Malta apua??

Ninulikka

Satuin tutkimaan Ryanairin sivuja ja löysin lennot Maltalle n 120 euroa kahdelle ja kiinnostus heräsi. Mutta niin heräsi myös kysymyksiä...Näin talvi aikaan missäpäin kannattaa asua? Onko jollakin hyviä hotelliehdotuksia, mielellään parempaa keskiluokkaa ? Miten lentokentältä pääsee hotelleihin ja miten kaukana lentokenttä on ? Ja ehdotuksia mitä voi talvisaikaan Maltalla tehdä/nähdä/kokea?
Onko jonkunlaista yöelämää iltaisin talvikaudella ja millaiset ovat shoppailumahdollisuudet?
Lähinnä ajattelin että onko paikat auki myös talvisin vai sulkevatko kun kesäsesonki on ohi?
Mitä kannattaa ostaa ja millainen on hintataso? Toivottavasti löytyy joku jolta löytyy tietoa näin talvikaudenkin Maltasta!

4

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninulikka

Siis eikö kenelläkään oo ´todellakaan mitään tietoa?????
      Matka olis joulukuun puolivälissä joten kaikki ketkä jotain tietää jotain Maltan talvesta niin pliiiiiiis infoa!

• Ryanairilla

No ollaanpas käyty pari vuotta sitten (Ryanairilla mekin!) itsenäisyyspäivän viikolla. Meidän lentoliput taisi maksaa vieläkin vähemmän, 40 euroa/nuppi menopaluu, mutta silloin oli mahdollista lentää Bremenin kautta (Tampere-Bremen ja Bremen - Malta), nyt Bremen-Malta reittiä ei enää ole.

Ja oli mukavaa, lämmintä 14-16, merivedellä ehkä 16 astetta tms, aurinkoa riitti. Hinnat... kaupoissa lähes Suomen tasoa, mutta hotelli puolihoidolla oli sitten hävettömän halpa ja ihan OK. Hauskat paikallisbussitkin puoli-ilmaisia ja kaikkialle on voinut matkustaa niillä.

Suosittelen.

• Ninulikka
        Ryanairilla kirjoitti:

No ollaanpas käyty pari vuotta sitten (Ryanairilla mekin!) itsenäisyyspäivän viikolla. Meidän lentoliput taisi maksaa vieläkin vähemmän, 40 euroa/nuppi menopaluu, mutta silloin oli mahdollista lentää Bremenin kautta (Tampere-Bremen ja Bremen - Malta), nyt Bremen-Malta reittiä ei enää ole.

Ja oli mukavaa, lämmintä 14-16, merivedellä ehkä 16 astetta tms, aurinkoa riitti. Hinnat... kaupoissa lähes Suomen tasoa, mutta hotelli puolihoidolla oli sitten hävettömän halpa ja ihan OK. Hauskat paikallisbussitkin puoli-ilmaisia ja kaikkialle on voinut matkustaa niillä.

Suosittelen.

Itse asiassa oli hinnat halventuneet vähän aikaa sitten, oli noin 90e molemmilta ja lennetään Tukholmasta... Mutta mitä keksitte päivisin tekemistä? Ja jós sulla on jokin hotelli ehdotus niin otetaan mielellään vastaan. Asuitteko Valletassa? Olen katsastellut hotelleja ja koska meillä ei ole aikaisemmin kokemusta Maltasta en oikein tiedä mistä hotelli olisi paras ottaa.
        jos tulee vielä jotain muuta mukavaa mitä voi keksiä niin ilmoita ihmeessä.

• Ryanairilla
        Ninulikka kirjoitti:

Itse asiassa oli hinnat halventuneet vähän aikaa sitten, oli noin 90e molemmilta ja lennetään Tukholmasta... Mutta mitä keksitte päivisin tekemistä? Ja jós sulla on jokin hotelli ehdotus niin otetaan mielellään vastaan. Asuitteko Valletassa? Olen katsastellut hotelleja ja koska meillä ei ole aikaisemmin kokemusta Maltasta en oikein tiedä mistä hotelli olisi paras ottaa.
        jos tulee vielä jotain muuta mukavaa mitä voi keksiä niin ilmoita ihmeessä.

Olimme Sliemassa. Valletta lähellä (bussi 2-3 min. välein) ja kuitenkin hotelli meren rannalla. Sivuston hotellivertailut.fi välityksellä löytyy neljänkin tähden hotelleja hintaan 20 euroa/2hh/yö aamiaisineen, valitkaa vain. Kannattanee valita puolihoidolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      128
      5373
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4775
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      86
      3980
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3320
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1815
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      32
      1809
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1418
    8. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      17
      1328
    9. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1322
    10. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      52
      1233
    Aihe