olen hankkimassa moottoripyörää (kun talvella saa halvalla) : ) ja nyt tiedustelisin mitkä yhtiöt myöntävät ns. seisontavakuutuksen? momni yhtiö käyttää nk. ympärivuotista vakuutusta, mutt tuntuu kohtuuttomalle maksaa 500€ vakuutusmaksua kun pyörällä pääsee ajamaan aikaisintaan puolen vuoden päästä? asialliset vastaukset ovat tervetulleita.
Mp:n seisontava-ajan vakuutus
4
636
Vastaukset
- sombra1100
jos ostat customin tai vastaavan pienellä teho/painosuhteella, niin If on halvin vakuutusyhtiö! Itsellä 1100 ja liikenne kasko reilut 500€/vuosi. tässä tosiaan vuoden ympäri vakuutus ilman seisonta-aikaa, mutta eikös se hinta ole pääasia? sitäpaitsi ei tarvitse miettiä mihin aikaan pyörän vie tai hakee talvisäilytykseen.
- tehocustom
täydet bonukset ja liikennevakuutus isokasko yhteensä 390€. Ei paha eikä tarvitse ilmoitella mitään seisotuksia. Ne asiat haluan pitää sentään yksityisluontoisina.
- pohjolasssa
tehocustom kirjoitti:
täydet bonukset ja liikennevakuutus isokasko yhteensä 390€. Ei paha eikä tarvitse ilmoitella mitään seisotuksia. Ne asiat haluan pitää sentään yksityisluontoisina.
zx-6r liikenne osakasko 330e vuosi(täydet bonarit), ei seisontoja.
- seisoominkäseisoo
ei se seisontavakuutus siitä välttämättä sen halvempaa tee.
Kannattaa vertailla hintoja ja miettiä kuinka pitkään pyörä on ajossa.
Omalla kohdalla sellanen seisontavakuutuksella oleva olis ollut parikymppiä halvempi/vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409