Olen 19 vuotias nainen ja lähdössä tammikuun alussa 5 kuukaudeksi Australiaan =) Onkohan täällä muita jotka ovat suuntaamassa sinne samoihin aikoihin?
Tammikuussa 2010..
6
632
Vastaukset
- dand
Moro!
Ite oon menossa kanssa tammikuusa yksin, 22 vuotias jätkä. Ja suunitelmat ovat himena auki vielä. Mutta ota yhteyttä ja kerro suunitelmista ehkä on samanlaisia.
[email protected] - E22
Täällä olis 22 vuotias nainen. Suunnitelmissa olis lähteä piakoin, viimeistään tammikuussa. Lento seura kiinnostaisi :)
- ell3
Mikähän päivä oot lähdössä ja mihin päin =)? itellä lento Melbouneen...
- Flyteam
itse lähden 4 päivä kohti Perthiä. menen ensin Riikaan, siitä sitten 5.1 turkin kautta dubaihin ja siittä sit Perthiin.
Olen kesäkuuhun asti ainakin siellä päin :)
jos olet menossa sinne suuntaan tai ehkä jopa samoilla lennoilla, pistä toki viestiä :)) - aussitytsy
Heippa,
Minä lähden 6. tammikuuta kohti Sydneytä. Milloin olet itse menossa? Olen myös yksin lähdössä ja matkaseura olisi enemmän kuin tervetullutta! :)
mailaile: [email protected] - Rubiin
Lähtö olisi 25 tammikuuta, pysyn sydneyssä pari päivää laskeutumisen jälkeen ja sit kuukaudeks zealandiin seikkaillee, minkä jälkeen takaisin ausseihin ettimään töitä, jos olet menossa samaan aikaan niin laita ihmeessä viestiä -> robertlaakso (AT) gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424726- 572436
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691698Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2601693Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain521183Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921176Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331117- 681101
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691097