Erektion kesto?

WES

Kuinka kauan teillä kestää stondis siitä hetkestä lähtien kun se on täysin kova siihen hetkeen kun se alkaa selvästi laskea?

Nyt oletetaan siis, että tilanne ei ole mitenkään erityisten kiihottava muuten. Eli olet tyyliin yksin omassa huoneessa etkä katso pornoa tms. Kunhan vain itse runkkaat peniksen stondikseen ja sitten annat olla.

Itselläni ei kestä kun hyvä kun 20 sekuntia jos sitäkään. Rehellisiä vastauksia, pliis...

8

7415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kankimies

      Kyllä se kestää erektiossa vielä noin 2 minuuttia.
      Yritän seksin jälkeen mennä pissille, mutta ei tule ennenkuin on kanki pehmennyt.
      Joskus aamulla noustessa on niin kova ettei ilkeä liikkua. Ei ilkeä lehteä hakea laatikolta. Tuntuu kuin ei pehmenisi ollenkaan.

      • kestää

        No, aamuisin ennättää kaffit keittää, ennenkuin
        heppi pehmenee.


      • WES

        Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...


      • kestää
        WES kirjoitti:

        Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...

        Juu, eihän se aamukaffin keitto mitään kiihottavaa
        olekaan.


    • boy23

      kestää vielä vähemmän aikaaa.. 5 sekuntia :D

      ihmetellyt olen..

    • qwerty

      Erektion kesto vaihtelee varmaan päivittäin, mutta eiköhän se puolisen minuuttia ole ilman lisäkiihotusta. Voi olla joskus vähemmänkin eli ei siinä mitään kahveja keitellä.
      Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on? Paljon kiinnostavampi kysymys on se, kauanko erektio kestää kiihotustilassa. Ja sitähän voi treenata ja pitkittää esim. pitämällä taukoja masturboinnissa/muussa kiihottamisessa/yhdynnässä.

    • Anonyymi

      Ite mittaan just (wtf) ja yli minuuttia jo

    • Anonyymi

      Pisimmillään on kestänyt yli 6 tuntia ilman kiihokkeita. Jos kyse muutamista minuuteista niin pikapikaa lääkärille mars mars!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe