Te joiden sairaspäiväraha hakemus on hylätty, niin pistäkääpä viestejä tänne mistä sairaudesta on kyse. Lukiessani vanhoja viestejä huomasin monen saaneen hylätyn päätöksen mutta harvasta ilmeni mikä sairaus oli kyseessä. Kuitenkin kaikilla lääkäri oli todennut työkyvyttömyyden mutta KELA ei. Itsellä hakemus sisällä ja päätöstä odottelen, syynä epilepsia.
Hylätty Sairaspäiväraha päätös
6
795
Vastaukset
- Oooooooops
se enimmäismäärä täyttyi.
Sairausloma se vaan jatkuu ja eläkehakemus on laitettu vireille.
Syynä mielenterveysongelma. Hipheijaa minut pistetään työkkäriin että saan rahaa :)
Minulla on täysin työkyvyttömyyseläkkeeseen vaadittavat edellytykset.- Pompotettu
Minulla uusi masennus Hylyt KELA:sta noin puolentoista vuoden ajan.
KEVA:sta myös hylky samoin vakuutusoikeudesta
Dg oli F32.2 Jouduin terapiaan.
Hylkyjä vaikka työnantaja kirjoitti lausunnon ettei sillä ole minulle työtä ottaen huomioon koulutustasoni ja terveyden tilani. Koska en saanut KELA:sta 300 päivää en saanut työttömyyskorvaustakaan.
Olin rahaton. - Fibro
Sairastan fibromyalgiaa ja keskivaikeaa masennusta.
Minulla oli reumatautien erikoislääkärin laaja b-lausunto jonka kela hylkäsi. Valituksia tein jopa vakuutusoikeuteen asti - mikään ei auttanut eli hylky mikä hylky. - Työmarkkinatuelle
Pompotettu kirjoitti:
Minulla uusi masennus Hylyt KELA:sta noin puolentoista vuoden ajan.
KEVA:sta myös hylky samoin vakuutusoikeudesta
Dg oli F32.2 Jouduin terapiaan.
Hylkyjä vaikka työnantaja kirjoitti lausunnon ettei sillä ole minulle työtä ottaen huomioon koulutustasoni ja terveyden tilani. Koska en saanut KELA:sta 300 päivää en saanut työttömyyskorvaustakaan.
Olin rahaton.Dg F32.4....kovaa. Keski-ikäinen nainen, vanhentunut ammatti, psykologisissa testeissä todettu ettei pysty uuteen ammattiin kouluttautumaan.
- Suomi haisee
Ikuinen vaiva. Suomen mafia kusettaa sairaita. Enempi muu syy. Painukoon helvettiin.
- Veronmaksaja 42 vuot
tai somaliksi niin kyllä rahaa tippuis Kelaltakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785