ympäristörikollinen

premiata

Linkolan mielestä lapsen tekeminen on ympäristörikos.

Laissa ei vielä ole onneksi pykälää, jossa lapsen tekeminen tuomittaisiin ympäristörikoksena.

Valtiolle se voisi olla tuottoisa pykälä, jos kaikkia lapsen tekijöitä saisi sakottaa ympäristörikoksesta.

Erityisen tuottoisaa olisi säätää pykälä, niin että se koskee miehiä. Miehiä voitaisiin sakottaa jo tuon rikoksen yrittämisestä. Valtion talous voisi pelastua ellei EIT langettaisi kovia tuomioita tuon rikoksen tekijöiden tuomitsemisesta valtiolle

Linkola taisi unohtaa että vain Kiina on hyväksynyt syntymisen rajoittamisen.

4

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnonhuilu

      Täytyy hakea maailmanpatentti naimiselle. Onhan suomuuraimen geenitkin patentoitu.
      Saisi rojalttia joka nixauksesta lisenssin perusteella vaikkapa €uron/kuxinta.
      Eikä tarvitsisi matkustaa businessluokassa, vaan omalla Learjetillä.

    • Anonyymi

      Linkola ei mitään unohtanut ja tiesi Kiinan taannoisen tilanteen. Isossa kuvassa on tietenkin se, että ihmisiä on järkyttävästi liikaa ja maailman kestokyky päättyy jossain vaiheessa. Ehkä näitä talkoita ei pitäisi aloittaa Suomesta, mutta kun ilmastonmuutos ajaa puolet Afrikasta ennen pitkää Eurooppaan ja isosti Pohjois-Eurooppaan, niin kannattaa pitää Suomenmaa valmiiksi väljään asuttuna, niin mahtuu enemmän väkeä. Kiitetään vaan niitä puolueita, joille ilmastonmuutos on huuhaata tai jotain epämääräistä, mikä ei saa vaikuttaa Suomen jatkuvaan kehitykseen.

    • Anonyymi

      Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.

      • Anonyymi

        On parempi , ettei saa lapsia.

        Paskiaisia niistä tulee ennemmin tai myöhemmin.

        Täytyy vaikuttaa siten, jotta syntyy sotia ja paskiaiset loppuu tai vähenee rajusti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      275
      826
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      711
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe