Olen tyytyväinen

steineräippä

Olen hyvin tyytyväinen steinerkouluun. Kaikki lapseni ovat olleet steinerkoulussa, eikä minulla ole missään vaiheessa ollut mitään pahaa sanottavaa koulusta. Voin lämpimästi suositella sitä kaikille, jotka haluavat, että heidän lastaan ei kasvateta laitosmaisesti länsimaisen materialismin ja kilpailuyhteiskunnan ehdoilla vaan lämmöllä sielun, ruumiin ja hengen kokonaisuutena. Steinerkoulussa huomioidaan herkkyyden ikäkaudet, lapsen yksilöllinen temperamentti sekä jokaisen lapsen erityistarpeet. Suosittelen tutustumaan steinerkouluun, ennen kuin tuomitsette sen.

1

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+2=14

Kiitos jälleen steineräipälle. Jälleen sinulta lämmin ja asiantunteva kirjoitus, joka oli ilo lukea. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      78
      4280
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      193
      3508
    3. 198
      2874
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      68
      2736
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      41
      2632
    6. 57
      1176
    7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1090
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1012
    9. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      57
      899
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      113
      893
    Aihe