Linkolan mielestä lapsen tekeminen on ympäristörikos.
Laissa ei vielä ole onneksi pykälää, jossa lapsen tekeminen tuomittaisiin ympäristörikoksena.
Valtiolle se voisi olla tuottoisa pykälä, jos kaikkia lapsen tekijöitä saisi sakottaa ympäristörikoksesta.
Erityisen tuottoisaa olisi säätää pykälä, niin että se koskee miehiä. Miehiä voitaisiin sakottaa jo tuon rikoksen yrittämisestä. Valtion talous voisi pelastua ellei EIT langettaisi kovia tuomioita tuon rikoksen tekijöiden tuomitsemisesta valtiolle
Linkola taisi unohtaa että vain Kiina on hyväksynyt syntymisen rajoittamisen.
ympäristörikollinen
4
506
Vastaukset 4
- Luonnonhuilu
Täytyy hakea maailmanpatentti naimiselle. Onhan suomuuraimen geenitkin patentoitu.
Saisi rojalttia joka nixauksesta lisenssin perusteella vaikkapa €uron/kuxinta.
Eikä tarvitsisi matkustaa businessluokassa, vaan omalla Learjetillä. - Anonyymi
Linkola ei mitään unohtanut ja tiesi Kiinan taannoisen tilanteen. Isossa kuvassa on tietenkin se, että ihmisiä on järkyttävästi liikaa ja maailman kestokyky päättyy jossain vaiheessa. Ehkä näitä talkoita ei pitäisi aloittaa Suomesta, mutta kun ilmastonmuutos ajaa puolet Afrikasta ennen pitkää Eurooppaan ja isosti Pohjois-Eurooppaan, niin kannattaa pitää Suomenmaa valmiiksi väljään asuttuna, niin mahtuu enemmän väkeä. Kiitetään vaan niitä puolueita, joille ilmastonmuutos on huuhaata tai jotain epämääräistä, mikä ei saa vaikuttaa Suomen jatkuvaan kehitykseen.
- Anonyymi
Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.
- Anonyymi
On parempi , ettei saa lapsia.
Paskiaisia niistä tulee ennemmin tai myöhemmin.
Täytyy vaikuttaa siten, jotta syntyy sotia ja paskiaiset loppuu tai vähenee rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5831210- 76883
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.273678- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä187642Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta127593Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496