Kahvilaa mitä suosittelet!

kainuu13

hei, olen tulossa kajaanissa ja sotkamossa käymään. Mikä on suosikikahvilasi, jossa tajonta olisi runsasta. Ei huoltoasema ainakaan. Saa olla salaattejakin tarjolla, jos sellanen paikka löytyisi....

24

3121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persemerkki

kahvit munkin kera ja kuuloo päivän juorut samalla

• eheij

mut eihän Heinisuolla ole Tebskan buarii... Hei haloo, se on Komiaholla!

• kahvittaako

Vaikka Välikadulla sijaitsevan leipomon kahvilaa ja Kauppapaikka 18 sisätiloissa olevaa pientä kahvilaa (en tarkoita hampurilaisbaaria).

• johdattelevaa

Joskus parturit tekee vastaavanlaista markkinatutkimusta, samalla siinä voidaan suositella omaa firmaa. Juo kahvisi lähtiessäsi, ja ota teerari mukaan, se siitä.

• pööna

Oikeesti ei ooo Kajaanissa kahvilaa noilla ehdoilla, sorry to say.

Tuo yllämanittu leipomon kahvila ei ole mikään kahvila,
      vaan leipomon nurkkaus, jossa saa yhteen sullotulla
      muutamalla pöydällä pikaisesti hörpätä kahvit ja
      leipomopullat, mutta mikään kahvila se ei ole.
      Ja tuo kauppapaikka 18 kahvila on kaiken kansan
      läpikulkupaikka avoimella käytävällä.
      Kuka siinä voi viihtyä, älytön tilaratkaisu.

Paras paikka istahtaa lienee Kauppakadulla S-ketjun
      Coffee house (ent. PublicCorner).
      Siellä on sentään kohtuullisesti tilaa kääntyä, ja tuolit ja
      pöydätkin pysyvät keikkumatta pystyssä, toisin kuin nämä
      mummonkahviloitten kevytkalusteet, joiden sekaan
      ei talvipalttoo päällä uskalla edes tunkea.

Et kerro, tuletko viikonloppuna.
      Silloinhan on kaikki kahvilat kiinni - paitsi tuo coffee house.

• katja28

coffe hausse on tosi kallis...Paras kahvia ja suolaiset feta piirakka ja salaattit ..espresso ja capiccino ihana...

• katja28
        katja28 kirjoitti:

coffe hausse on tosi kallis...Paras kahvia ja suolaiset feta piirakka ja salaattit ..espresso ja capiccino ihana...

paikka on Cafe MOKKA

• imierkki

Mummon kahvila kauppakadun s-marketissa
      Cafe Mocca, vai mikäseon, välikadun ja lönnrotinkadun kulmassa
      Coffee House kauppakadulla
      Pekka Heikkisen kahvila

Pekka Heikkisellä eniten pullatarjontaa, ehkä, pienimmät tilat
      Cafe Mocca taitaa olla edullisin, tarjonta ok, en ole varma, mutta ainakin halvempi kuin
      Coffee House, jossa suolaisten tarjonta paras, saapi myös miestä väkevämpää, se sama ketju kuin muualla
      Mummon Kahvila, ihan kiva peruskahvila
      Citymarketissa on myös kahvila kaupan sisällä
      Muut voivat kertoa mitä muita, näissä itse käy joskus.

• donitsi/burger

siellä hyvät kahvit ja pullat, samalla näät kansainvälistä meininkiä.....

• .

kyllä sitä kansainvälistä meininkiä näkyy kajaanissa ihan joka kulmilla.. tosin huuhkajanvaarassa eniten mut kyllä ne on ympäriinsä majoittautunut.

• katja28

cafe Mokka paras..Hyvää palvelu ja ihana salaattit...

• lukihäriökajaanissa

Koitas Katja panna maksuliset ilmlitukset Kainariin!

• ****FFFFF

Alkuperäinen viesti on muutaman vuoden takaa, eikö siinä ole jo omistaja vaihtunut? En ole Mocassa enää näitä suomalaisia tyttöjä nähnyt, onko mennyt takaisin ulkomaalaisomistukseen vai ovatko työntekijöitä, vai onko kohdallani vain sattumaa. Se on vähän harmi, ettei mitään saa kysellä, itsekin mielelläni kyselisin kokemuksia, kun uudella paikkakunnalla ei tiedä yhtään paikkoja. Mä haluaisin löytää uudelta kunnaltani hierojan, hammaslääkärin, kampaajan, mutta en tiedä mistä kysyä. Ainoa naispuolinen työkaveri käy kampaajalla sukulaisellaan muualla ja hampilääkäri, missä työkaverit käyvät, jakaa selvästi mielipiteitä. Hierojaa ei työkaverit kuulemma käytä. Suositusten mukaan vaitsen, mutta kun ei vielä ole ehtinyt tutustua ihmisiin. Siis olen muuttanut Kajaanista pois ja vielä yritän siellä käydä näissä, mutta valitettavasti vaan ovat usein lomalla just sillon kun minullakin on lomaa. .

