No niin, etsitään Nightice sivulle Ryhmä-X aiheisi fanficejä, sillä en usko, että kovinkaan suomalaiset ole kirjoittaneet.
Eli jos on joku fanfic idea, niin mailia voi kirjoitella [email protected]
Ja jos on muuten kiinostunut X-Meneistä ja itse marveleista, niin yhteyttä voi ottaa mailiin.
Tarinasta pitää olla seuraavat tiedot:
- Tarinan nimi
- Mitä hahmoja siinä on
- Minkä tyylinen (evo, ultimate, elokuva jne,)
- Ikäraja
- Kuka on kirjoittaja
Eli simppeli tietoa. Kiitos paljon.
Etsitään X-Men Fanficejä
2
503
Vastaukset 2
- Kirjoittaja...
Mä lähettäisin sulle muuten mun tarinoita(joita on kaksi), mut yks ongelma... Mä en pääse mun sähköpostiin... Toinen syy on, et mä oon tehny ne tarinat mun kaverin kanssa ja se ei halu, et niitä lähetetään muille. Mä oon ollu iät ja ajat X-men fani ja tykkään kirjoittaa niistä... Mulla ja mun kaverilla on kaikenlaisii ideoita ollu jo kaks vuotta, mut mitään ei oo tullu kirjotettuu... Meillä on tasan puol vuotta aikaa kirjottaa nää kaks X-menii meidän muut tarinat loppuun, sillä se lähtee muualle opiskelee... Jop, sori jos höpisen, mut ei oo tekemistä...
(oon atk tunnilla ja ope mulkkaa)
Eli siis tää loppu tähän, sori...- Sytkäri
Ymmärrän asian.
Mutta kait sinä olet itsekkin kirjoitellut tarinoita?
http://x-men.board.dk3.com/2/index.php on suomalainen X-Men foorumi, jossa voisit tutustua muihin ihmisiin ja laittaa sen tarinan myös sinne, niin voin sieltä laittaa sitten ihan tuonne kotisivulle sitten.
Tuolla foorumilla on siitä suun tästä juttelun aihetta, että tulet rohkeasti mukaan juttelemaan, ei siellä kukaan säti, ellei siirry off topicheihin kovin.
Mutta tervetuloaa mukaan sinne ja myös muutkin ovat kirjoitelleet sinne fan ficejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473