Erektion kesto?

WES

Kuinka kauan teillä kestää stondis siitä hetkestä lähtien kun se on täysin kova siihen hetkeen kun se alkaa selvästi laskea?

Nyt oletetaan siis, että tilanne ei ole mitenkään erityisten kiihottava muuten. Eli olet tyyliin yksin omassa huoneessa etkä katso pornoa tms. Kunhan vain itse runkkaat peniksen stondikseen ja sitten annat olla.

Itselläni ei kestä kun hyvä kun 20 sekuntia jos sitäkään. Rehellisiä vastauksia, pliis...

8

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kankimies

      Kyllä se kestää erektiossa vielä noin 2 minuuttia.
      Yritän seksin jälkeen mennä pissille, mutta ei tule ennenkuin on kanki pehmennyt.
      Joskus aamulla noustessa on niin kova ettei ilkeä liikkua. Ei ilkeä lehteä hakea laatikolta. Tuntuu kuin ei pehmenisi ollenkaan.

      • kestää

        No, aamuisin ennättää kaffit keittää, ennenkuin
        heppi pehmenee.


      • WES

        Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...


      • kestää
        WES kirjoitti:

        Siis pointtihan oli ettei kyse ole seksistä tms. vaan ihan vaan jos runkkaan kalun pystyyn ja antaa sen olla ilman mitään lisäkiihoketta...

        Juu, eihän se aamukaffin keitto mitään kiihottavaa
        olekaan.


    • boy23

      kestää vielä vähemmän aikaaa.. 5 sekuntia :D

      ihmetellyt olen..

    • qwerty

      Erektion kesto vaihtelee varmaan päivittäin, mutta eiköhän se puolisen minuuttia ole ilman lisäkiihotusta. Voi olla joskus vähemmänkin eli ei siinä mitään kahveja keitellä.
      Mutta mitä väliä sillä oikeastaan on? Paljon kiinnostavampi kysymys on se, kauanko erektio kestää kiihotustilassa. Ja sitähän voi treenata ja pitkittää esim. pitämällä taukoja masturboinnissa/muussa kiihottamisessa/yhdynnässä.

    • Anonyymi

      Ite mittaan just (wtf) ja yli minuuttia jo

    • Anonyymi

      Pisimmillään on kestänyt yli 6 tuntia ilman kiihokkeita. Jos kyse muutamista minuuteista niin pikapikaa lääkärille mars mars!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe