Erektion kesto?

WES

Kuinka kauan teillä kestää stondis siitä hetkestä lähtien kun se on täysin kova siihen hetkeen kun se alkaa selvästi laskea?

Nyt oletetaan siis, että tilanne ei ole mitenkään erityisten kiihottava muuten. Eli olet tyyliin yksin omassa huoneessa etkä katso pornoa tms. Kunhan vain itse runkkaat peniksen stondikseen ja sitten annat olla.

Itselläni ei kestä kun hyvä kun 20 sekuntia jos sitäkään. Rehellisiä vastauksia, pliis...

8

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kankimies

      Kyllä se kestää erektiossa vielä noin 2 minuuttia.
      Yritän seksin jälkeen mennä pissille, mutta ei tule ennenkuin on kanki pehmennyt.
      Joskus aamulla noustessa on niin kova ettei ilkeä liikkua. Ei ilkeä lehteä hakea laatikolta. Tuntuu kuin ei pehmenisi ollenkaan.

      • kestää

        No, aamuisin ennättää kaffit keittää, ennenkuin
        heppi pehmenee.


      • WES

        Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...


      • kestää
        WES kirjoitti:

        Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...

        Juu, eihän se aamukaffin keitto mitään kiihottavaa
        olekaan.


    • boy23

      kestää vielä vähemmän aikaaa.. 5 sekuntia :D

      ihmetellyt olen..

    • qwerty

      Erektion kesto vaihtelee varmaan päivittäin, mutta eiköhän se puolisen minuuttia ole ilman lisäkiihotusta. Voi olla joskus vähemmänkin eli ei siinä mitään kahveja keitellä.
      Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on? Paljon kiinnostavampi kysymys on se, kauanko erektio kestää kiihotustilassa. Ja sitähän voi treenata ja pitkittää esim. pitämällä taukoja masturboinnissa/muussa kiihottamisessa/yhdynnässä.

    • Anonyymi

      Ite mittaan just (wtf) ja yli minuuttia jo

    • Anonyymi

      Pisimmillään on kestänyt yli 6 tuntia ilman kiihokkeita. Jos kyse muutamista minuuteista niin pikapikaa lääkärille mars mars!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2666
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      87
      928
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      895
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      76
      770
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      78
      595
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      566
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe