Mitä mieltä olette Keuruulla toimivista lääkäreistä?
Minun mielestäni terveyskeskus kaipaisi uusia ja motivoituneita lääkäreitä.
Vaikka kokemus onkin ensiarvoisen tärkeää lääkärin ammatissa, ei mikään korvaa ystävällistä suhtautumista potilaaseen.
Monet, varsinkin vanhemmat lääkärit, eivät ymmärrä että he ovat eräänlaisessa asiakaspalveluammatissa.
Voimia kaikille!!
Hyvää iltaa!
29
5380
Vastaukset
- punainen Smaragdi
Totta!!
Kauhulla muistelen entistä omalääkäriäni, jolle meno oli aina yhtä vaikeaa. Tuntu joka kerta siltä että olen vaivaksi. No, kohta tämäkin mieslääkäri taitaa jäädä eläkkeelle. Jos malttaa!!!- burana600 tamiflu
Tullut terkkariinkin sen matti kärjen tytär laiho miehineen ilmestyny ku uusi tähti taivaalle.
- Ojanen
burana600 tamiflu kirjoitti:
Tullut terkkariinkin sen matti kärjen tytär laiho miehineen ilmestyny ku uusi tähti taivaalle.
Olipahan näyttävän näköinen naislääkäri pari viikkoa sitten päivystyksessä. Kaunis, pitkät vaaleat hiukset ja muodokas kroppa.
Kävi jo mielessä että valitankin tiukkaa esinahkaa. - 2+3+4
Ojanen kirjoitti:
Olipahan näyttävän näköinen naislääkäri pari viikkoa sitten päivystyksessä. Kaunis, pitkät vaaleat hiukset ja muodokas kroppa.
Kävi jo mielessä että valitankin tiukkaa esinahkaa.Tää blondi .silloin vois mennä häntä katsoon. kai sitä jotain vaivojakin löytyy malliksi.
- ON ON JA ON ON .ON
Ja asiansa tunteva nimittäin Sirpa Kuusipuro.Aivan omaaluokkaansa.
- tavilun
SK asiallinen lekuri. terkkaria pitäs uudistaa ja kutsua se joroisten lääkäri Pekka Lantto hommiin.kyllä ruuhkat vähenis tiuhaan tahtiin ja olis terveitä ihmisiä paljon.
- 19+15
tavilun kirjoitti:
SK asiallinen lekuri. terkkaria pitäs uudistaa ja kutsua se joroisten lääkäri Pekka Lantto hommiin.kyllä ruuhkat vähenis tiuhaan tahtiin ja olis terveitä ihmisiä paljon.
No tämä ylilääkäri Reina on ainakin vitsi en tiedä onko sellaiseksi tarkoitettukin.
- 23
19+15 kirjoitti:
No tämä ylilääkäri Reina on ainakin vitsi en tiedä onko sellaiseksi tarkoitettukin.
Reina ei osaa katsoa edes silmiin puhuessaan. Tuijottaa vain näyttöpäätettä.
Liekö pasianssi kesken...
- Tasaska
Lääkärit ovat ainoa ammattiryhmä, joka ei tervehdi asiakkaitaan. Rahvaan tervehtiminen olisikin heille arvonalennus. Jos on etäinen ja kylmäkiskoinen, voi sillä peittää heikon ammattitaidon.
- 2+5
Kylmiä ja ei asiakas ystävällistä hommoo lainkaan :: eskolaa.kolua.purua. heput n 40-50 vuotta samassa duunipaikassa haittana. ei hymyn häivää. ja oma lukunsa noi armeijan kylmä-kallet?
- Anonyymi
2+5 kirjoitti:
Kylmiä ja ei asiakas ystävällistä hommoo lainkaan :: eskolaa.kolua.purua. heput n 40-50 vuotta samassa duunipaikassa haittana. ei hymyn häivää. ja oma lukunsa noi armeijan kylmä-kallet?
Elääkö nuo vielä Eskola ja kolun Matti ?
- avun saanut
Sain ainakin asiantuntevaa ja kohteliasta palvelua työterveys puolelta n. vuosi sitten. Lääkäri Kalle Hohenthal ammattitaitoinen ja kuunteleva lääkäri,katsoi myös silmiin, eikä aliarvioinut tai vähätellyt.
Teki keikkaa tk:ssa, liekö enää täällä.- Kemppainen
Keikkalääkäreistä on minullakin hyviä kokemuksia, sillä ei vaan kovin pitkälle pääse kun seuraavalla kerralla niitä ei näy missään.
B-solun lääkäri kuulemma vaatii hoitajia Teitittelemään itseään. Ja olen minäkin sitä Teititellyt, näin saa parempaa hoitoa.
Suosittelen! - 6+6+6
Kemppainen kirjoitti:
Keikkalääkäreistä on minullakin hyviä kokemuksia, sillä ei vaan kovin pitkälle pääse kun seuraavalla kerralla niitä ei näy missään.
B-solun lääkäri kuulemma vaatii hoitajia Teitittelemään itseään. Ja olen minäkin sitä Teititellyt, näin saa parempaa hoitoa.
Suosittelen!Nuoret naislääkärit ovat EURO-kunnossa. ja osaavat työnsä. hyvä niin.
- Älkää moittiko..
sensijaan nämä mistään tietämättömät potilasnarisijaämmät ne on kauheita !!! Niin niin ämmät, miehet harvemmin narisevat......
- ahomansikkaa poskeen
Joo keuruulla on muutamia kauniita naislekureitakin. sinne siis .kivoja ,mukavia,päteviä
- Ei valelääkäri
Lääkäri Matti Kärki leikkas umpisuolen lisäkkeen, oli tulehtunut (pois) kun olin alokkaana pioneerikomppaniassa.Hän oli kesälomatuurajana henäkuussa 1969. Hyvin leikkas, valkka oli lääkt.e lisent. Hyvin leikkas, ei näy arpea ja tuskat loppu. Tikkejä poistaessa kertoi: Minä leikkasin sinut, en ole ennen ketään leikannu, olet ensimmäinen jonka olen leikannut. Sitten kertoi minulle ettei tule traumoja: Oli koko ajan kirurgi vierellä. Oln koko 60-luvun kärsinyt kovista umpisuolen tuskista. Olen kirjoittanut meijän tukiliiton (omaishoitajat) perustajalle Tarja Haloselle: Keuruun varuskuntaa ei saa lakkauttaa. Jossa kerroin myös Matin puukotuksesta. Kesällä selasin Keuruun asoita Googlessa: Oli Suur-Keuruun etusivu 26.6.2014 Matti E. I. Kärki kuoli vakavan tapaturman johdosta. Omaishoitaja työ päättyi, oli aikomus lähettää s-postia auttajalleni. Toivon että sasin tietää mihin pelastajani kuoli.
- Esa laiheliini (vale
surullinen tapaus.
terveenä kuoli hyvä mies ja lääkäri...
huhujen mukaan piti tehdä pieni leikkaus ja "operaatio" kun oli kaatunut päätään
kaatuessaan postinhakureissussa postilaatikolle viime keväänä.
nukutuksesta ja operaatiosta ei "herännyt" enää tähän maailmaan...
todella surullista!!!- Oli hyvä lääkäri
Kiitos Esa kun sain tiedon tästä ikävästä, surullisesta tapahtumasta. Ikävää, Seppo Maunula Keuruun pioneeri 1968-1969. Kokkola
- Anonyymi
Ainakin tämä kärki oli aika ikävä varusmiehiä kohtaan. Yhtä huonompi ei ollut se luutnantti. Ihme tyyppejä. Evl ja ltn oli aina hermot kireällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tämä kärki oli aika ikävä varusmiehiä kohtaan. Yhtä huonompi ei ollut se luutnantti. Ihme tyyppejä. Evl ja ltn oli aina hermot kireällä.
Voi pitää paikkansa, mutta molemmilta ihan asiallista kohtelua lämäreille.
- Kokennut kolli jo?
Yleeensä ja melkein aina paranee jo ovella ku kaunis naislääkäri kutsuu nimellä sisään? sairaus unohtuu.mutta..............? joku muu tulee tilalle??
- Anonyymi
Miksi näin? Tyttöjen päivä 11.11.
- 1Angel
Mistä moinen huhu Matti Kärjen tyttären asettumisesta Keuruulle lääkäriksi on saanut alkunsa. Ei pidä paikkansa.
- Anonyymi
Kärki oli kiduttaja. Survoi mm. siekailematta väkivalloin sormea perseeseen ripulioireita valittaville varusmiehille.
- Anonyymi
Tältä tyttäreltä odottaisin tämmöisen käytöksen olevan jopa suotavaa.
- Anonyymi
Matti E. I. Kärki antoi lääkkeeksi Miliflunssia, Militapektiä ja Pektomiliä. Ja taudit lähtivät kuin kuppa Töölöstä.
- Anonyymi
Olipas vanhoja juttuja. Eikö uudemmista ole mitään?
- Anonyymi
Samaa paskaa. Ihminen muuttuu kun muuttaa jonnekin böndelle lol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913