"Miten sä olet sen Tapanin manageriksi päätynyt?", kysyi blondi Halmeelta hississä.
Blondi ja Halme
4
2342
Vastaukset
- ???
kenen???
- -W-
Kansan edustaja
- 6934
eiks tos pitäs olla joku loppu huipennus??
loppu AIKA tylyst.. jos et oo ite sitä viel lukenu,tai ees tajunnu ni lueppa uuestaa!!
*hitaasti hyvä tulee*- jääkarhu69
..loppui. Voi että. Eihän vitseissä ole mitään sääntöjä pituudesta tai muustakaan, vaan niidenhän pitää olla hauskoja ja oivaltavia. Taidat itse pitää vitseistä tyyliin:" Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saunaan ja päättivät kilpailla kuka kestää parhaiten löylyjä. Ennen kuin ensimmäinenkään sanko oli tyhjä, livahti norjalainen pukuhuoneen puolelle syömään lohisämpylää. Ruotsalainen sinnitteli kolmannen sangollisen puoliväliin, mutta heikkoluonteisena oli pakotettu seuraamaan turskatoveriaan pukkariin, jossa yhtyi norjalaiseen. Suomalainen joi pullon kossua, sammui lauteille ja heräsi aamulla emännän hieroessa kiveksiä." Hahahahahah. Eikö ollut pitkä ja hauska. Ja loistava loppuhuipennus. Kiitos oppitunnista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892