Kuinka kauan teillä kestää stondis siitä hetkestä lähtien kun se on täysin kova siihen hetkeen kun se alkaa selvästi laskea?
Nyt oletetaan siis, että tilanne ei ole mitenkään erityisten kiihottava muuten. Eli olet tyyliin yksin omassa huoneessa etkä katso pornoa tms. Kunhan vain itse runkkaat peniksen stondikseen ja sitten annat olla.
Itselläni ei kestä kun hyvä kun 20 sekuntia jos sitäkään. Rehellisiä vastauksia, pliis...
Erektion kesto?
8
7415
Vastaukset
- Kankimies
Kyllä se kestää erektiossa vielä noin 2 minuuttia.
Yritän seksin jälkeen mennä pissille, mutta ei tule ennenkuin on kanki pehmennyt.
Joskus aamulla noustessa on niin kova ettei ilkeä liikkua. Ei ilkeä lehteä hakea laatikolta. Tuntuu kuin ei pehmenisi ollenkaan.- kestää
No, aamuisin ennättää kaffit keittää, ennenkuin
heppi pehmenee. - WES
Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...
- kestää
WES kirjoitti:
Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...
Juu, eihän se aamukaffin keitto mitään kiihottavaa
olekaan.
- boy23
kestää vielä vähemmän aikaaa.. 5 sekuntia :D
ihmetellyt olen.. - qwerty
Erektion kesto vaihtelee varmaan päivittäin, mutta eiköhän se puolisen minuuttia ole ilman lisäkiihotusta. Voi olla joskus vähemmänkin eli ei siinä mitään kahveja keitellä.
Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on? Paljon kiinnostavampi kysymys on se, kauanko erektio kestää kiihotustilassa. Ja sitähän voi treenata ja pitkittää esim. pitämällä taukoja masturboinnissa/muussa kiihottamisessa/yhdynnässä. - Anonyymi
Ite mittaan just (wtf) ja yli minuuttia jo
- Anonyymi
Pisimmillään on kestänyt yli 6 tuntia ilman kiihokkeita. Jos kyse muutamista minuuteista niin pikapikaa lääkärille mars mars!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473