Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hei kaikki nopeasti edenneet

vinttikoirat

kuinka nopeasti suhteissaan edenneitä täällä on? minä olen luonteeltani äkkipikainen ollut aina ja jos tunnen jonkun asian oikeaksi, niin laitan asiat hoitumaan.me ollaan kullan kanssa alettu seurustelemaan todella nopeasti ja rakastuneita, mutta nuoria..tuntuu, että jos tuntee itsensä kypsäksi ja haluaa sitoutua ja molemmilla on haave päästä naimisiin ja saada lapsia, ja tietenkin rakastavat toisiaan, niin miksi odottaisi..!=)

8

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunne toinen ensin

      Älkää hätäilkö. Minä menin naisen kanssa kihloihin 2 kk jälkeen, välimatkaa 400 km, nähtiin ennen kihlausta n. 20 päivää (vain viikonloppuisin) ja joulunpyhät ennen sormuksia. Me rakastuttiin jo ennen tapaamista puhelimessa. Se vaan oli totta. Liian nopeasti ei edes tunnettu millään lailla, tunteet vei meitä. Siitä se alamäki sit alkoikin, siitä kerron toisessa kohdassa, tavattiin suomi24. Tuntekaa toisenne kunnolla ei tapahdu hetkessä ettei tarvitse katua myöhemmin ja liittyä joukkoon särkynyt sydän.

      • vinttikoirat

        kyllä niin tehdään.täytyy käyttää järkeäkin, mutta tunteet vievät aina helposti ja halusinkin tässä vain kuulla toisten kokemuksista=)


      • olla nopee...
        vinttikoirat kirjoitti:

        kyllä niin tehdään.täytyy käyttää järkeäkin, mutta tunteet vievät aina helposti ja halusinkin tässä vain kuulla toisten kokemuksista=)

        ite vannoin aikoinaa, etten koskaa mene naimisii, no se oli teininä se. Sitten reilu parikymppisenä tapasin miehen. Pasmat meni ihan täysin sekaisin kummaltakin. Kolmen viikon päästä kihloihin, puoltoista kk oltu yhdessä niin hän muutti minun luokse, ja neljä kuukautta yhdessä oloa takana kun meidät vihittiin!! :D :D :D

        Hullua tuo rakkaus, nyt on 5v hääpäivää vietetty ja kaks lastakin saatu, mutta edelleen se rakkaus kukoistaa..

        En suosittele kellee, mutta meillä toimi, ja ajattelin tarinani tässä kertoa kun erikseen kysyttiin. :D


      • vinttikoirat
        olla nopee... kirjoitti:

        ite vannoin aikoinaa, etten koskaa mene naimisii, no se oli teininä se. Sitten reilu parikymppisenä tapasin miehen. Pasmat meni ihan täysin sekaisin kummaltakin. Kolmen viikon päästä kihloihin, puoltoista kk oltu yhdessä niin hän muutti minun luokse, ja neljä kuukautta yhdessä oloa takana kun meidät vihittiin!! :D :D :D

        Hullua tuo rakkaus, nyt on 5v hääpäivää vietetty ja kaks lastakin saatu, mutta edelleen se rakkaus kukoistaa..

        En suosittele kellee, mutta meillä toimi, ja ajattelin tarinani tässä kertoa kun erikseen kysyttiin. :D

        :) ihanaa


    • enkuli74

      me tavattiin täällä suomi 24 palstalla..
      jo ensi tapaamisella hän vei multa jalat. alta..
      muutaman kuukauden viikonloppu tapailun jälkeen ..
      menimme kihloihin.. kuukausi sen jälkeen muutimme yhteen..
      olemme yhdessä edelleen.. ja suunnitellaan häitä.. niiden kanssa ei
      sentäs olla pidetty niin kovaa "kiirusta" ...

      toki tämä eteneminen ei kaikille sovi.. mutta meille se sopi

    • kolahdus

      vain jonkun "tavan" takia? Olen itse myös temperamenttinen ihminen ja haluan asiat tapahtuvan heti jos vaan hyvältä tuntuu. Ei täällä ikuisesti kökitä, joten toimeen vaan;)

      Menimme mieheni kanssa kihloihin 4 vkon seurustelun jälkeen, emme myöskään tunteneet toisiamme etukäteen eli koko lovestory alkoi ensimmäisestä silmäyksestä. Monet varoittelivat ettei noin nopea eteneminen tule kestämään, mutta halusimme sitoutua kun se kerran pirun hyvältä tuntui ja tuntuu edelleen. 5kk seurustelun jälkeen muutimme yhteen. Muut asiat onkin sitten tapahtuneet vähän verkkaisemmin, nyt 10v. yhdessä ja vasta menimme vihille. Mutta siis ihan voin lämpimästi suositella nopeaa etenemistä, jos se kerran KOLAHTAA niin miksi pitäisi odotella vain siksi että muut niin sanovat?

    • Mizty

      Me muutettiin yhteen miehen kans kuukauden seurustelun jälkeen ja 11kk jälkeen mentiin kihloihin. Ei omasta mielestämme edetty liian nopeasti ja hyvinpä tää yhteiselo on nyt sujunutkin. :) Naimisiin asti ei kuitenkaan viel ole kiire, mä ainakin haluan kaiken olevan tip top kun valat vannotaan. :P

    • Kyllä sen tuntee....

      Tavattiin Uutena Vuotena- kolahti heti. Juhannuksena kihlauduttiin ja siitä kuukauden päästä avioiduttiin. Kaikkiian tuohon meni siis runsas puoli vuotta. Naimisissa on oltu nyt 23 v ja suhde toimii loistavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe