Hyvää iltaa!

Tänään terve

Mitä mieltä olette Keuruulla toimivista lääkäreistä?
Minun mielestäni terveyskeskus kaipaisi uusia ja motivoituneita lääkäreitä.
Vaikka kokemus onkin ensiarvoisen tärkeää lääkärin ammatissa, ei mikään korvaa ystävällistä suhtautumista potilaaseen.
Monet, varsinkin vanhemmat lääkärit, eivät ymmärrä että he ovat eräänlaisessa asiakaspalveluammatissa.

Voimia kaikille!!

26

4880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punainen Smaragdi

      Totta!!
      Kauhulla muistelen entistä omalääkäriäni, jolle meno oli aina yhtä vaikeaa. Tuntu joka kerta siltä että olen vaivaksi. No, kohta tämäkin mieslääkäri taitaa jäädä eläkkeelle. Jos malttaa!!!

      • burana600 tamiflu

        Tullut terkkariinkin sen matti kärjen tytär laiho miehineen ilmestyny ku uusi tähti taivaalle.


      • Ojanen
        burana600 tamiflu kirjoitti:

        Tullut terkkariinkin sen matti kärjen tytär laiho miehineen ilmestyny ku uusi tähti taivaalle.

        Olipahan näyttävän näköinen naislääkäri pari viikkoa sitten päivystyksessä. Kaunis, pitkät vaaleat hiukset ja muodokas kroppa.
        Kävi jo mielessä että valitankin tiukkaa esinahkaa.


      • 2+3+4
        Ojanen kirjoitti:

        Olipahan näyttävän näköinen naislääkäri pari viikkoa sitten päivystyksessä. Kaunis, pitkät vaaleat hiukset ja muodokas kroppa.
        Kävi jo mielessä että valitankin tiukkaa esinahkaa.

        Tää blondi .silloin vois mennä häntä katsoon. kai sitä jotain vaivojakin löytyy malliksi.


    • ON ON JA ON ON .ON

      Ja asiansa tunteva nimittäin Sirpa Kuusipuro.Aivan omaaluokkaansa.

      • tavilun

        SK asiallinen lekuri. terkkaria pitäs uudistaa ja kutsua se joroisten lääkäri Pekka Lantto hommiin.kyllä ruuhkat vähenis tiuhaan tahtiin ja olis terveitä ihmisiä paljon.


      • 19+15
        tavilun kirjoitti:

        SK asiallinen lekuri. terkkaria pitäs uudistaa ja kutsua se joroisten lääkäri Pekka Lantto hommiin.kyllä ruuhkat vähenis tiuhaan tahtiin ja olis terveitä ihmisiä paljon.

        No tämä ylilääkäri Reina on ainakin vitsi en tiedä onko sellaiseksi tarkoitettukin.


      • 23
        19+15 kirjoitti:

        No tämä ylilääkäri Reina on ainakin vitsi en tiedä onko sellaiseksi tarkoitettukin.

        Reina ei osaa katsoa edes silmiin puhuessaan. Tuijottaa vain näyttöpäätettä.
        Liekö pasianssi kesken...


    • Tasaska

      Lääkärit ovat ainoa ammattiryhmä, joka ei tervehdi asiakkaitaan. Rahvaan tervehtiminen olisikin heille arvonalennus. Jos on etäinen ja kylmäkiskoinen, voi sillä peittää heikon ammattitaidon.

      • 2+5

        Kylmiä ja ei asiakas ystävällistä hommoo lainkaan :: eskolaa.kolua.purua. heput n 40-50 vuotta samassa duunipaikassa haittana. ei hymyn häivää. ja oma lukunsa noi armeijan kylmä-kallet?


    • avun saanut

      Sain ainakin asiantuntevaa ja kohteliasta palvelua työterveys puolelta n. vuosi sitten. Lääkäri Kalle Hohenthal ammattitaitoinen ja kuunteleva lääkäri,katsoi myös silmiin, eikä aliarvioinut tai vähätellyt.
      Teki keikkaa tk:ssa, liekö enää täällä.

      • Kemppainen

        Keikkalääkäreistä on minullakin hyviä kokemuksia, sillä ei vaan kovin pitkälle pääse kun seuraavalla kerralla niitä ei näy missään.
        B-solun lääkäri kuulemma vaatii hoitajia Teitittelemään itseään. Ja olen minäkin sitä Teititellyt, näin saa parempaa hoitoa.
        Suosittelen!


      • 6+6+6
        Kemppainen kirjoitti:

        Keikkalääkäreistä on minullakin hyviä kokemuksia, sillä ei vaan kovin pitkälle pääse kun seuraavalla kerralla niitä ei näy missään.
        B-solun lääkäri kuulemma vaatii hoitajia Teitittelemään itseään. Ja olen minäkin sitä Teititellyt, näin saa parempaa hoitoa.
        Suosittelen!

        Nuoret naislääkärit ovat EURO-kunnossa. ja osaavat työnsä. hyvä niin.


    • Älkää moittiko..

      sensijaan nämä mistään tietämättömät potilasnarisijaämmät ne on kauheita !!! Niin niin ämmät, miehet harvemmin narisevat......

    • ahomansikkaa poskeen

      Joo keuruulla on muutamia kauniita naislekureitakin. sinne siis .kivoja ,mukavia,päteviä

    • Ei valelääkäri

      Lääkäri Matti Kärki leikkas umpisuolen lisäkkeen, oli tulehtunut (pois) kun olin alokkaana pioneerikomppaniassa.Hän oli kesälomatuurajana henäkuussa 1969. Hyvin leikkas, valkka oli lääkt.e lisent. Hyvin leikkas, ei näy arpea ja tuskat loppu. Tikkejä poistaessa kertoi: Minä leikkasin sinut, en ole ennen ketään leikannu, olet ensimmäinen jonka olen leikannut. Sitten kertoi minulle ettei tule traumoja: Oli koko ajan kirurgi vierellä. Oln koko 60-luvun kärsinyt kovista umpisuolen tuskista. Olen kirjoittanut meijän tukiliiton (omaishoitajat) perustajalle Tarja Haloselle: Keuruun varuskuntaa ei saa lakkauttaa. Jossa kerroin myös Matin puukotuksesta. Kesällä selasin Keuruun asoita Googlessa: Oli Suur-Keuruun etusivu 26.6.2014 Matti E. I. Kärki kuoli vakavan tapaturman johdosta. Omaishoitaja työ päättyi, oli aikomus lähettää s-postia auttajalleni. Toivon että sasin tietää mihin pelastajani kuoli.

    • Esa laiheliini (vale

      surullinen tapaus.
      terveenä kuoli hyvä mies ja lääkäri...

      huhujen mukaan piti tehdä pieni leikkaus ja "operaatio" kun oli kaatunut päätään
      kaatuessaan postinhakureissussa postilaatikolle viime keväänä.

      nukutuksesta ja operaatiosta ei "herännyt" enää tähän maailmaan...

      todella surullista!!!

      • Oli hyvä lääkäri

        Kiitos Esa kun sain tiedon tästä ikävästä, surullisesta tapahtumasta. Ikävää, Seppo Maunula Keuruun pioneeri 1968-1969. Kokkola


      • Anonyymi

        Ainakin tämä kärki oli aika ikävä varusmiehiä kohtaan. Yhtä huonompi ei ollut se luutnantti. Ihme tyyppejä. Evl ja ltn oli aina hermot kireällä.


    • Kokennut kolli jo?

      Yleeensä ja melkein aina paranee jo ovella ku kaunis naislääkäri kutsuu nimellä sisään? sairaus unohtuu.mutta..............? joku muu tulee tilalle??

      • Anonyymi

        Miksi näin? Tyttöjen päivä 11.11.


    • 1Angel

      Mistä moinen huhu Matti Kärjen tyttären asettumisesta Keuruulle lääkäriksi on saanut alkunsa. Ei pidä paikkansa.

    • Anonyymi

      Kärki oli kiduttaja. Survoi mm. siekailematta väkivalloin sormea perseeseen ripulioireita valittaville varusmiehille.

      • Anonyymi

        Tältä tyttäreltä odottaisin tämmöisen käytöksen olevan jopa suotavaa.


    • Anonyymi

      Matti E. I. Kärki antoi lääkkeeksi Miliflunssia, Militapektiä ja Pektomiliä. Ja taudit lähtivät kuin kuppa Töölöstä.

    • Anonyymi

      Olipas vanhoja juttuja. Eikö uudemmista ole mitään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe