Mistä löytäisin sinkku karavaanari miehen? Missä tyypit oikein oleilevat? Itse olen 48 wee vaalee ja vapaa.
Haluaisin löytää samanhenkistä porukkaa.
PS.(mulla ei ole vaunua/autoa enää)
Sinkku karavaanareita?
18
4397
Vastaukset
- ei sinkku
Nythän alkaa pikkujoulu kausi karavaan alueilla,ei muuta kuin mukaan kyllä sieltä sinkkuja löytyy,kokeile myös karavaan sivuja niitähän on useampi siinä on kyllä riski että saa asiattomia vastauksia.Onnea etsintään.
- NeitiSFc
ei sinne noin vain voi työntyä ja varsinkaan kun ei ole sitä omaa vaunua/autoa.
- Vavapo
Mistä päin Suomea olet? Kyllähän sinkut on melkoinen vähemmistö leirintäalueilla ainakin täällä pohjoisessa.
- mikkosesi
[email protected]
Siitä se yhteinen tie lähtee. Ei oo kauheesti tulokkaita.
Odettelen pus- NeitiSFc
Olen jo melkein 49 wee. Sorry!
- Mies Lahdesta
NeitiSFc kirjoitti:
Olen m51v Lahdesta , sinkku ja karavaanari asunto-autoillen. Jos kiinnostaa, laita postia [email protected].
Keskustellaan lisää. NeitiSFc kirjoitti:
Täällä on yks sinnkumies. Onha meitä. Yv.
- Anonyymi
Kyllä niitä lienee.
Itsekin pohdin samaa matkatessani yksin as-autolla.
Lienevätkö Suomen sinkut C:t kopio Saksan vastaavasta järjestöistä, joita on ymmärtääkseni monia, mutta Saksassa on n. 84milj kansalaista?
T. Jukka - Anonyymi
Mäkin haluisin löytää huumorintajuisen sinkku karavaanarimiehen.
Mistä he piileskelee? Täällä 55v nainen valmiina lukemaan karttaa- Anonyymi
Huomenta täällä olis yksi.
- Anonyymi
Täällä yks kartturiakin vailla.
- Anonyymi
Täällä yks sellanen.
Olisha se kiva karavaanari nainen kaveriks sinkkuna yörin.
- Anonyymi
Ne on siirtyneet yksityis lento koneineen tuonne Kanarian palstalle asia kirjoittajiksi ja sisällön tuottajiksi. Eikä ne kaipaa nais seuraa vaan tosi miehiä.
- Anonyymi
Löyty
- Anonyymi
Onha meitä jolta puuttuu se sinkku nainen. Terve tuloa matkalle.
- Anonyymi
Onha meitä terve tuloa jousille.
Täälläkin 59v nainen jolla 5v karavaanari kokemus ent.elämässä, jäi kaipuu. Omaa vaunua ei ole ainakaan vielä hankittu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030