Hylätty Sairaspäiväraha päätös

Utelias.

Te joiden sairaspäiväraha hakemus on hylätty, niin pistäkääpä viestejä tänne mistä sairaudesta on kyse. Lukiessani vanhoja viestejä huomasin monen saaneen hylätyn päätöksen mutta harvasta ilmeni mikä sairaus oli kyseessä. Kuitenkin kaikilla lääkäri oli todennut työkyvyttömyyden mutta KELA ei. Itsellä hakemus sisällä ja päätöstä odottelen, syynä epilepsia.

6

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oooooooops

se enimmäismäärä täyttyi.
      Sairausloma se vaan jatkuu ja eläkehakemus on laitettu vireille.
      Syynä mielenterveysongelma. Hipheijaa minut pistetään työkkäriin että saan rahaa :)
      Minulla on täysin työkyvyttömyyseläkkeeseen vaadittavat edellytykset.

• Pompotettu

Minulla uusi masennus Hylyt KELA:sta noin puolentoista vuoden ajan.
        KEVA:sta myös hylky samoin vakuutusoikeudesta
        Dg oli F32.2 Jouduin terapiaan.
        Hylkyjä vaikka työnantaja kirjoitti lausunnon ettei sillä ole minulle työtä ottaen huomioon koulutustasoni ja terveyden tilani. Koska en saanut KELA:sta 300 päivää en saanut työttömyyskorvaustakaan.
        Olin rahaton.

• Fibro

Sairastan fibromyalgiaa ja keskivaikeaa masennusta.
        Minulla oli reumatautien erikoislääkärin laaja b-lausunto jonka kela hylkäsi. Valituksia tein jopa vakuutusoikeuteen asti - mikään ei auttanut eli hylky mikä hylky.

• Työmarkkinatuelle
        Pompotettu kirjoitti:

Minulla uusi masennus Hylyt KELA:sta noin puolentoista vuoden ajan.
        KEVA:sta myös hylky samoin vakuutusoikeudesta
        Dg oli F32.2 Jouduin terapiaan.
        Hylkyjä vaikka työnantaja kirjoitti lausunnon ettei sillä ole minulle työtä ottaen huomioon koulutustasoni ja terveyden tilani. Koska en saanut KELA:sta 300 päivää en saanut työttömyyskorvaustakaan.
        Olin rahaton.

Dg F32.4....kovaa. Keski-ikäinen nainen, vanhentunut ammatti, psykologisissa testeissä todettu ettei pysty uuteen ammattiin kouluttautumaan.

• Suomi haisee

Ikuinen vaiva. Suomen mafia kusettaa sairaita. Enempi muu syy. Painukoon helvettiin.

• Veronmaksaja 42 vuot

tai somaliksi niin kyllä rahaa tippuis Kelaltakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      256
      17429
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      184
      12399
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      70
      6160
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      25
      5006
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4975
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      52
      4120
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      50
      3712
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3662
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      44
      3181
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3129
    Aihe