Concorde hotelli.

Pona

Terve,

Kyseiseen hotelliin ollaan kavereiden kanssa menossa ensi Formuloita kattomaan ja
jos joku olisi ollu siellä voisi kertoa hieman hotellista?

Saako niitä taksi lippuja ostaa myös myöhään yöllä vai onko ne kiskat kiinni?
Myös biletys paikoista olisi kiva kuulla jos jollain on tietoa.
Onko siihen "menara"torniin vai mikä se nyt oli niin kovat jonot kuten twin towereihin?

3

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no empä oo Concordessa majjaillu mutta sijjaintihan on ihan hyvä. monorailin pysäkki ihan vieresä ja liikkenne sujjuu palijon paremmin ko Bintangilla. ja eikös siinä ole Hard Rock Cafe ihan samasa rakennuksesa? molen asunu Alpha Genesiksesä, Novotelissa ja Royale Bintangissa (minun suosikki) ja kyllä sielä aika hyvin tuntus hinta ja laatu vastaavan toisihhaan.

Texi Counterit on ylheensä semmosisa paikoisa, joista taksila lähethään (lentoasemat, rautatieasemat, turistinähtävyyet) ja auki sillon ko net paikatkin. joskus muinon ainaskin sai niitä lippuja ostaa myös respoista. en tiä miten nykysin mutta mie tarkistan asian. toishaalta ei siittä kannate elämää suurempaa kysymystä tehhä. jos counterin tyttö laskee hinnaksi 18.5MYR, niin ko suharin kans sovit, niin se pyöristää sen kahtheenkymphiin. ja aijaa sielä joku ihan mittari pääläkin.

sillon ko mie kävin sielä Menerassa ei ainaskhaan ollu isommin jonua. tuskin ylheensä on. sinne oli jonkunkympin (MYR) pääsymaksu hishiin. en sitten muista, oisko rappusia päässy ilimaseksi ;-)

biletys!!!
      son näilä vuosila jo hurijaa menua, ko käypii Alorilla syömäsä ja sitten kävelee Bukit Bintangila kattelemasa josko sielolis joku katusoittajaryhymä essiintymäsä. kohta onki jo valamis köpöttelheen pethiin.
      mutta mie menen Kuala Lumpurhiin tammikuun lopusa muutamaksi päiväksi ja jos panet mulle sähköposthiin (salmenpertti at suomi24 piste fi) terkkuja ja selevität vähin minkälaista biletystä ja minmmosela porukala ootta menosa, niin mie kyselen ja palathaan myöhemmin asihhaan.

terkkuja:
      perapappa

• Pona

Terve,

Nyt muistankin sut, olet tosiaan aiemminkin vastaillut! Laitan oikein mielelläni sulle sähköpostia tuleen ja hieman tarkemmin meistä ja suunnitelmista. Kiva kun joku oikeasti viittii nähdä hieman vaivaa ja sepostella tarinan poikasta!! Kirjoitellaan!!

• Xpa

Moikka,
      Olen ollut kaksi kertaa kyseisessä hotellissa. Viimeksi viime vuonna. Olimme kahden lapsen kanssa. Hotelli on perus siisti, uima-allas ei ole kummoinen. Aamupala ihan hyvä. Sijainti todella hyvä monorail asema vieressä. Torneille kävely matka.
      Voisin mennä sinne kolmannenkin kerran sijainnin takia. Hintakin kohdilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      227
      1351
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      960
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe