Linkolan mielestä lapsen tekeminen on ympäristörikos.
Laissa ei vielä ole onneksi pykälää, jossa lapsen tekeminen tuomittaisiin ympäristörikoksena.
Valtiolle se voisi olla tuottoisa pykälä, jos kaikkia lapsen tekijöitä saisi sakottaa ympäristörikoksesta.
Erityisen tuottoisaa olisi säätää pykälä, niin että se koskee miehiä. Miehiä voitaisiin sakottaa jo tuon rikoksen yrittämisestä. Valtion talous voisi pelastua ellei EIT langettaisi kovia tuomioita tuon rikoksen tekijöiden tuomitsemisesta valtiolle
Linkola taisi unohtaa että vain Kiina on hyväksynyt syntymisen rajoittamisen.
ympäristörikollinen
4
506
Vastaukset
- Luonnonhuilu
Täytyy hakea maailmanpatentti naimiselle. Onhan suomuuraimen geenitkin patentoitu.
Saisi rojalttia joka nixauksesta lisenssin perusteella vaikkapa €uron/kuxinta.
Eikä tarvitsisi matkustaa businessluokassa, vaan omalla Learjetillä. - Anonyymi
Linkola ei mitään unohtanut ja tiesi Kiinan taannoisen tilanteen. Isossa kuvassa on tietenkin se, että ihmisiä on järkyttävästi liikaa ja maailman kestokyky päättyy jossain vaiheessa. Ehkä näitä talkoita ei pitäisi aloittaa Suomesta, mutta kun ilmastonmuutos ajaa puolet Afrikasta ennen pitkää Eurooppaan ja isosti Pohjois-Eurooppaan, niin kannattaa pitää Suomenmaa valmiiksi väljään asuttuna, niin mahtuu enemmän väkeä. Kiitetään vaan niitä puolueita, joille ilmastonmuutos on huuhaata tai jotain epämääräistä, mikä ei saa vaikuttaa Suomen jatkuvaan kehitykseen.
- Anonyymi
Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.
- Anonyymi
On parempi , ettei saa lapsia.
Paskiaisia niistä tulee ennemmin tai myöhemmin.
Täytyy vaikuttaa siten, jotta syntyy sotia ja paskiaiset loppuu tai vähenee rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361236- 621135
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 68767
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244534690- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620