Linkolan mielestä lapsen tekeminen on ympäristörikos.
Laissa ei vielä ole onneksi pykälää, jossa lapsen tekeminen tuomittaisiin ympäristörikoksena.
Valtiolle se voisi olla tuottoisa pykälä, jos kaikkia lapsen tekijöitä saisi sakottaa ympäristörikoksesta.
Erityisen tuottoisaa olisi säätää pykälä, niin että se koskee miehiä. Miehiä voitaisiin sakottaa jo tuon rikoksen yrittämisestä. Valtion talous voisi pelastua ellei EIT langettaisi kovia tuomioita tuon rikoksen tekijöiden tuomitsemisesta valtiolle
Linkola taisi unohtaa että vain Kiina on hyväksynyt syntymisen rajoittamisen.
ympäristörikollinen
4
402
Vastaukset
- Luonnonhuilu
Täytyy hakea maailmanpatentti naimiselle. Onhan suomuuraimen geenitkin patentoitu.
Saisi rojalttia joka nixauksesta lisenssin perusteella vaikkapa €uron/kuxinta.
Eikä tarvitsisi matkustaa businessluokassa, vaan omalla Learjetillä. - Anonyymi
Linkola ei mitään unohtanut ja tiesi Kiinan taannoisen tilanteen. Isossa kuvassa on tietenkin se, että ihmisiä on järkyttävästi liikaa ja maailman kestokyky päättyy jossain vaiheessa. Ehkä näitä talkoita ei pitäisi aloittaa Suomesta, mutta kun ilmastonmuutos ajaa puolet Afrikasta ennen pitkää Eurooppaan ja isosti Pohjois-Eurooppaan, niin kannattaa pitää Suomenmaa valmiiksi väljään asuttuna, niin mahtuu enemmän väkeä. Kiitetään vaan niitä puolueita, joille ilmastonmuutos on huuhaata tai jotain epämääräistä, mikä ei saa vaikuttaa Suomen jatkuvaan kehitykseen.
- Anonyymi
Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.
- Anonyymi
On parempi , ettei saa lapsia.
Paskiaisia niistä tulee ennemmin tai myöhemmin.
Täytyy vaikuttaa siten, jotta syntyy sotia ja paskiaiset loppuu tai vähenee rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh402494Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli601845Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit521709- 911543
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411374Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö62975Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise121915Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j165888Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun378865Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64845