Kap Verdelle ekaa kertaa ja yöelämä

Turisti_123

Elikkä siis olisi tarkoitus lähteä äkkilähdöllä matkalle ja olen suunnitellut että kap verde voisi olla sopiva paikka. Lämmintä pitäisi olla tai ainakin näin olen ymmärtänyt?
Onko Kap Verdessä yökerhoja baareja ja ravintoloita, kuinka paljon ja minkätasosia paikat yleensä on?
Olisi kiva kuulla joskus kap verdessä käyneeltä kokemuksia ja vastauksia näihin kysymyksiin kiitos :)

1

3170

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomapaikka

Kannattaa varmaan lukea näitä täällä jo kirjoiteltuja juttuja ennenkuin lähdet.En usko että löydät korkea tasoisia baareja,suurta iltaelämää ja juhlimista vaan kap verde tunnetusti paikka jossa saat olla rauhassa ilman massaturismia baari kaduilla riehuvia ihmisiä ym ym.Lue huolella mitä täällä on kirjoiteltu ja suuntaa kap verdelle että paikka vastaa vaatimuksia mitä haluat lomaltasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      69
      1084
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      669
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      573
    Aihe