Olisiko kenelläkään tietoa missä vika?
Kipinää ei tule tulpalle!
Vaihdettu tulpat,tulpanjohdot,virranjakajan kansi,pyörijä.
Startti pyörii ja pyörijä pyörii myös. Kipinää ei vaan iske.
Sulakkeet ehjät.
Ajoneston valo vilkkuu normaalisti,käynnistettäessä valo sammuu.
Hyville neuvoille oils tarvetta????
Micra -96 1.0l ei käynnisty
4
2635
Vastaukset
- kolkytjarisat
on mennyt rikki elikkäs puola. Tai jotain siltä väliltä.
Mitenköhän tuo ajonesto toimii?- hiljainen micra
Ajoneston toimintaa en tarkasti tiedä.
Kuulemma avaimen sisässä on siru ,jonka ajonesto tunnistaa.
Vähäinen jännite tai sitten ihan mikä satunnainen häiriö saattaa sotkea avaimen ja ajoneston yhteisymmärryksen. Ja sit on kärry kuskattava merkkiliikkeeseen uudelleen ohjelmoitavaksi avaimimeen.
Puola saattaa olla viallinen,mutta kun sen on joku onneton insinööri istuttanut jakajan sisään.
Eikä tietysti myydä erikseen vaan koko jakaja tätynee hankkia.
- nissaileva
micralla?Epäilen sitä puolaa,eli vaihdettava koko jakaja.Kyllä noita löytyy purkaamoilta sut huokeaan hintaan.
- hiljainen micra
n.100tkm.
Tilauksessa on jakaja. toivottavasti toimii ja käy paikalleen kun on -98 mallisesta otettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611