kuinka nopeasti suhteissaan edenneitä täällä on? minä olen luonteeltani äkkipikainen ollut aina ja jos tunnen jonkun asian oikeaksi, niin laitan asiat hoitumaan.me ollaan kullan kanssa alettu seurustelemaan todella nopeasti ja rakastuneita, mutta nuoria..tuntuu, että jos tuntee itsensä kypsäksi ja haluaa sitoutua ja molemmilla on haave päästä naimisiin ja saada lapsia, ja tietenkin rakastavat toisiaan, niin miksi odottaisi..!=)
hei kaikki nopeasti edenneet
8
1263
Vastaukset
- tunne toinen ensin
Älkää hätäilkö. Minä menin naisen kanssa kihloihin 2 kk jälkeen, välimatkaa 400 km, nähtiin ennen kihlausta n. 20 päivää (vain viikonloppuisin) ja joulunpyhät ennen sormuksia. Me rakastuttiin jo ennen tapaamista puhelimessa. Se vaan oli totta. Liian nopeasti ei edes tunnettu millään lailla, tunteet vei meitä. Siitä se alamäki sit alkoikin, siitä kerron toisessa kohdassa, tavattiin suomi24. Tuntekaa toisenne kunnolla ei tapahdu hetkessä ettei tarvitse katua myöhemmin ja liittyä joukkoon särkynyt sydän.
- vinttikoirat
kyllä niin tehdään.täytyy käyttää järkeäkin, mutta tunteet vievät aina helposti ja halusinkin tässä vain kuulla toisten kokemuksista=)
- olla nopee...
vinttikoirat kirjoitti:
kyllä niin tehdään.täytyy käyttää järkeäkin, mutta tunteet vievät aina helposti ja halusinkin tässä vain kuulla toisten kokemuksista=)
ite vannoin aikoinaa, etten koskaa mene naimisii, no se oli teininä se. Sitten reilu parikymppisenä tapasin miehen. Pasmat meni ihan täysin sekaisin kummaltakin. Kolmen viikon päästä kihloihin, puoltoista kk oltu yhdessä niin hän muutti minun luokse, ja neljä kuukautta yhdessä oloa takana kun meidät vihittiin!! :D :D :D
Hullua tuo rakkaus, nyt on 5v hääpäivää vietetty ja kaks lastakin saatu, mutta edelleen se rakkaus kukoistaa..
En suosittele kellee, mutta meillä toimi, ja ajattelin tarinani tässä kertoa kun erikseen kysyttiin. :D - vinttikoirat
olla nopee... kirjoitti:
ite vannoin aikoinaa, etten koskaa mene naimisii, no se oli teininä se. Sitten reilu parikymppisenä tapasin miehen. Pasmat meni ihan täysin sekaisin kummaltakin. Kolmen viikon päästä kihloihin, puoltoista kk oltu yhdessä niin hän muutti minun luokse, ja neljä kuukautta yhdessä oloa takana kun meidät vihittiin!! :D :D :D
Hullua tuo rakkaus, nyt on 5v hääpäivää vietetty ja kaks lastakin saatu, mutta edelleen se rakkaus kukoistaa..
En suosittele kellee, mutta meillä toimi, ja ajattelin tarinani tässä kertoa kun erikseen kysyttiin. :D:) ihanaa
- enkuli74
me tavattiin täällä suomi 24 palstalla..
jo ensi tapaamisella hän vei multa jalat. alta..
muutaman kuukauden viikonloppu tapailun jälkeen ..
menimme kihloihin.. kuukausi sen jälkeen muutimme yhteen..
olemme yhdessä edelleen.. ja suunnitellaan häitä.. niiden kanssa ei
sentäs olla pidetty niin kovaa "kiirusta" ...
toki tämä eteneminen ei kaikille sovi.. mutta meille se sopi - kolahdus
vain jonkun "tavan" takia? Olen itse myös temperamenttinen ihminen ja haluan asiat tapahtuvan heti jos vaan hyvältä tuntuu. Ei täällä ikuisesti kökitä, joten toimeen vaan;)
Menimme mieheni kanssa kihloihin 4 vkon seurustelun jälkeen, emme myöskään tunteneet toisiamme etukäteen eli koko lovestory alkoi ensimmäisestä silmäyksestä. Monet varoittelivat ettei noin nopea eteneminen tule kestämään, mutta halusimme sitoutua kun se kerran pirun hyvältä tuntui ja tuntuu edelleen. 5kk seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Muut asiat onkin sitten tapahtuneet vähän verkkaisemmin, nyt 10v. yhdessä ja vasta menimme vihille. Mutta siis ihan voin lämpimästi suositella nopeaa etenemistä, jos se kerran KOLAHTAA niin miksi pitäisi odotella vain siksi että muut niin sanovat? - Mizty
Me muutettiin yhteen miehen kans kuukauden seurustelun jälkeen ja 11kk jälkeen mentiin kihloihin. Ei omasta mielestämme edetty liian nopeasti ja hyvinpä tää yhteiselo on nyt sujunutkin. :) Naimisiin asti ei kuitenkaan viel ole kiire, mä ainakin haluan kaiken olevan tip top kun valat vannotaan. :P
- Kyllä sen tuntee....
Tavattiin Uutena Vuotena- kolahti heti. Juhannuksena kihlauduttiin ja siitä kuukauden päästä avioiduttiin. Kaikkiian tuohon meni siis runsas puoli vuotta. Naimisissa on oltu nyt 23 v ja suhde toimii loistavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851