Linkolan mielestä lapsen tekeminen on ympäristörikos.
Laissa ei vielä ole onneksi pykälää, jossa lapsen tekeminen tuomittaisiin ympäristörikoksena.
Valtiolle se voisi olla tuottoisa pykälä, jos kaikkia lapsen tekijöitä saisi sakottaa ympäristörikoksesta.
Erityisen tuottoisaa olisi säätää pykälä, niin että se koskee miehiä. Miehiä voitaisiin sakottaa jo tuon rikoksen yrittämisestä. Valtion talous voisi pelastua ellei EIT langettaisi kovia tuomioita tuon rikoksen tekijöiden tuomitsemisesta valtiolle
Linkola taisi unohtaa että vain Kiina on hyväksynyt syntymisen rajoittamisen.
ympäristörikollinen
4
506
Vastaukset 4
- Luonnonhuilu
Täytyy hakea maailmanpatentti naimiselle. Onhan suomuuraimen geenitkin patentoitu.
Saisi rojalttia joka nixauksesta lisenssin perusteella vaikkapa €uron/kuxinta.
Eikä tarvitsisi matkustaa businessluokassa, vaan omalla Learjetillä. - Anonyymi
Linkola ei mitään unohtanut ja tiesi Kiinan taannoisen tilanteen. Isossa kuvassa on tietenkin se, että ihmisiä on järkyttävästi liikaa ja maailman kestokyky päättyy jossain vaiheessa. Ehkä näitä talkoita ei pitäisi aloittaa Suomesta, mutta kun ilmastonmuutos ajaa puolet Afrikasta ennen pitkää Eurooppaan ja isosti Pohjois-Eurooppaan, niin kannattaa pitää Suomenmaa valmiiksi väljään asuttuna, niin mahtuu enemmän väkeä. Kiitetään vaan niitä puolueita, joille ilmastonmuutos on huuhaata tai jotain epämääräistä, mikä ei saa vaikuttaa Suomen jatkuvaan kehitykseen.
- Anonyymi
Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.
- Anonyymi
On parempi , ettei saa lapsia.
Paskiaisia niistä tulee ennemmin tai myöhemmin.
Täytyy vaikuttaa siten, jotta syntyy sotia ja paskiaiset loppuu tai vähenee rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459