Moi!
Olen keskustellut erään henkilön kanssa mesessä ja nyt haluaisin poistaa hänet,mutta kun yritin poistaa niin nimi kuitenkin lukee listalla siinä listassa Edit Category..Miten tämä on mahdollista? Miksi tämä henkilö ei poistu? vai olenko poistanut sen oikealla tavalla?
Olisin kiitollinen jos voisitte vastata..
Henkilön poistaminen mesestä
yks vaan
3
750
Vastaukset
- MinäIte.
Moi,
Ainakaan minun mesessä ei missään lue Edit Category.
Jos käytössäsi on Windows Live Messenger, niin helposti voit poistaa kontaktit suoraan hiirellä. Jos kontaktit ovat lisänneet sut meseen, niin et voi poistaa heitä sieltä koska kontakti ei ole sua poistanut omalta listaltaan.- yks vaan
Ok..kiitos vastauksesta..
- MinäIte.
yks vaan kirjoitti:
Ok..kiitos vastauksesta..
Tarkoitin siis sitä listaa jossa on estetyt kontaktit eli torjuntalista. Sieltä ei voi poistaa jos toinen ei ole poistanut. Syy siihen on että kontaktit ovat serverillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810