Onko kellään tietoa järjestetäänkö Porvoossa koiran perustottelevaisuus koulutusta? Kuka järjestää ja paljon maksaa?
Koirakoulutusta Porvoossa
10
950
Vastaukset
- Haukku...
Kannattaa kysyä Nelitassusta Katja Huumo-Rautiaiselta. Hän tietää..
- villakoiran
mikä koirarotu on kyseessä ? :)
- koiralleni kaipaava
Kiitos vastauksista!
Tuommoinen sekarotuinen uroskoira, tullut mulle kesällä, ikää on varmaankin noin 2-3 vuotta (löytökoira siis).
Herra on aikalailla sudennäköinen että mitähän rotuja siinä saattaisi olla, en tiedä :)
Mitä kiltein tapaus mutta pitäisi muutamia tapauksia harjoitella muiden koirien keskuudessa.. Edellisenkin koiran kanssa koirakoulun käynti vaikutti keskinäisiin väleihimme suuresti. En vain muista että kenen järjestämällä kurssilla olimme ja sen takia pakko kysellä tätäkin kautta kuka järjestää koulutuksia..
- vanto
Tarkkisissa yhessä kyökissä sitä on. tulee veronmaksajille pirun kalliiksi
- Yksi vain
Käyhän katsomassa myös eri eläintarvikeliikkeiden ilmoitustaulut!
Siellä on usein ilmoituksia eri kursseista:=) - Kiitos :)
Yksi vain kirjoitti:
Käyhän katsomassa myös eri eläintarvikeliikkeiden ilmoitustaulut!
Siellä on usein ilmoituksia eri kursseista:=)Totta!
Kiitos erityisen paljon vinkeistä! :)
Ihanaa talven odotusta teille :) - ...
Kiitos :) kirjoitti:
Totta!
Kiitos erityisen paljon vinkeistä! :)
Ihanaa talven odotusta teille :)www.nuuskula.fi
- koiruli55
... kirjoitti:
www.nuuskula.fi
Suosittelen Nuuskulaa, asialliset, pätevät kouluttajat. Oikeasti opiskelleet koiran oppimista. Ei käytetä pakkoa ym voimakeinoja kuten monella muulla "kentällä".
- _;_
koiruli55 kirjoitti:
Suosittelen Nuuskulaa, asialliset, pätevät kouluttajat. Oikeasti opiskelleet koiran oppimista. Ei käytetä pakkoa ym voimakeinoja kuten monella muulla "kentällä".
Nämä palstalle kirjoittaneet koiraihmisethän ovat ihan miellyttävää, asiallista ja avuliasta väkeä. Positiivinen yllätys minulle (ei koiraa), joka yleensä kohtaan ulkoillessani juroja, koiraansa remmissä rempovia mörriköitä. Olen joskus erehtynyt sanomaan pari ystävällistä sanaa ja pahoittanut mieleni.
Irrallaan kulkevat koirat omistajineen ovatkin sitten luku sinänsä...
Hyvää jatkoa teille, koiristanne huolehtivat ja muut ihmiset huomioon ottavat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622