Heippa! Olen menossa joulukuun alussa perheen kera Eilatiin. Minkälainen sää siellä niihin aikoihin on? Onko ihan helle sää, että tarkenee bikineissä ottaa aurinkoa? Entä illat? Pitääkö ottaa pitkähihaista iltaelämään?
Ilmasto jouluk. alku?
2
504
Vastaukset
- erek tov
Kotiuduttiin Eilatista vajaa viikko sitte ja lämmintä oli päivisin noin 32 ja iltasin/öisin 20 tai vähän yli. Että varmaan samaa luokkaa on sillonkin.Ite otin mukaan pitkähihasta paitaa muttei kyl tosiaankaan tarvinu. Paitsi jos ootte menossa retkelle Jerusalemiin niin siel voi kyllä tarvita.Eilat on kyllä takuuvarma auringon ja lämmön suhteen.Hyviä lomia vaan.
- #reissulainen#
Kelit saatta olla pikkasen viileämmät kuin nyt. Aurinkoa kuitenkin lähes takuuvarmasti ja päivät vähintään sellaista Suomen kesälämpöä, päälle 20. Illalla saattaa viiletä sen verran, että pitkähihaista kannattaa ottaa mukaan.
Merivesi vähintään 20 ja hotellien uima-altaiden vesiä lämmitellään.
Ei muuta kuin hyvää matkaa!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983812Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373275- 613251
- 683059
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682904Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672829On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802341- 452172
- 692168