Mikä ase kannattaa ostaa?

Woodooferret

Alottelen softausta ja oon miettiny mikä ase kantsis hankkia. pistäkää mielipiteitä/kokemuksia/muuta asiaan liittyvää.

57

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cullin

      Varmaa joku maruin jousitoiminen vemppu.. (vakio) reps no ei ny.. tottakai meet honkkarii, ostat sieltä maruin vemppu hop upillisen.. maksaa 40 kymppii ja sit siel sellaset suojalasit 5 e :DDD
      suosittelen kyl lasien tilalle aim survivor maskii, (vaikka hajooki käsii parin softi kerran jälkee)

      • Woodooferret

        On jo kaks vemppua, sähkökäyttöstä ajattelin


      • bdhgshdh
        Woodooferret kirjoitti:

        On jo kaks vemppua, sähkökäyttöstä ajattelin

        No käykö G&Pn M249?


      • Woodooferret
        bdhgshdh kirjoitti:

        No käykö G&Pn M249?

        No toi on viel ehkä VÄHÄN turhan kallis.


      • sgzsrgrdg
        Woodooferret kirjoitti:

        No toi on viel ehkä VÄHÄN turhan kallis.

        No entä G&Gn M4? Paketti maksaa 179e kun ottaa hyvällä tehoakulla. Suosittelen. Käy kattomassa ProAirsoftista.


      • n4p
        sgzsrgrdg kirjoitti:

        No entä G&Gn M4? Paketti maksaa 179e kun ottaa hyvällä tehoakulla. Suosittelen. Käy kattomassa ProAirsoftista.

        ostin honkkarist halvan Glockin 30€, ja se on nii hel***** hyvä. mut se ei oo KWC glocki. KWC on siit hyvä et ku sil ampuu ni se ei potkase nii paljoo, mut se mun on aika hyvä. sil lähtee paremmi ku KWC vaik se on HopUp.


      • custom made sr-47

        on kyl vanha viesti mut kumminki elikkä sinä äijä suosittelet aim survivor maskii joka hajoo käsii eli MIKSI suosittelet paskaa maskia


    • n4p

      jos olet aloittelija, suosittelen piistooleita. itselläni on Glock 17 HopUp ja maksoi tasan 30€. ja se on ollut mulla noin 2 vuotta ja toimii vielä(EI OLE KWC).

      • Cullin

        Lol! ja vakiopistooli tietysti? lol en suosittele tälläsii hopittomii leui jotka kantaa nää 20 metrii hyvin.. hopil sentää saa laadukkaan kuularadan, nopeutta ja sitä kantamaakin jopa 10 - 20 metrii laadukkaammin.


    • mini-softaaja

      Itselläni vemppu UHC colt pistooli vara aseena ja lentää yli 20m nyt vähän alle vuoden käytön jälkeen tulee sisäpiippu ulos. Tiedän olen tunari ase ostettu kärkkäiseltä ja yllätyin kun oli niinkin hyvä.

      • sampsa:

        tiiättekö onko ics mp5 hyvä


    • antti010

      osta 15e glokki ampuu suoraan ja pitkälle nykyään ku kiristin jousta

    • oge

      Joku joka tietää hyvin nii sanokaa kannattaako ostaa proairsoftista G&G CM16 (M4) Paketti? Ku ois uuen aseen aika:)

      • sdfgsfhf

        Kysy toi vielä sadannen yhdennen kerran.


      • Aina proairsoft ..

        Nojoo,

        Onhan tuo G&G M4 laadukas, mutta kannattaa kattoo muualtakin, kuin proairsoftista.
        Tässä on jotain luotettavia esimerkkejä:

        - Nemesis,
        - Kuulapurkki, ( Oon ite tilannu 2, vaiko kolme asetta .. )
        - Milgear, ( Jotkut aseet voi olla huomattavasti kalliimpia. )
        - Airsoftnet, ( Tätäki jotkut sanoo epäluotettavaksi, mutta on hyvä. Ja samaa liikettä Fincoinsin kanssa.)

        Onhan tossa Proairsoftissa hyviäkin aseita hinta/laatu suhteeltaan.


    • GG GR16, JG G36C Cyma AK CM.028. Milgearista saa noi kaikki. Sitten turvallinen maski ja hyviä kuulia.

    • oge

      Ok :)

    • oge

      Entäs kumpi parempi, G&G M4 proairsoftista vai milgearista G&G MP5 A4?

    • spermatykki

      Cybergun P90 TR

    • bdkdjsldj12233

      Kuka tietää onko G&G MP5 A4 hyvä!?

    • kauankokestää

      Tiiattekö kauanko kestää 9.6v 1600mah akku ilma latausta

    • aloittelija1

      kannattaisiko ostaa M4A1 jousi vai sr-16 jousi pro airsoftista?

      • Aloittelija5446

        Aloittelija1 älä osta kumpaakaan niil ei voi ampuu sarjaa [tietääkseni (korjatkaa jos oon väärässä)].


    • Kertokkee

      Suositteleeko kukaa Ak-47 betaa? Pro airsoftista

      • On siinä OK ase jos Suomesta pakko ostaa. Meinaan 50€ halvempi taiwangunista ja proairsoftin takuulla/huollolla ei tee yhtikäs mitään.


    • ???????????¿??

      Mä meinasin hankkii proairsoftist semmoisen G36C sähkökäyttöisen aseen tai semmoisen niin sanotun snipun

    • Minkä merkin G36? Trk. kivääriä ei kannata ostaa ellei ole n. 500€ käytössä.

    • ??????????

      Asg:n

    • ??????????

      Onks tuo aug a1 hyvä

      • Merkki? JG on ihan hyvä. ASG G36C:n alkuperäinen valmistaja on joko JG tai Classic Army, jos CA ase on p*ska.


    • ???????

      Ok kiitti

      • Mikä sulle tuli ton AUG:in kanssa? Pakko laittaa joka ketjuun...?


    • osta G&P M4A1

      Kantii G&P M4A1!!! metllinen, laadukkaat sisäosat, hwlppo löytää viritysosia, paljon tilaa akulle (kiinteellä tukilla). on ollu ase 4 vuotta eikä oo lähes ollenkaan ongelmia (pari kertaa on piippu menny likaseks nii oon joutunu puhistaa). Suurimmat ongelmat on ollut akun kanssa mutta nyt sekin ongelma ratkes kun ostin uuden akun ja automaattilaturin.

      KUN OSTATTE SÄHKÖASEEN MUISTAKAA OSTAA AUTOMAATTILATURI (muuten pilaatte akkunne turhaan)

    • minä vain

      kannattaako ostaa snipu ku ois laittaa siihe n.250e ja mikä?

      • Ei saa tuolla rahalla.


    • minä vain

      kuulapurkista saa well l96 ja siihe virijouse (160-170ms) ja muita vaihdettuja metalliosia 240e

      • minä vain

        tai jos ei se nii mikä ase?????????????????????????????????


      • minä vain kirjoitti:

        tai jos ei se nii mikä ase?????????????????????????????????

        Taiwangunista sähköase.


    • minä vain

      mut eiks to l96 oo hyvä
      ?

      • JIHAD!

        Hei ihan oikeesti, sä et oo tosissas!


    • airsoftkettu

      Et valitettavasti saa kunnon tarkkaria alle 500e, voin kertoa, oon monesti yrittänyt mutta halvin minkä olen onnistunut kasaamaan on vähän yli 500e, ja sekin oli epäluotettavin mun tarkkareista. Pelikelpoinen maksaa sen n.500e, hyvä 700e ja huippulaadukas sen 900-1000 .

    • minä vain

      Ok en osta "tarkkaria". Mut onks toi asg steyr aug a2 proairsoftista hyvä?


      • Aloittelija3526


    • Ding Dong

      Asg M15A4 sähköase

    • ukkeli69

      kaikki kiina-aseet (lukuunottamatta cyma ja jotkut jg) on vakiona iha kuraa sitä niiden gearboxia ei oo shimmitetty yhtää ja rattaat kuluu niin vitun nopeesti mutta jos taitoa riittää nii kyllä niistä hyvii tussareit saa ja sitte on nää mis on joku vitun muovinen "custom" gearbox on niin täyttä paskaa ku asetta kattoo ni siellä pitää lukee esim. gearbox.ver 2 ja sitte ne asg sun muut "valmiiks viritetyt sniput" mitkä maksaa sen joku 130 on kyllä pelkkää syöpää ku niissä on sama kantama ku jossai g&g vakio rynkys ja semmosta ku vertaa johkuu maruin m150 vesurii ni lorahtaa löysät housuu elikkä jos ekaa sähkasetta ostatte nii säästäkää se 60€ lisää ja ostakaa g&g,g&p tai joku semmone ei mitää ihme-merkkei

      • ukkeli69

        nii ja semmosta vielä lisään että aseen virittämiseksi ei lasketa että ostat jonku tehoakun ja laitat jonku tappokireen jousen sillä saat vaa aseen paskaks ja jos ette tiiä miten niitä sitte oikeesti viritellää nii menkää kysyy niilt körmyilt jota löytyy varmaa jokasest airsoft-yhdistyksest


    • kuulakojootti

      opetelkaa ja kasatkaa itte se ase nii saa semmosen ku haluu :) raha kyl palaa mut no-problem

      • gagga bögäle

        Itselläni on asg aug a2 hinta laatu suhde on mahtava meinaa proairsoftissa on joku vi*** moinen ale ni sen saa 150e :0 !!!


      • gagga bögäle

        Itselläni on asg aug a2 hinta laatu suhde on mahtava meinaa proairsoftissa on joku vi*** moinen ale ni sen saa 150e :0 !!!


      • gagga bögäle

        Itselläni on asg aug a2 hinta laatu suhde on mahtava meinaa proairsoftissa on joku vi*** moinen ale ni sen saa 150e :0 !!!


      • gagga bögäle

        Itselläni on asg aug a2 hinta laatu suhde on mahtava meinaa proairsoftissa on joku vi*** moinen ale ni sen saa 150e :0 !!!


    • Softeri

      mikä oisi hyvä tarkkuus kivääri paketti hinta alle 30 e ????????

    • 14+19=32

      Tarjoustalosta tai robinhoodista vois löytyä joku sopiva ase sinulle.

    • Eino29

      Osta m4 crosman pro airsoft.fom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe