Moikka.Paljon olen matkustellut,mut Brasseist en tiedä.Minkä lainen vaate valikoima muistutttavatko ne samaa mitä jenkeis Miamis vai mitä Thaimaas?Valikoima kun on nii erilaista jokaisa maata kohden.Entäs tää..Onks Forza niinku lännen Pattaya et ukkoa revitää entä sit 23v vaalee naine mite suhtaudutaa?Busseil onko helppo liikkuu kaupungin ulkopuolelle muille näkemise arvosil paikoil?
Vastaukset 3
- opetella
hei ekana silleen niinku kirjo ttamaan niinku järk evästi ja muutenki niinku asiallisesti. Muutku o niinku aikapal jo matkustellu niinku Brasseissaki ja vähän hirveesti paljo muua llaki. Se on ihan kiva maa ja siellä pär jää ihan niinku tavallisestikii muissaki maissa. Mukavaa matk aa.
- SIRU 86_
En tienny et tää on aine kirjoitus.Ei ollu iha tekstiä lehden kannesta oho tost puuttu piste hanki ELÄMÄ
- Bom Dia
SIRU 86_ kirjoitti:
En tienny et tää on aine kirjoitus.Ei ollu iha tekstiä lehden kannesta oho tost puuttu piste hanki ELÄMÄ
Ciao!
Noista vaatteista en näin miehenä osaa sanoa muuta, kuin että jos pidät minimaalisia bikineitä, et erotu braziliazizzimoista.
Ei mitään ongelmia seksuaalisien ahdistelujen tiimoilta, brassi-ilotytöt ovat minun kimpussani ja brassimiehillä on kädet täynnä omia naisia.
Mutta tanssittavat sinua kyllä ylen määrin miehesikin silmien alla, jos vain haluat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410