Euroopan vuosisadan suurin ihmisoikeusrikkomus

muhii

Suomessa! Hannu Kailajärvi edelleen esitutkinnassa ja kuinka häntä on kohdeltu ja suu tukittu?????????

Yli 10 000 tuhatta jäsentä on myös kohdeltu ala-arvoisesti ja kaiki roikkuvat ns. "löysässä hirressä" jo 2v. ja lukuisia itsemurhia tehty asian kömpelöstä ja hitaasta selvittämisestä johtuen.

Päättäjät ovat kuin kusi sukassa! Missä ovat todelliset syylliset miettikää sitä?

8

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki vain

      sen vuoksi, että saisit täällä trollailla.

    • hgtyryf

      Euroopan viimeisen 100 vuoden suurin ihmisoikeusrikkomus on holokaust, eikä mikään pitkä esitutkinta.

      • nimittäin..

        " Euroopan viimeisen 100 vuoden suurin ihmisoikeusrikkomus on holokaust, eikä mikään pitkä esitutkinta.

        Viimeinen vuosisata on kuitenkin alkanut v.2000 ja loppuu 2100


      • seleväpeli
        nimittäin.. kirjoitti:

        " Euroopan viimeisen 100 vuoden suurin ihmisoikeusrikkomus on holokaust, eikä mikään pitkä esitutkinta.

        Viimeinen vuosisata on kuitenkin alkanut v.2000 ja loppuu 2100

        2099 joulukuun viimonen päevä, tarkkuutta, tarkuutta poeka....


    • ?

      PÄÄSTÄKÄÄ HANNU NYT JO ESITTÄMÄÄN TOIMINNAN LAILLISUUS
      JA JATKAKAA SITTEN JÄSENTEN TUTKIMISTA. KAIKKI JÄSENETHÄN EIVÄT OLE RIKOLLISIA.

      • .....

        Eivät ainakaan ole ne clubin jäsenet, jotka ovat tutkintapyynnön tehneet, koskapa kokevae olevansa rikoksen uhreja. Rahat ovat heiltä häipyneet muiden taskuihin. Että oikessa olet, eivät kaikki klubilaset ole rikollisia.


    • kuten sanoitkin

      Justiinsa. Ja perluskooni on maailmanhistorian vainotuin kansanjohtaja.
      Itse aiheutettua päänsärkyä, sanon mie.

    • Kyllä Capitalainen itse on ajattelemattomuuttaan mennyt halpaan.
      Tiedoitustilaisuudessa yksi capitalainen ilmoitti ettei hetkeäkään epäillyt ja eikä näytä olevan ainoa.
      Satojen prosenttien tuotto itse tekemättä oikeastaan mitään on epäillyttävää.
      Häviämisestä voidaan syyttää vaikka poliisia ja jopa joulupukkia mutta itse ovat riskinsä ottaneet ja kärsivät.
      Rahojen lopullinen häviäminen on todennäköisempää kuin löytyminen näillä näkymin.

      Syyttäkää muita jos se helpottaa mutta tässä oli alunperin 400% sisäänrannettu epäonnistumisen riski.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe