Haluisko joku kertoa hyviä ehdotuksia mitä voisin kaverini kanssa tehdä, kun hän antoi minulle tehtävän järjestää hänen synttäri ohjelman :D Me ollaan kahdestaan, joten mitään seura "leikkejä" on vähän vaikeata keksiä... Tietenkin juttelemme, mutta kun on hänen synttärit niin olisi kiva jos olisi jotain muutakin tekemistä :P Ollaan 16wee.. Ideoita??
synttäri tekemistä?
7
776
Vastaukset
- cs_gaylord
Pelaatte CS koko yön.
- _delilah_
ollaan molemmat iha surkeit siinä.. et ehkei sittenkää :D:D ei siis mitää dataamist (:
- kkkop
_delilah_ kirjoitti:
ollaan molemmat iha surkeit siinä.. et ehkei sittenkää :D:D ei siis mitää dataamist (:
siis onha se ihajees olla bestiksen kaa ja pitää kiva ilta, mut jos et kerra keksi tekemist ni oottekoha sittenkää nii hyvii frendei? mul ainaki tulis tosi mont tekemist mielee, jos pitäs jotai järjestää.
et oottekste vaa säälistä toistenne kanssa ja teil ei oo muit frendei?(:
- gsdgsgs
No tässä olisi tällainen aika perus "bestissynttäri" -kaava:
- synttärit alkavat vasta kun ulkona alkaa hämärtää,
- pukeudutte hienosti / tyylikkäästi / näyttävästi,
- sitten menette vaikkapa elokuviin (voi myös jättää väliin ja siirtyä suoraan seuraavaan kohtaan-->)
- menkää syömään johonkin kivaan / mielenkiintoiseen ravintolaan (muistakaa myös jälkiruoka, ja asennoitukaa siihen siten, että sinne on menty viettämään aikaa eikä hotkimaan annosta)
- jos mitään tekemistä ei syömisen jälkeen tule mieleen, menkää sen luokse jonka luona aiotte yöpyä(!),
- mässätkää, katsokaa leffaa... nukahtakaa joskus. - pikkusisko ongelma!!
mu pikkusisko haluu et mä juonnan sen synttäreit et se synttärit on 12 pvä pääst ja vierait o 12 pikkusisko löytyykö jotain tekemistä ? 10.v
- 2003
Lol
- ♥ :D
menkää uimaan? tai lähtekää kaupungille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735