• Café Niinistö
        ****FFFFF kirjoitti:

Alkuperäinen viesti on muutaman vuoden takaa, eikö siinä ole jo omistaja vaihtunut? En ole Mocassa enää näitä suomalaisia tyttöjä nähnyt, onko mennyt takaisin ulkomaalaisomistukseen vai ovatko työntekijöitä, vai onko kohdallani vain sattumaa. Se on vähän harmi, ettei mitään saa kysellä, itsekin mielelläni kyselisin kokemuksia, kun uudella paikkakunnalla ei tiedä yhtään paikkoja. Mä haluaisin löytää uudelta kunnaltani hierojan, hammaslääkärin, kampaajan, mutta en tiedä mistä kysyä. Ainoa naispuolinen työkaveri käy kampaajalla sukulaisellaan muualla ja hampilääkäri, missä työkaverit käyvät, jakaa selvästi mielipiteitä. Hierojaa ei työkaverit kuulemma käytä. Suositusten mukaan vaitsen, mutta kun ei vielä ole ehtinyt tutustua ihmisiin. Siis olen muuttanut Kajaanista pois ja vielä yritän siellä käydä näissä, mutta valitettavasti vaan ovat usein lomalla just sillon kun minullakin on lomaa. .

On tutustumisen arvoinen paikka. Henkevää keskustelua ja muuta mukavaa, suosittelen.

• EI riistoporvareille
        Café Niinistö kirjoitti:

On tutustumisen arvoinen paikka. Henkevää keskustelua ja muuta mukavaa, suosittelen.

Periaatteen vuoksi EI, tavallisen kansan asemaa on kokoajan heikennetty jo muutenkin. Kyllä herroille pitää riittää nykyinen elintaso.

• D
        ****FFFFF kirjoitti:

Missä sitten asut?

Kajaanissa parhaimpia on esim.
        Pekka Heikkisen kahvila Välikadulla, hyvät kahvit ja syötävää moneen makuun
        Anssin parturi Kauppakadulla
        Yksityinen Hammashoito Pulpa Lönnrotinkadulla linja-autoasemaa vastapäätä
        Hieroja Yrjö Kuivalainen Brahenkadulla ja Kisatiellä toinen hyvä hieroja, no nimeä en enää muista.

• Hyvä paikka

Café Mokassa sai ainakin ennen aivan ihanaa unelma kaakaota, siis nimi oli Unelma Kaakao, nams! Sieltä saa myös saalaattiannoksia, itse saa valita salaattiin haluamansa herkut.

• Pasikka12

Suosittelisin kokeilemaan lauserakennetta "Mitä kahvilaa suosittelette" tuon kehitysvammaisen aloituksesi sijaan...

• tsiipadaapaduupa

Cafe Mokka tai Presso

• Hesburgeriin

Hesburgerin kahviot Prismassa ja keskustassa. Suomalainen yritys.

• sansku2

Laitanpa tähän nyt tuoreimmat tiedot Kajaanin kahviloista,kun näkyy aikast vanhaa tietoa olevan :) Suosittelen Cafe Moccaa välikadulla sekä heidän uusin kahvilansa Kauppapaikka 18.Erittäin hyvä palvelu,runsaat salaatit ja ihan parhaat paikan päällä leivotut feta-taskut :) sekä Kauppakadulle on tullut myös uusi kahvila,Kelloliike Kaakisen viereen (en muista nimeä) mutta viihtyisä ja maukkaat salaatit ym.
        Sekä tietenkin Pekka Heikkisen pieni kahvio,aina suussasulavat leipomosta tulleet
        kahvileivät.Itse suosin näitä yrittäjä pohjalla olevia kahviloita,muut ovatkin sitten s-ryhmän pisteitä,joissa kaikissa samaa "pakastepullatarjontaa"!

• topi9
        sansku2 kirjoitti:

Laitanpa tähän nyt tuoreimmat tiedot Kajaanin kahviloista,kun näkyy aikast vanhaa tietoa olevan :) Suosittelen Cafe Moccaa välikadulla sekä heidän uusin kahvilansa Kauppapaikka 18.Erittäin hyvä palvelu,runsaat salaatit ja ihan parhaat paikan päällä leivotut feta-taskut :) sekä Kauppakadulle on tullut myös uusi kahvila,Kelloliike Kaakisen viereen (en muista nimeä) mutta viihtyisä ja maukkaat salaatit ym.
        Sekä tietenkin Pekka Heikkisen pieni kahvio,aina suussasulavat leipomosta tulleet
        kahvileivät.Itse suosin näitä yrittäjä pohjalla olevia kahviloita,muut ovatkin sitten s-ryhmän pisteitä,joissa kaikissa samaa "pakastepullatarjontaa"!

Sotkamossa ehdottomasti Kahvila Murunen! loistava palvelu,ihanat tarjottavat,viihtyisä paikka torin kulmalla :)

• back to the 70´s

Kahvet termospulloon ja voeleivät voepaperiin. Voeleivät tietenni ruisleivästä ja välliin voeta ja lauantaemakkarata. Naotititaan itekseen kaekessa raohassa ja katellaan samalla maaliman hulinoita.

• VakituiseenKulkija

Sairaalan kanttinisssa käydessäni olen aivan ihastunut niin monenlaiseen tarjontaan : Salaattiannoksia, jotka ovat maukkaita ja montaa eri laatua. Pizzaa, sitäkin aina kahta eri laatua. Keittolounasta, ja aivan ihanat keitot onkin! Karjalanpiirakoita eri täytteillä, sämpylöitä monilla täytteillä, rukiista eri täytteillä, paniinia, lihapiirakoita, hampurilaisia, pieniä muita suolaisia ja todella monensorttista makeaa kahvileipää! Ja, itse tehtyä smoothiejuomaa ja hedelmäsalaattia, sekä kaikenlaisia juomia, frezzaa, trippiä, graninia,mustikkasoppaa, jukurtteja eri makuja....ja kahvi on aivan ihanaa. Rento meininki myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe