jäähdytysnesteen pakkasenkestävyys

johan nyt on

omistan tämän näköisen mittarin, http://www.agrimarket.fi/Liitetiedostot/Pics/ominaispainomittari.jpg joka on muuten noin 10v vanha ja nytten kun paketista sen otin niin ei prkl mitta-astekoilla mitään tapahtunut mitattaessa. imasin noin puoleen väliin nestettä sitä sisällä olevan putken paksua osaa. heh on vaikeeta nää tämmöset. mitä mä tein väärin...

7

2140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auto Masentaja 2

      Heheh, provoilija.
      Tuohan on akkunesteen ominaispainomittari. Sillä mitataan akun lataustila...

    • frangrabba

      kauan saat tuon kanssa yrittää että näyttäis pakkaskestävyyden,hehheh,mene kauppaan ja osta oikea mittari siihen tarkoitukseen

      • johan nyt on

        ee kyllä paketissa oli jäähdyttimen kuva tai jotain semmosta. ja kyllä siinä sisällä olevassa putkilossa näkyy eri pakkas lukemat... ja jotain edes ymmärsin englannin kielisestä ohjeesta, muistaakseni valkonen asteikko kylmälle koneelle ja semmosta.


    • -Tonttu-

      Mitä mielestäsi olisi pitänyt tapahtua mitta-asteikolla? Äly hoi!!!
      Imaiset sen putken lähes täyteen nestettä ja katsot, millä korkeudella sisällä oleva koho kelluu.

      • johan nyt on

        mikä koho? ei siellä taida olla mitään irtonaista tavaraa joka vois kellua, paitsi ehkä sen putken sisällä olevan toisen putken alapäässä oleva joku musta epäilyttävän näköinen kasa jotain ainetta. senkö sieltä pitäis nousta ja näyttää mulle se pakkasenkestävyys. jos näin on niin ilmeisesti en saanut selville pakkasenkestävyyttä siksi kun en imassut tarpeeks sitä nestettä siihen putkeen.

        mutta kiitos kun jaksatte vaivautua auttamaan näinkin tyhmää...


      • 10090393
        johan nyt on kirjoitti:

        mikä koho? ei siellä taida olla mitään irtonaista tavaraa joka vois kellua, paitsi ehkä sen putken sisällä olevan toisen putken alapäässä oleva joku musta epäilyttävän näköinen kasa jotain ainetta. senkö sieltä pitäis nousta ja näyttää mulle se pakkasenkestävyys. jos näin on niin ilmeisesti en saanut selville pakkasenkestävyyttä siksi kun en imassut tarpeeks sitä nestettä siihen putkeen.

        mutta kiitos kun jaksatte vaivautua auttamaan näinkin tyhmää...

        kohon alapäässä on painot, sillä mitataan nesteen ominaispaino, nesteen pinta, kohon kaulalla, kertoo pakkaskestävyyden. Toimii glykoolilla, vaan ei punaisella nesteellä.


    • Tuohan on kuten masentajakin sanoi akun ominaisåpainomittari EIKÄ glykoli mittari. Ne ovat kaksi eri varustetta.
      Eli hommaa nyt kuitenkin glykolimittari niin johan alkaa tapahtua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe