Lopettakaa jo lässyttäminen

Paska Pää

Lopettakaa jo perkeleessä lässyttäminen. Jos ei ole oikeita vanhempia niin pitääkö sellaisesta uniikista tehdä silmätikku. Kaikenmaailman pelle-pelat ovat pel-pe peloja joille ei tarvi avata ovea. Nillä ei ole mitään lainvoimaa tulla kotiin ja viedä kakaraa. Sellaisen asian nimittäin päättää vasta oikeus ja tuomari.

9

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonkun oma

      Just joo... ja näitähän riittää... Mua just ihmetyttää nämä "oikea lapsi" "oikea perhe" termit. "Joo, niillähän ei ollut omia lapsia jne." "Oli niillä kuitenkin sitten myöhemmin adoptoitu lapsi,mutta ei omia lapsia jne." Mikä on oma lapsi ja oma perhe? Ymmärrän kyllä ettei adoptoitu lapsi yleensä ole perheen biologinen lapsi,mutta mun käsittääkseni lapsi on kuitenkin omassa perheessään. Lapsikin on ihan sekaisin jos joutuu kuulemaan tämmöistä keskustelua. Herättää lapsessa kysymyksiä ja pelkoja...ehkä synnyttää jopa traumoja.

      • 2 äitiä ja 2 isää

        Minä olen adoptoitu, ja olen vanhempieni ihan oma lapsi. Nimenomaan adoptiovanhempieni. Perheeni on ihan oma perhe ja isä ja äiti eivät koskaan ole kyseenalaistaneet sitä. Siksipä minusta on myös tosi kummallista kun jahkataan näillä "oma lapsi" jutuilla.

        Enkä voi tajuta näitä, jotka sanovat, että eivät voi missään nimessä adoptoda, koska lapsi ei ole "oma" eikä tunnu "omalta". Ehkä onkin hyvä, ettei sellaiset ihmiset hanki lapsia, koska tuollaisella asenteella ei ehkä kykene antamaan millekään lapselle sitä ehdotonta rakkautta ja vanhemman hoivaa. Kun se oma napa tuntuu olevan tärkein...minun geenit...minun lapsi...minun, minun, minun...

        Ei ole oikeanlaisia lapsia, on vain lapsia.


      • HeHeHHeee
        2 äitiä ja 2 isää kirjoitti:

        Minä olen adoptoitu, ja olen vanhempieni ihan oma lapsi. Nimenomaan adoptiovanhempieni. Perheeni on ihan oma perhe ja isä ja äiti eivät koskaan ole kyseenalaistaneet sitä. Siksipä minusta on myös tosi kummallista kun jahkataan näillä "oma lapsi" jutuilla.

        Enkä voi tajuta näitä, jotka sanovat, että eivät voi missään nimessä adoptoda, koska lapsi ei ole "oma" eikä tunnu "omalta". Ehkä onkin hyvä, ettei sellaiset ihmiset hanki lapsia, koska tuollaisella asenteella ei ehkä kykene antamaan millekään lapselle sitä ehdotonta rakkautta ja vanhemman hoivaa. Kun se oma napa tuntuu olevan tärkein...minun geenit...minun lapsi...minun, minun, minun...

        Ei ole oikeanlaisia lapsia, on vain lapsia.

        Kumpikohan mahtaa olla tärkeämpi puheenaihe. Se että köyhä nainen myy pillua Aleksis Kivenkadulla 90 eurolla vai se että adokersasta vaaditaan rahaa? Kumpikin ovat puolustuskyvyttömiä koska nainen joutuu tekemään duunia itärikollisuudelle ja kersa ei voi mitään synnyttäjälleen. Kumpikin toimivat olosuhteitten pakosta. Jos pennulla ei ole oikeita vanhempia pitääkö sitä korostaa niin paljon. Kummassakin tapauksessa on lievää huijauksen makua. 90 eurolla ei saa kuin pikaisen autopanon eikä tunneelämä tyydyty. Kersan ostaja menettää rahansa ja saa vastikkeeksi luonnehäiriöisen adhlsllldd pennun jota ei kouluta tiikeritkään.


      • 2 äitiä ja 2 isää
        HeHeHHeee kirjoitti:

        Kumpikohan mahtaa olla tärkeämpi puheenaihe. Se että köyhä nainen myy pillua Aleksis Kivenkadulla 90 eurolla vai se että adokersasta vaaditaan rahaa? Kumpikin ovat puolustuskyvyttömiä koska nainen joutuu tekemään duunia itärikollisuudelle ja kersa ei voi mitään synnyttäjälleen. Kumpikin toimivat olosuhteitten pakosta. Jos pennulla ei ole oikeita vanhempia pitääkö sitä korostaa niin paljon. Kummassakin tapauksessa on lievää huijauksen makua. 90 eurolla ei saa kuin pikaisen autopanon eikä tunneelämä tyydyty. Kersan ostaja menettää rahansa ja saa vastikkeeksi luonnehäiriöisen adhlsllldd pennun jota ei kouluta tiikeritkään.

        Niin, silloin ei palvelun/tavaran ominaisuudet tyydytä hankkijan tunne-elämää, rahatkin menee, tulee huijatuksi ja muutenkin on sitten vaikeeta. Niinpä.

        Adoptiolapset eivät ikinä saa olla kauppatavaraa. Eikä köyhät naiset.

        Edellinen osasi hienosti kirjoituksessaan kuvata sellaista ajatusmaailma, missä se oma ja minä on kaikkein tärkeintä.


      • hei pliis
        HeHeHHeee kirjoitti:

        Kumpikohan mahtaa olla tärkeämpi puheenaihe. Se että köyhä nainen myy pillua Aleksis Kivenkadulla 90 eurolla vai se että adokersasta vaaditaan rahaa? Kumpikin ovat puolustuskyvyttömiä koska nainen joutuu tekemään duunia itärikollisuudelle ja kersa ei voi mitään synnyttäjälleen. Kumpikin toimivat olosuhteitten pakosta. Jos pennulla ei ole oikeita vanhempia pitääkö sitä korostaa niin paljon. Kummassakin tapauksessa on lievää huijauksen makua. 90 eurolla ei saa kuin pikaisen autopanon eikä tunneelämä tyydyty. Kersan ostaja menettää rahansa ja saa vastikkeeksi luonnehäiriöisen adhlsllldd pennun jota ei kouluta tiikeritkään.

        Suomalaisen perheen biologisen lapsen maksan veronmaksajana minä. Adoptiovanhemmat maksavat kulunsa itse.


      • niinpä niin
        HeHeHHeee kirjoitti:

        Kumpikohan mahtaa olla tärkeämpi puheenaihe. Se että köyhä nainen myy pillua Aleksis Kivenkadulla 90 eurolla vai se että adokersasta vaaditaan rahaa? Kumpikin ovat puolustuskyvyttömiä koska nainen joutuu tekemään duunia itärikollisuudelle ja kersa ei voi mitään synnyttäjälleen. Kumpikin toimivat olosuhteitten pakosta. Jos pennulla ei ole oikeita vanhempia pitääkö sitä korostaa niin paljon. Kummassakin tapauksessa on lievää huijauksen makua. 90 eurolla ei saa kuin pikaisen autopanon eikä tunneelämä tyydyty. Kersan ostaja menettää rahansa ja saa vastikkeeksi luonnehäiriöisen adhlsllldd pennun jota ei kouluta tiikeritkään.

        Minä tiedän näitä käytöshäiriöisiä lapsia enemmän ihan bio-lasten joukosta. Eipä tarvitse kuin kaupungille mennä käymään.


      • poppispottu
        HeHeHHeee kirjoitti:

        Kumpikohan mahtaa olla tärkeämpi puheenaihe. Se että köyhä nainen myy pillua Aleksis Kivenkadulla 90 eurolla vai se että adokersasta vaaditaan rahaa? Kumpikin ovat puolustuskyvyttömiä koska nainen joutuu tekemään duunia itärikollisuudelle ja kersa ei voi mitään synnyttäjälleen. Kumpikin toimivat olosuhteitten pakosta. Jos pennulla ei ole oikeita vanhempia pitääkö sitä korostaa niin paljon. Kummassakin tapauksessa on lievää huijauksen makua. 90 eurolla ei saa kuin pikaisen autopanon eikä tunneelämä tyydyty. Kersan ostaja menettää rahansa ja saa vastikkeeksi luonnehäiriöisen adhlsllldd pennun jota ei kouluta tiikeritkään.

        No,mitä se tiikeri sinulle sanoi? Noin niinkuin aluksi? Tai anna olla,oikeastaan sehän onkin meille jo selvinnyt...


      • äitskä-80
        2 äitiä ja 2 isää kirjoitti:

        Minä olen adoptoitu, ja olen vanhempieni ihan oma lapsi. Nimenomaan adoptiovanhempieni. Perheeni on ihan oma perhe ja isä ja äiti eivät koskaan ole kyseenalaistaneet sitä. Siksipä minusta on myös tosi kummallista kun jahkataan näillä "oma lapsi" jutuilla.

        Enkä voi tajuta näitä, jotka sanovat, että eivät voi missään nimessä adoptoda, koska lapsi ei ole "oma" eikä tunnu "omalta". Ehkä onkin hyvä, ettei sellaiset ihmiset hanki lapsia, koska tuollaisella asenteella ei ehkä kykene antamaan millekään lapselle sitä ehdotonta rakkautta ja vanhemman hoivaa. Kun se oma napa tuntuu olevan tärkein...minun geenit...minun lapsi...minun, minun, minun...

        Ei ole oikeanlaisia lapsia, on vain lapsia.

        Toivottavasti minäkin onnistun välittämään tulevalle lapselleni noita samoja hyviä arvoja ja tuntemuksia kuin sinun vanhempasi. Ihana kuulla myös näitä hyviä kokemuksia adoptiosta. Kaikkea hyvää sinun elämääsi ja mukavaa joulun odotusta :)


    • jkljkljl

      Olen aivan samaa mieltä.
      Adoptio kotiin päässyt lapsi on parempiosainen kuin niiin moni muu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe