Clubin jäsenet tuntuvat ...

AdaFlink

... tietävän Hannun täydenpalvelun hotellin tarjoamista elinolosuhteista kaiken. He tuntevat suurta huolta Hannun viihtyvyydestä. Ihan kaikki eritteet yms. on mainittu, mutta yhdestä asiasta ei ole puhuttu yhtään mitään. Jos kerta teillä on Hannuun ympärivuorokautinen yhteys, niin miksi ette ole kysyneet, jotta missä jäsenten rahat on?

Ja mitaan ette voi...

11

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso vinkki

Oletko tarkastanut oman tavarasi?

Kuulin, että se on sen kokoinen, että sinne mahtuisi huomaamattasi useamman miljoonan edestä 500 euron seteleitä.

• AdaFlink

.... sitten kait osannu vastata selvään kysymykseen. Se Ada sitä, Ada seisoo, Ada makaa -ketju on tuolla alempana.

Ja mitaan ette voi...

• Lopeta heti
        AdaFlink kirjoitti:

.... sitten kait osannu vastata selvään kysymykseen. Se Ada sitä, Ada seisoo, Ada makaa -ketju on tuolla alempana.

Ja mitaan ette voi...

aamusta aivan juovuksissa? Lopeta se viinan kanssa läträäminen.

• se oli
        Lopeta heti kirjoitti:

aamusta aivan juovuksissa? Lopeta se viinan kanssa läträäminen.

Ada esitti kyllä hyvän kysymyksen. Jos sponssinpökäleet hyödyntävät tietokanaviaan Hannun suuntaan kyselläkseen pissasta ja kakasta, olisi peräti ihmeellistä etteivät myös rahoista kyselisi. Jos ovat niistä kyselleet, niin miksi rahat ovat edelleen kadoksissa? Eikö Hannu kerro rahoista mitään?

• ---------------1----
        se oli kirjoitti:

Ada esitti kyllä hyvän kysymyksen. Jos sponssinpökäleet hyödyntävät tietokanaviaan Hannun suuntaan kyselläkseen pissasta ja kakasta, olisi peräti ihmeellistä etteivät myös rahoista kyselisi. Jos ovat niistä kyselleet, niin miksi rahat ovat edelleen kadoksissa? Eikö Hannu kerro rahoista mitään?

Kaveniusksen välittämänä,omaisuus talessa vielä ei ole kukaan menettänyt mitäää.itse ajattelen näin et ei ole vielä turvaalinen aika alkaa levitteleen mijuunia.arvaathan sä kui siinä käy.

• AdaFlink
        se oli kirjoitti:

... vähän kummalliselta tuntuukin, kun eivät voi noin arkaluontoista kysymystä Handelle tehdä. Jätkät tuntuu tietävän jopa kummalla kädellä Hannu pelaa milloinkin taskubiljardia siellä valtion täysihoidossa, mutta rahoista ei uskalleta kysyä. On se rahautelu vaan niin henkilökohtaisuuksiin menevä kysymys, että sen esittämistä kartetaan, kuin ruttoa. Nyt vaan turha kainostelu romukoppaan ja kysytte Handelta niitten rahojenne perään ihan rohkeesti vaan.

Ja mitaan ette voi...

• Kysmys
        AdaFlink kirjoitti:

... vähän kummalliselta tuntuukin, kun eivät voi noin arkaluontoista kysymystä Handelle tehdä. Jätkät tuntuu tietävän jopa kummalla kädellä Hannu pelaa milloinkin taskubiljardia siellä valtion täysihoidossa, mutta rahoista ei uskalleta kysyä. On se rahautelu vaan niin henkilökohtaisuuksiin menevä kysymys, että sen esittämistä kartetaan, kuin ruttoa. Nyt vaan turha kainostelu romukoppaan ja kysytte Handelta niitten rahojenne perään ihan rohkeesti vaan.

Ja mitaan ette voi...

mitään, et edes omaa isääsi, niin mene sinne selliin kysymään.

Varmasti keksit keinot päästä sisälle, kun olet semmonen liukas l... eiku luikku. Ja kysy, että: "Missä mun rahani on?"

• AdaFlink
        Kysmys kirjoitti:

mitään, et edes omaa isääsi, niin mene sinne selliin kysymään.

Varmasti keksit keinot päästä sisälle, kun olet semmonen liukas l... eiku luikku. Ja kysy, että: "Missä mun rahani on?"

... pitäis pelätä? Olin iskän tyttö ja sain likimain kohtuudella aina tahtoni läpi. Tosi keljua, kun se vaihto pian äidin kuoleman jälkeen osoitteensa äitin luo. Eli Suomeksi sanottuna isäni vaihto hiippakuntaa/sai sydärin tai miten vaan haluatte sen ymmärtää. Kyllähän mulla sitä aina välillä ikävä tulee, mutta tällasta tää elämä nyt vaan on ja kaikkeen pitää sopeutua ja oppia elämään ilman jotain sellaista, mikä ennen on ollut kovin tärkeää.

Mitä tulee tohon rahojen häviämiseen, niin mun rahani kyllä on tallessa. Jäsenet niitä rahojaan perää ja turha hurskastelu on perseestä. Te haluatte aina tähdentää Hannun kovaa kohtelua vankilassa. Te kerrotte, että olette Hannuun yhteydessä likimain 24 h/vrk. Hinkuutte häneltä omistusoikeuksia pili-pali-härpäkkeeseen. Miksi ette siis kyselisi myös rahojen perään, jos kerta yhteydet Hannun kauheetakin kauheempaan eristysselliin on kunnossa? Silleen hienovaraisesti kyselisitte, ettei Hannulle tule traumoja. Kyselisitte vähän silleen vihellellen ja kattopalkkeja tihruillen, jotta voisiko messias pikkasen raottaa sumuverhoa ja kertoilla rahnoon kohtaloita.

Ja mitaan ette voi...

• mennyttä on..
        AdaFlink kirjoitti:

... pitäis pelätä? Olin iskän tyttö ja sain likimain kohtuudella aina tahtoni läpi. Tosi keljua, kun se vaihto pian äidin kuoleman jälkeen osoitteensa äitin luo. Eli Suomeksi sanottuna isäni vaihto hiippakuntaa/sai sydärin tai miten vaan haluatte sen ymmärtää. Kyllähän mulla sitä aina välillä ikävä tulee, mutta tällasta tää elämä nyt vaan on ja kaikkeen pitää sopeutua ja oppia elämään ilman jotain sellaista, mikä ennen on ollut kovin tärkeää.

Mitä tulee tohon rahojen häviämiseen, niin mun rahani kyllä on tallessa. Jäsenet niitä rahojaan perää ja turha hurskastelu on perseestä. Te haluatte aina tähdentää Hannun kovaa kohtelua vankilassa. Te kerrotte, että olette Hannuun yhteydessä likimain 24 h/vrk. Hinkuutte häneltä omistusoikeuksia pili-pali-härpäkkeeseen. Miksi ette siis kyselisi myös rahojen perään, jos kerta yhteydet Hannun kauheetakin kauheempaan eristysselliin on kunnossa? Silleen hienovaraisesti kyselisitte, ettei Hannulle tule traumoja. Kyselisitte vähän silleen vihellellen ja kattopalkkeja tihruillen, jotta voisiko messias pikkasen raottaa sumuverhoa ja kertoilla rahnoon kohtaloita.

Ja mitaan ette voi...

Jäsenistön asiaahan ei tässä ajeta.
        Ainoastaan hannun pahoinvointia, hän taitaa olla jo unohtanut jäsenet.
        Olisi nyt tuossa salakuljetetussa viestissään (Kalevan mukaan) voinut
        jo antaa edes vihjeen onko enää mitään rahoja olemassa.

Mutta ei kun ei.....
        Huoh...

• aseen luovuttamisesta ja vankilan törkyisyys eivät ole lähtöisin asianomaisilta ovat liian fiksuja.
      Hyvät tarinat ja tulevat elämään.

• Billi piipari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe