Etsitään X-Men Fanficejä

sytkäri

No niin, etsitään Nightice sivulle Ryhmä-X aiheisi fanficejä, sillä en usko, että kovinkaan suomalaiset ole kirjoittaneet.
Eli jos on joku fanfic idea, niin mailia voi kirjoitella [email protected]
Ja jos on muuten kiinostunut X-Meneistä ja itse marveleista, niin yhteyttä voi ottaa mailiin.
Tarinasta pitää olla seuraavat tiedot:
- Tarinan nimi
- Mitä hahmoja siinä on
- Minkä tyylinen (evo, ultimate, elokuva jne,)
- Ikäraja
- Kuka on kirjoittaja
Eli simppeli tietoa. Kiitos paljon.

2

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittaja...

Mä lähettäisin sulle muuten mun tarinoita(joita on kaksi), mut yks ongelma... Mä en pääse mun sähköpostiin... Toinen syy on, et mä oon tehny ne tarinat mun kaverin kanssa ja se ei halu, et niitä lähetetään muille. Mä oon ollu iät ja ajat X-men fani ja tykkään kirjoittaa niistä... Mulla ja mun kaverilla on kaikenlaisii ideoita ollu jo kaks vuotta, mut mitään ei oo tullu kirjotettuu... Meillä on tasan puol vuotta aikaa kirjottaa nää kaks X-menii meidän muut tarinat loppuun, sillä se lähtee muualle opiskelee... Jop, sori jos höpisen, mut ei oo tekemistä...
      (oon atk tunnilla ja ope mulkkaa)
      Eli siis tää loppu tähän, sori...

• Sytkäri

Ymmärrän asian.
        Mutta kait sinä olet itsekkin kirjoitellut tarinoita?
        http://x-men.board.dk3.com/2/index.php on suomalainen X-Men foorumi, jossa voisit tutustua muihin ihmisiin ja laittaa sen tarinan myös sinne, niin voin sieltä laittaa sitten ihan tuonne kotisivulle sitten.
        Tuolla foorumilla on siitä suun tästä juttelun aihetta, että tulet rohkeasti mukaan juttelemaan, ei siellä kukaan säti, ellei siirry off topicheihin kovin.
        Mutta tervetuloaa mukaan sinne ja myös muutkin ovat kirjoitelleet sinne fan ficejään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3122
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1724
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      97
      965
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe