Brasile vai Milani

Tonttutonttu

Hei!

Onko kenelläkään kokemuksia Roomassa olevista hotelleista: Brasile tai Milani? Kertokaa omia kokemuksia.

4

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Borghesesta

Brasile oli tosi kulahtanut jo 10 vuotta sitten. Jos ei ole remppaa tehty sen jälkeen, en suosittele.

Keväällä olimme Beverly Hills -nimisessä hotellissa (upean) Borghesen puiston vieressä. Hotelli oli hieno, huone iso ja aamiainen mainio. Ostimme matkan S-matkojen kautta (lennot hotelli).

• Ötökkäkö

Olin Brasilessa vuonna 1987 ja silloin siellä käveli kaikenlaisia torakoita lattialla. Tilanne voi olla muuttunut 23 vuodessa.

• mummu 60 v

Olimme marraskuun alussa Milanissa. Me olimme kyllä ihan tyytyväisiä. Meillä oli aika tilava huone, jossa tosi leveät vuoteet, toisessa kerroksessa. Rauhallinen, siisti. Iso kylppäri, jossa suihkukaappi. Hyvällä paikalla, jos haluaa käytää julkista liikennettä. Me emme kyllä käyttäneet, kävellen pääsi kaikkialle.

• PirdeH

Olin toissakeväänä Brasilessä yhden hengen huoneessa, ihan rauhallista ja siistiä oli, rappuja ja alakertaa just maalaattiin ja aamiaisella pärjäsi pitkälle. Henkilökunta oli ystävällistä. Lähllä oli eri maiden lähetystöjä, ja kuljin illalla metroasemalta turvallisesti hotellille näitten lähetystöjen poliisivartijoiden ohi.
      Yhden hengen huoneen vessa vaan taitaa olla pitkäsääriselle ihmiselle vähän pieni....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe