No niin, etsitään Nightice sivulle Ryhmä-X aiheisi fanficejä, sillä en usko, että kovinkaan suomalaiset ole kirjoittaneet.
Eli jos on joku fanfic idea, niin mailia voi kirjoitella [email protected]
Ja jos on muuten kiinostunut X-Meneistä ja itse marveleista, niin yhteyttä voi ottaa mailiin.
Tarinasta pitää olla seuraavat tiedot:
- Tarinan nimi
- Mitä hahmoja siinä on
- Minkä tyylinen (evo, ultimate, elokuva jne,)
- Ikäraja
- Kuka on kirjoittaja
Eli simppeli tietoa. Kiitos paljon.
Etsitään X-Men Fanficejä
2
480
Vastaukset
- Kirjoittaja...
Mä lähettäisin sulle muuten mun tarinoita(joita on kaksi), mut yks ongelma... Mä en pääse mun sähköpostiin... Toinen syy on, et mä oon tehny ne tarinat mun kaverin kanssa ja se ei halu, et niitä lähetetään muille. Mä oon ollu iät ja ajat X-men fani ja tykkään kirjoittaa niistä... Mulla ja mun kaverilla on kaikenlaisii ideoita ollu jo kaks vuotta, mut mitään ei oo tullu kirjotettuu... Meillä on tasan puol vuotta aikaa kirjottaa nää kaks X-menii meidän muut tarinat loppuun, sillä se lähtee muualle opiskelee... Jop, sori jos höpisen, mut ei oo tekemistä...
(oon atk tunnilla ja ope mulkkaa)
Eli siis tää loppu tähän, sori...- Sytkäri
Ymmärrän asian.
Mutta kait sinä olet itsekkin kirjoitellut tarinoita?
http://x-men.board.dk3.com/2/index.php on suomalainen X-Men foorumi, jossa voisit tutustua muihin ihmisiin ja laittaa sen tarinan myös sinne, niin voin sieltä laittaa sitten ihan tuonne kotisivulle sitten.
Tuolla foorumilla on siitä suun tästä juttelun aihetta, että tulet rohkeasti mukaan juttelemaan, ei siellä kukaan säti, ellei siirry off topicheihin kovin.
Mutta tervetuloaa mukaan sinne ja myös muutkin ovat kirjoitelleet sinne fan ficejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061