Muori ko tokasi

Minanoita

Meän muori s`oli koa

tokasheen

tyyhriin näkösestä krannistakhaan

ei perustanu

sillä ko olit päälä

rässätyt housut

ja knalli päässä

O`herratunaika,

aivan ko klouni

siunaili muori

10

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zakuskat

Tässä pääs kopsaht!

Mulle tuli mieleen amerikkalainen halkio miestenpaidoissa (semmonen missä on yx nappi vielä ekstraa puolessa välissä käsvartta. Tää vissiin mähdollistaa kuumassa hihojen helpon käärimisen).

(purskahtaa nauruu)

Kato miul on ollut knalli ja sateenvarjo, ko mie sontsal huiskin mäneen äijänä. Musta saa hyvän kundin kun vähän tunkee tukkaa hattuun ja liimaa irtopartaa lärtsiin. Sit mie niinko näyttelin... kröhöm.

Sie oot vissii lokiikkaa. Ihan tässä rässit ruttaantuup (käheää hekotusta).

MOiskis

• Minanoita

Mie uskon (virnuhymiö) ja voin nähdä sinut knallissa ja varjossa, rässätyt housut päällä
        pukutakki hupaisasti raollaan=))))))

Mun on pakko kertoa yksi juttu, mulla nimittäin on roppakaupalla tarinaa tästä muorista,
        se nimittäin ei ollutkaan mikään hienokäytöksinen lady vaan tulta ja tappuraa,
        paha suustansa ja äääääretön huumorintaju (mie samala eilen mietin ko kirjotin, että oliskohan
        jotaki perintöö tarttunu minuunkin:)))Mie ko olin kläppi, met pelasimma muorin kanssa päivittäin talvet maijaa ja kesät rokettia,
        se oli hyä voittahmaan ko sutkasi (melkein) aina, mie olen tuon jutun tajunu vasta aikusena:)))

Muori -runoja(tai mitä ne sitten ikuna onkaan) tulen taatusti jatkamaan koska muistelo tuotti liki 20 osumaa joista voisi kirjoittaa:)))

• Minanoita
        Minanoita kirjoitti:

Mie uskon (virnuhymiö) ja voin nähdä sinut knallissa ja varjossa, rässätyt housut päällä

Mun on pakko kertoa yksi juttu, mulla nimittäin on roppakaupalla tarinaa tästä muorista,
        paha suustansa ja äääääretön huumorintaju (mie samala eilen mietin ko kirjotin, että oliskohan
        jotaki perintöö tarttunu minuunkin:)))Mie ko olin kläppi, met pelasimma muorin kanssa päivittäin talvet maijaa ja kesät rokettia,
        se oli hyä voittahmaan ko sutkasi (melkein) aina, mie olen tuon jutun tajunu vasta aikusena:)))

Muori -runoja(tai mitä ne sitten ikuna onkaan) tulen taatusti jatkamaan koska muistelo tuotti liki 20 osumaa joista voisi kirjoittaa:)))

Mie unohdin kiittää sinnuu Zakus, kiits ja rutizuz=)))

• Zakuskat
        Minanoita kirjoitti:

Mie oon myt kirjotuskammossa.

Ootsie kuullunna tän: http://www.youtube.com/watch?v=Nnup7op12FQ

Siis mä nytkyn kuin aikoinaan sähkösokkihoidossa =)

- cuul -

• scarabaeus

Ja tähänkin mun piti jo aiemmin laittaa, mutta kiirusta piti, laitan nyt:
      … nauratti runosi ja toi mukavan muiston Isoäidistäni,
      jolla oli joskus tapana tokaista:

“Mää olenki meiltä, mutta nua muut on meirän grannista!”

• Minanoita

Hyvin lohkasi sinunkin isoäitisi=)

Mulla on näitä juttuja muorista nyt melkotavalla, otin oikein muistelotuokion,
        tämä värsy oli sieltä kesyimmästä päästä.Nimittäin muori osasi kyllä säväyttää
        jopa naapurisopua yllinkyllin, pari sohaisua sinnetänne ja soppa oli kaatamista vaille
        valmista, lapinmuoriska ko ei tuntenu sanaa hienotunteisuus....
        Ja, häntä piti kutsua aina nimellä, mummottelu kirvoitti huulilta kimpun perkeleitä....

Sinua iloisena kiitän:)

• Tähtis98

Miukii muori on jäänt kyll
      ikuisiks ajoiks miu mieleeni

Hää ei kyll kylill huuvellu, mutt
      meiät pennut hää kyll osas kuriss pittää

Toimittiha hää sellast lapselikan virkaa

Ja minnuu se piti ku haukka silmäll,
      kaike aikaa, ain tähtäimess

Olinhan mie nuorin ja satuinpa viel
      olemaa ainut tyttö siin sisarusparvess

Pojat ne kyll niit koiruuksia teki ylejään
      mutt miu niskaan ne sitt loppupeliss
      ain kaavettii

Eikä siin sitte ennää mitkää selittelyt
      auttant

Mutt ei tää toiminta minnuu oo mittää
      traumoja jättänt, päinvasto

Oompaha oppint ainaki täss elämäss
      puoleni pitämää

Ja jospa tää lapsuus onki toiminu vaa
      sellasena sytykkeenä

Taistelemmaa kaikkee vääryttä vastaa?

• Minanoita

Lapsuuesta
        matka kohti
        aikuisuutta
        muorin neuvot
        korvien välissä
        kuri s`oli koa
        mutta ei välttämättä
        lainkaan pahasta

näin jälkhiin ajateltuna
        xxx

Sinua haluan hyvästä ja ajatuksia herättävästä
        vastarunostasi kiittää=)))

• Olen tästä kyllä jo huhuja kuullut, että Chapliinin Zarles olis käynyt aikoinaan Suomessa,
      mutta että teijän muorikin sen ehti nähdä ilmielävänä=)

Helvattu, kun naurattituo runosi.
      Taidat olla oikein parhaan A-luokan tarinanoita!

• Minanoita

No kyl tää palautekki nauratti=)Mahtokhaan
        se Zarles tulla moikkaamaan uteliaisuuttaan eukkoa jonka tokasu
        maine oli kiirinyt ympärs maapalloo:)))

Thänk juu sannoo tää:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe