Mistä löytäisin sinkku karavaanari miehen? Missä tyypit oikein oleilevat? Itse olen 48 wee vaalee ja vapaa.
Haluaisin löytää samanhenkistä porukkaa.
PS.(mulla ei ole vaunua/autoa enää)
Sinkku karavaanareita?
18
4182
Vastaukset
- ei sinkku
Nythän alkaa pikkujoulu kausi karavaan alueilla,ei muuta kuin mukaan kyllä sieltä sinkkuja löytyy,kokeile myös karavaan sivuja niitähän on useampi siinä on kyllä riski että saa asiattomia vastauksia.Onnea etsintään.
- NeitiSFc
ei sinne noin vain voi työntyä ja varsinkaan kun ei ole sitä omaa vaunua/autoa.
- Vavapo
Mistä päin Suomea olet? Kyllähän sinkut on melkoinen vähemmistö leirintäalueilla ainakin täällä pohjoisessa.
- mikkosesi
[email protected]
Siitä se yhteinen tie lähtee. Ei oo kauheesti tulokkaita.
Odettelen pus- NeitiSFc
Olen jo melkein 49 wee. Sorry!
- Mies Lahdesta
NeitiSFc kirjoitti:
Olen m51v Lahdesta , sinkku ja karavaanari asunto-autoillen. Jos kiinnostaa, laita postia [email protected].
Keskustellaan lisää. NeitiSFc kirjoitti:
Täällä on yks sinnkumies. Onha meitä. Yv.
- Anonyymi
Kyllä niitä lienee.
Itsekin pohdin samaa matkatessani yksin as-autolla.
Lienevätkö Suomen sinkut C:t kopio Saksan vastaavasta järjestöistä, joita on ymmärtääkseni monia, mutta Saksassa on n. 84milj kansalaista?
T. Jukka - Anonyymi
Mäkin haluisin löytää huumorintajuisen sinkku karavaanarimiehen.
Mistä he piileskelee? Täällä 55v nainen valmiina lukemaan karttaa- Anonyymi
Huomenta täällä olis yksi.
- Anonyymi
Täällä yks kartturiakin vailla.
- Anonyymi
Täällä yks sellanen.
Olisha se kiva karavaanari nainen kaveriks sinkkuna yörin.
- Anonyymi
Ne on siirtyneet yksityis lento koneineen tuonne Kanarian palstalle asia kirjoittajiksi ja sisällön tuottajiksi. Eikä ne kaipaa nais seuraa vaan tosi miehiä.
- Anonyymi
Löyty
- Anonyymi
Onha meitä jolta puuttuu se sinkku nainen. Terve tuloa matkalle.
- Anonyymi
Onha meitä terve tuloa jousille.
Täälläkin 59v nainen jolla 5v karavaanari kokemus ent.elämässä, jäi kaipuu. Omaa vaunua ei ole ainakaan vielä hankittu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808