Ensimmäinen kerta, poikuus meni

RRRRRRRR

Ensimmäinen pitkäaikainen tyttöystäväni oli nimeltään Kaisa. Kun aloimme seurustella, olimme molemmat vielä neitsyitä. Ensimmäisen kuukauden aikana emme tehneet muuta kuin pussailimme ja hellimme toisiamme vaatteiden päältä. Pelkäsin aina sitä, että minulla alkaa seisomaan Kaisan seurassa ja Kaisa ajattelee, että onpa herkkä kaveri. Olin kuullut kuinka tytöt juttelivat keskenään ja nauroivat poikaa jolla oli hitaita tanssiessa alkanut seistä. En halunnut vaikuttaa yhtä herkältä kaverilta ja paineita helpottaakseni ohjelmaani kuuluikin ennen Kaisan tapaamista mielellään ainakin pariin otteeseen runkkaaminen.

Ensimmäisen kuukauden aikana emme yöpyneet yhdessä, enkä tietenkään ollut nähnyt Kaisaa vielä alasti, saati sitten koskettanut tissejä tai pillua, muuten kuin vaatteiden päältä. Kun olimme yhdessä minun tai hänen huoneessa, Kaisa ei suostunut mihinkään muuhun seksuaaliseen toimintaan kuin pussailuun ja halailuun. Usein kun istuimme sängyllä sylikkäin, hän istui polvillaan, hajareisin sylissäni ja suutelimme ja kutittelimme. Asia mikä aiheutti hänelle siinä asennossa kutkutusta, oli kun vedin hänen housujen lahkeita pohkeille ja hivelin jalkoja ja säärtä. Hän kutisi hieman ja kiemurteli sylissäni aiheuttaen minulle erektion vaikka yritin sitä kyllä viimeiseen asti välttää, mutta peittelin sitä parhaani mukaan. Yksi asia minkä ymmärsin vasta aikuisena oli kun pidemmän pussailun jälkeen alkoi minun mielestä haista pissa ja epäilinkin silloin aina omaa kullia tai hygieniaa. Myöhemmin sen vasta ymmärsin, että Kaisa kostui leikistä ja haju oli pillun tuoksu. En tiennyt silloin vielä mitään pillun kostumisesta naisen kiihottuessa. Paljon oli vielä oppimista!

Yksi viikonloppu alkutalvesta menin jälleen Kaisan kotiin kylään. Oli ensimmäinen pakkaspäivä. Sovimme jo etukäteen puhelimessa, että käydään jälleen ensin ulkoiluttamassa heidän koira. Kun saavuin pihaan, Kaisa oli jo ulkona koiran kanssa valmiina. Kävimme kävelyllä ja lenkki kesti pari tuntia. Tulimme koiran kanssa takkahuoneen kautta sisään ja riisuimme ulkovaatteet. Toppahousujen alla Kaisalla oli mustat sukkahousut. En ollut ennen nähnyt häntä edes ilman päällyshousuja. Sukkahousut myötäilivät vartaloa, takapuolta ja jalkoja ja näyttivät kaikki naiselliset muodot. Siirtyessämme hänen huoneeseen tuijotin vain sukkahousujalkoja ja pyöreää persettä. Paksu pusero ylettyi vain hieman perseen päälle ja puolet pakaroista oli näkyvissä. Pyöreä perse, pitkät hoikat jalat, naiselliset muodot sukkahousuissa oli sillä hetkellä minulle uutta ja aiheutti voimakkaita fiilareita niin ala kuin yläpäässä. Heti huoneessa hän puki valitettavasti collegehousut jalkaan. Olin pettynyt, mutta Kaisan muodot sukkahousuissa jäivät kyllä mieleen ja lisäsivät painetta ensimmäiseen yhdyntään.

Kerran sitten, yksi ilta kun olimme Kaisan huoneessa. Ovi oli suljettu ja halailimme ja pussailimme Kaisan sängyssä. Pikkuhiljaa koskettelin puseron päältä rintoja, ei vastustusta, rohkaistuin ja ujutin käteni Kaisan puseron sisään, paljaalle vatsalle, ja siitä ylöspäin rinnoille, ei vieläkään vastustusta. Siirsin ohuita rintsikoita ylöspäin ja löysin kiinteät rinnat ja kovana nöpöttävät nännit. Minulla viisari värähti ja kulli oli jäykkänä housuissani. Koskettelin rintoja ja Kaisa työnsi oman jalkansa reisieni väliin. Se tuntui kullissa hyvältä. Rohkaistuin jälleen lisää ja kuljetin kättäni alaspäin kohti Kaisan jalkoväliä. Avasin housujen napin ja vetoketjun, ei vastustusta, suutelu muuttui kiihkeämmäksi. Laskin hieman housuja alaspäin, että sain käden housujen sisään ja siitä pikkuhousujen alle karvoitukselle.

Samaan aikaan Kaisa rohkaistui ja toi kätensä etumukselleni. Minulla seisoi ihan täysillä. Tuntui, että saattaisin laueta pelkästä kiihotuksesta. Kaisakin kiihottui selvästi kun huomasi etumustani koskettaessaan seisokkini ja molempien otteet kävivät ensimmäistä kertaa tavallista rohkeammiksi. Hän puristeli jäykkää kullia housun kankaan läpi ja minä pidin kättä hänen pikkuhousujensa sisällä. . ........

Ei ole totta...... Tekstin maksimimäärä 5000 merkkiä
Valitettavasti koko tarina ei alkuunkaan mahtunut. Lue loppuun osoitteessa
http://www.sunpoint.net/~legs/tarinat-etusivu.htm

2

7992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRRRRRRR

      nii siis tuon ylläolevan alkuperäisen tarinan nimi on tuolla sivulla:
      Seksipäiväkirja osa 4 - Ensimmäinen kerta -eroottinen tositarina
      Tarinat ovat aakkosjärjestyksessä.

      • RRRRRRRR

        Palautetta, oli sitten positiivista tai ei kannustavaa, olisi kiva saada sivun tarinoista!? Kaikki kirjoittajat ovat amatöörejä. Antaa tulla kriittisiä tuomioita tai kannustusta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe