Haiseva valkovuoto

taas yksi

Siis valkovuoto haisee. Jopa päällyshousut alkavat haista alta aika yksikön. Peseminen ei auta. Kun katselee keskusteluja täällä, niin näyttää siltä että hiivatulehdukseen liittyisi muitakin oireita. Tai siis se on ihan normaalin näköistä valkovuotoa (minulla on kyllä ollut haisematontakin, joten muistan kyllä mikä on normaalia :P).
Minulla ei ole mitään ihmeellisiä kipuja tai mitään. Ja kuukautisten aikana housut haisee normaalille siis kuukautisille, mutta silloin ei varsinaisesti tälle.
Olen vaan tässä odotellut, että tämä menisi ohi itsestään, mutta eipä ole mennyt.
Voiko se johtua laktoosi-intorelanssista? Tai lihomisesta? Tai siitä, että on liikaa mieshormoonia?
Suositelkaa jotain hoitokeinoja. Koittaisin ensin syödä jotain luontaistuotteita ja muita, ja vasta sitten mennä lääkäriä tapaamaan. Lääkäri varmasti määräisi vain jonkin ilkeän kuurin. Tekisin asiat mieluummin luonnollisesti...

31

23065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • appima
      • tulehdus

Minulla on täysin samaa ongelmaa ja olen ajatellut kokeilla apteekista saatavaa lactalia. Ja jos se ei tehoa niin kysäisen lääkäriltä apua ongelmaan. Minullakin on luut pahojakin hiivatulhduksia joihin on auttanut lääkärin reseptillä saatu lääke. Myös virtsatulehduksia ilmenee minulla talven tullen useita. Mistähän se voisi johtua. Pukeudun ihan lämpimästi.

• Vaivasta pääsee :)
        tulehdus kirjoitti:

Minulla on täysin samaa ongelmaa ja olen ajatellut kokeilla apteekista saatavaa lactalia. Ja jos se ei tehoa niin kysäisen lääkäriltä apua ongelmaan. Minullakin on luut pahojakin hiivatulhduksia joihin on auttanut lääkärin reseptillä saatu lääke. Myös virtsatulehduksia ilmenee minulla talven tullen useita. Mistähän se voisi johtua. Pukeudun ihan lämpimästi.

Moi!
        Kyseiseen vaivaan auttaa Lactal!! Se on hintava tuote, mutta todella toimii! Haju tulee pahimpina päivinä vaatteiden läpi, ja se inhottaa. Syynä on ph:n epätasapaino. Nyt vaan apteekkiin ja Lactalia, niin johan helpottaa :)

• idea idea
        Vaivasta pääsee :) kirjoitti:

Moi!
        Kyseiseen vaivaan auttaa Lactal!! Se on hintava tuote, mutta todella toimii! Haju tulee pahimpina päivinä vaatteiden läpi, ja se inhottaa. Syynä on ph:n epätasapaino. Nyt vaan apteekkiin ja Lactalia, niin johan helpottaa :)

Minkälaista on Lactal ? Pesuainettako vai tasapainottava puikko tai voide. ?

Haju todella tulee vaatteiden läpi, minä usein olen joutunut pesemään pitkiähousujani. Ennen pesua hangattava haarus tiskiaineella tms. hyvin, muutoin hienopesussa haju ei lähde ! Kamalaa, tuskallista.

• idea idea
        Vaivasta pääsee :) kirjoitti:

Moi!

Nyt tajusin, mikä on Lactal. Kävin sen tuotteen omilla sivuilla ja tunnistin, että olen paketin ostanut niitä, eikä se auttanut minulla. ? Kummallista, mikä auttaa kenelläkin. Kärsin haisevasti vuodosta, olen koko ikäni kärsinyt, välillä on pitkiäkin lepotaukoja, että tasapaino vaginassa on hyvä. Lactal ei auttanut minulla, outoa.

Kuten tuolla jossakin kohdin jo kommentoin, niin minulle on auttanut karvoituksen pesu desinfiointiaineella, esim. jokin näistä käsille tarkoitetusta, mielellään sellainen, joka herkälle iholle tarkoitettu tai jotenkin hoitavaa ainesosaa mukana. Sellainen on olemassa, mutta en saa nimeä mieleen. Kokeilkaa.

Minusta on kamalan kalliita nuo apteekin tuotteet! Jos ihminen ei ole työssä, niin ei voi tuollaiseen bisnekseen laittaa rahaa. En oikein luota lääketehtaisiin, ylihintaa kiskovat ja pakkaukset liian hienoja, maksavat vain.

• auta...
        idea idea kirjoitti:

Nyt tajusin, mikä on Lactal. Kävin sen tuotteen omilla sivuilla ja tunnistin, että olen paketin ostanut niitä, eikä se auttanut minulla. ? Kummallista, mikä auttaa kenelläkin. Kärsin haisevasti vuodosta, olen koko ikäni kärsinyt, välillä on pitkiäkin lepotaukoja, että tasapaino vaginassa on hyvä. Lactal ei auttanut minulla, outoa.

Kuten tuolla jossakin kohdin jo kommentoin, niin minulle on auttanut karvoituksen pesu desinfiointiaineella, esim. jokin näistä käsille tarkoitetusta, mielellään sellainen, joka herkälle iholle tarkoitettu tai jotenkin hoitavaa ainesosaa mukana. Sellainen on olemassa, mutta en saa nimeä mieleen. Kokeilkaa.

Minusta on kamalan kalliita nuo apteekin tuotteet! Jos ihminen ei ole työssä, niin ei voi tuollaiseen bisnekseen laittaa rahaa. En oikein luota lääketehtaisiin, ylihintaa kiskovat ja pakkaukset liian hienoja, maksavat vain.

niin hajun aiheuttaja voi olla emätintulehdus. Sitten vaan lääkärille että saa reseptin järeämpiin lääkkeisiin.

• In lööv

Oliskohan minullakin kyse tuollaisesta ph-tasapainosta ... hajua on, eritys valkoista tai ehkä kellertävää ehkä.. ?!? Tuntuu, että aina jotain tiputtelee.. Seksileikit ovat aika aktiviisia, että emätin joutuu kyl koetukselle, sekin vaurioittaa !?!? :) Pelottaa aina että jotain pahempaa olisi.. Klamydian olen sairastanut, se hoitui vrk:n tehoantibiootilla, eikä kuulemma kontrollinäytettäkään tarvita ?!? Nyt tuota vuotoa edelleen on, ei kuitenkaan kipuja eikä kutinaa tai kokkareita... Mistä näitä kaikkia tietää ja hassua koko ajan neuroottisesti pomppia lääkärissäkin.. Tietty oma terveys on kyllä kaikkein tärkeintä :)

• elinaa

olen 15 vuotias enkä ole ollut kertaakaan yhdynnässä. häpyhuulten seinämissä on valkoisia haisevia paakkuja, tooodella inhottavaa. misthän johtuu? myös oon kärsyny pahan hajusesta vuodosta jo yli 2 vuotta mutta nyt vasta rohraisin itseäni ja kävin hakemssa lactalia. eli en käyny tästä lääkärille tai kellekkään puhumassa, mutta oireet oli just siihen mihin lactal auttaa. ei oo vielä auttanu mutta toivotaan että viimesten 2 putkilon jälkeen kaikki ois ohi! :( jos ei, niin pakko uskaltaa terkkarille puhumaan.

• roolipelaaja_2009
        elinaa kirjoitti:

olen 15 vuotias enkä ole ollut kertaakaan yhdynnässä. häpyhuulten seinämissä on valkoisia haisevia paakkuja, tooodella inhottavaa. misthän johtuu? myös oon kärsyny pahan hajusesta vuodosta jo yli 2 vuotta mutta nyt vasta rohraisin itseäni ja kävin hakemssa lactalia. eli en käyny tästä lääkärille tai kellekkään puhumassa, mutta oireet oli just siihen mihin lactal auttaa. ei oo vielä auttanu mutta toivotaan että viimesten 2 putkilon jälkeen kaikki ois ohi! :( jos ei, niin pakko uskaltaa terkkarille puhumaan.

Varmaan se valkoinen juttu on ihan vaan tavallista emätinjuustoa, kuollutta solukkoa.

Itselläni auttoi nuorempana vaan tosi kuumalla vedella pesu hyvän saippuan kans monta kertaa päivässä. Musta varmaan tuntuu, että sun pitäis jemmata vaatekaappiin iso kasa tosi halpoja puuvilla pikkuhousuja halpakaupasta. Ostat joka kuukausi uudet pikkuhousut 2-5 kappaleet ja heität roskiin. Niihin kun pesiytyy bakteerikantoja. Sitten veettikin tappaa aika hyvin bakteeraja alapäästä.

Musta masturbaatio sauvan kanssa vähentää kans hajuja ja ihan kuukautisitakin aiheutuvia kun mahlat vähän vaihtuu alapäässä masturbaation aikana. Nuorilla on kyllä paljon ongelmia just noitten hormoonien kans. Harmittaa, kun itse tietää mitä se on nuoruuden itse läpikäyneenä

• suojus
        roolipelaaja_2009 kirjoitti:

Varmaan se valkoinen juttu on ihan vaan tavallista emätinjuustoa, kuollutta solukkoa.

Itselläni auttoi nuorempana vaan tosi kuumalla vedella pesu hyvän saippuan kans monta kertaa päivässä. Musta varmaan tuntuu, että sun pitäis jemmata vaatekaappiin iso kasa tosi halpoja puuvilla pikkuhousuja halpakaupasta. Ostat joka kuukausi uudet pikkuhousut 2-5 kappaleet ja heität roskiin. Niihin kun pesiytyy bakteerikantoja. Sitten veettikin tappaa aika hyvin bakteeraja alapäästä.

Musta masturbaatio sauvan kanssa vähentää kans hajuja ja ihan kuukautisitakin aiheutuvia kun mahlat vähän vaihtuu alapäässä masturbaation aikana. Nuorilla on kyllä paljon ongelmia just noitten hormoonien kans. Harmittaa, kun itse tietää mitä se on nuoruuden itse läpikäyneenä

pikkuhousunsuoja suojaa housuja ja sen voi vaihtaa monta kertaa päivässä, kun alkaa tuntua että haju pahenee. Järki käteen

• käteen!
        suojus kirjoitti:

pikkuhousunsuoja suojaa housuja ja sen voi vaihtaa monta kertaa päivässä, kun alkaa tuntua että haju pahenee. Järki käteen

Tuo pikkuhoususuojavinkki on väärä. Jatkuva pikkuhousunsuojalla hautominen pahentaa tilannetta, aiheuttaen jopa tulehduksia. Kun alapää on kunnossa, pikkuhousunsuojia ei tarvita kuukautisten välillä. Jos haju pahenee, se osoittaa tulehduksen pahenevan ja oikea tapa on mennä gynekologille hakemaan siihen lääkkeet eikä vain vaihtaa urakalla pikkuhousunsuojia.

• idea idea
        käteen! kirjoitti:

Tuo pikkuhoususuojavinkki on väärä. Jatkuva pikkuhousunsuojalla hautominen pahentaa tilannetta, aiheuttaen jopa tulehduksia. Kun alapää on kunnossa, pikkuhousunsuojia ei tarvita kuukautisten välillä. Jos haju pahenee, se osoittaa tulehduksen pahenevan ja oikea tapa on mennä gynekologille hakemaan siihen lääkkeet eikä vain vaihtaa urakalla pikkuhousunsuojia.

Sama kokemus vaivasta paljon käsineellä minulla. Varsinkin sisäolosuhteissa mahdollisimman vähän pakkauksia pyllyssä, niin parempi. Töissä ollessani pidin pitkiksien alla pelkästään sukkahousuja, ne ovat nykyään ihan pehmeitä ja ihoystävällisiä. Tällöin ei pikkuhousuja tarvita ja peffa voi paremmin.

Vasta nyt illalla löysin tämän ketjun. Ihanaa tajuta, että meitä on paljon!

Kai te kaikki tiedättekin, että jogurtilla hoito on hyvä juttu. Tarvitsisi vain saada sopiva aplikaattori, jolla sen jogurtin pursottaisi vaginaan.

Olen sitä mieltä, että lääketehtaat tekevät meille naisille kiusaa myymällä ja myymällä näitä erilaisia keskenään kilpailevia aineita/lääkkeita, jotka yleensäkin ovat hämmästyttävän kalliita. Tässä kukoistaa bisnes myös. Siksi, jogurtti ja erilaisia biofilustuotteita. Mielikuvistus vain liikkeelle. - Mutta, kuten ensimm. kommentissani tänä iltana jo sanoin, paras apu on päältä peseminen, karvoituksen pesu desinfioivalla ja mielellään hellällä hoitavalla aineella. Niitähän nyt on flunssan takia ilmestynyt erilaisia kaippoihin. - Taidankin tästä lähteä, pesulle. Haisee taas, kun koko illan istunut!

• Anonyymi
        elinaa kirjoitti:

Hei, etenkin nuorella ekat ihmeelliset emättimen tulehduksaet, niin lääkärille. Kun ajan olonnoppii erottamaan itse sen sekabakteeritulehduksen hiivasta, voi sitten hankkia käsikauppalääkitystä.
        Ja valkovuoto kertyy paakuiksi sinne alakertaan. Tietenkin se alkaa tuoksahtaa jos hautuu siellä kauemmin- eli kunnon huuhtaisu vessakäynnillä. Mutta alapäähän ei pesuaineita. Ja vaihtaa joka päivä pikkarit.
        Tälläsena "tätinä" viun kertoa että puuvillapikkari on paras, ja pikkuhousunsuojakin hautoo jos kireässä hengittämättömässä pikkuhousussa vielä, että jos vaan pärjää ilman suojiakin se pitää alapäätä terveempänä.

• idea idea

Hei Tytöt ! Minulla ongelma justiinsa kuin aloittajalla ja monilla sen jälkeen. Koko aikuisikäni olen siitä kärsinyt. On ollut ihan kamalaa olla istumatyössä ja tajuta, että nyt haisee, myös pitkäthousut/hame. Aikoinaan kävin kesken päivän alapesulla, tuloksetta !?

Olen käyttänyt monia emätinpuikkoja, noitakin jota tässä mainittu. Paras oli Gynophilus-emätinpuikko, mutta miksi ihmeessä se on lopetettu.

Viime vuonna mulle kävi ihana sattuma. Olin taas istumatyössäni ja tuskailin epävarmana hajun kanssa, vaikka todella puhdas mun piti olla. Vaikka kuinka elämässäni olin pessyt, alapään saippuoilla tai pelkällä vedellä, noin ei haju lähtenyt. Nyt viime vuonna vessassa tajusin kokeilla pestä häpykarvat hyvin käsiä desinfioivalla aineella ! Se vei hajun heti. Hei Likat, se haju pesii karvoituksessa, karvatupeissa pesii jotakin liikaa, bakteereita tm. Nykyään olen kotiin hommannut tuommoisen käsiä varten tarkoitetun desinfioivan aineen, mielellään kannattaa valita jokin, missä on hoitavia ainesosia; herkälle iholle tarkoitettu tai olisiko ihan aloe veralla höystettyä.

Alapesua tehdessä muutoin normaali pesu, mutta nopeasti shamponeerataan karvoituksen alue, varsinkin heti klitoriksen lähellä oleva, siinä jotenkin on 'pahin' paikka.

Näin pärjään, mutta erilaisia puikkojakin kyllä käytettävä, muuten.

Olen vuosia ja vuosia miettinyt tähän ratkaisua. Varsinkin sen jälkeen, kun rento gynekologini haistoi sormeaan emättimessäni käynnin jälkeen ja sanoi, että ei tässä mikään haise. En voinut käsittää, kun minusa haisee ja paljon. Noh, sen täytyy olla alueen ulkopuolella siis! - Etsikää se "pesäpaikka", kokeilkaa. - Antakaa palautetta, toimiko.

• ........

nyt taidettiin päästä jäljille!

"Alapesua tehdessä muutoin normaali pesu, mutta nopeasti shamponeerataan karvoituksen alue, varsinkin heti klitoriksen lähellä oleva, siinä jotenkin on 'pahin' paikka.

Olen vuosia ja vuosia miettinyt tähän ratkaisua. Varsinkin sen jälkeen, kun rento gynekologini haistoi sormeaan emättimessäni käynnin jälkeen ja sanoi, että ei tässä mikään haise."

Klitoriksen viereen avautuu virtsaputki. Olisiko tuo jatkuva paha haju pissan aiheuttamaa hajua? Eihän pelkällä paperilla pyyhkäisy puhdista karvoitusta kokonaan. Minullakaan emätin ei ole haissut sen jälkeen kun kauan sitten oli emätintulehdus. Mutta silloin tulee hajua jos pissaa pääsee tirahtaamaan syystä tai toisesta. Tuohon taas auttaa inkontinenssisuojat. Pidin ensin noita humpuukina että pikkuhousunsuojan näköinen ohut suoja voisi pitää hajun poissa. Tilasin Tenalta ilmaisen näytteen ja nyt käytän tarvittaessa Mini Magigia. Ei tule hajuja eikä näy yhtään sen enempää päällepäin kuin tavallinenkaan pikkuhousunsuoja.

• idea idea
        ........ kirjoitti:

nyt taidettiin päästä jäljille!

"Alapesua tehdessä muutoin normaali pesu, mutta nopeasti shamponeerataan karvoituksen alue, varsinkin heti klitoriksen lähellä oleva, siinä jotenkin on 'pahin' paikka.

Olen vuosia ja vuosia miettinyt tähän ratkaisua. Varsinkin sen jälkeen, kun rento gynekologini haistoi sormeaan emättimessäni käynnin jälkeen ja sanoi, että ei tässä mikään haise."

Klitoriksen viereen avautuu virtsaputki. Olisiko tuo jatkuva paha haju pissan aiheuttamaa hajua? Eihän pelkällä paperilla pyyhkäisy puhdista karvoitusta kokonaan. Minullakaan emätin ei ole haissut sen jälkeen kun kauan sitten oli emätintulehdus. Mutta silloin tulee hajua jos pissaa pääsee tirahtaamaan syystä tai toisesta. Tuohon taas auttaa inkontinenssisuojat. Pidin ensin noita humpuukina että pikkuhousunsuojan näköinen ohut suoja voisi pitää hajun poissa. Tilasin Tenalta ilmaisen näytteen ja nyt käytän tarvittaessa Mini Magigia. Ei tule hajuja eikä näy yhtään sen enempää päällepäin kuin tavallinenkaan pikkuhousunsuoja.

Heip, sinäkin Tyttö. - Tuohan oli taas hyvä oivallus tyyliin mikäs siinä kohtaa sijaitsee! Virtsaputken pää. Jospa jotkut ihmiset, kuten minä, vain olen niin herkkä, että omalle virtsalle ei ole niinku 'vastustuskykyä' bakteereilta tms., kun/jos virtsaa pyyhkimisen jälkeen jää karvojen juuriin. Erittäin järkevä selitys, kiitos!

Ainakin tässä mun tapauksessa just tuon kohdan desinfioiva pesu auttaa, kuten jo sanoin. Tuollaista pesuainetta ei välttämättä herkkä limakalvo varsinaisesti vaginan suulla kestä, sillä se hiukan kirpaisee josku, mutta auttaa! Se on pääasia. Mikä vapaus koittaakaan! - Haju ei aina välttämättä tule sisältä. Sellaistakin tulehduksen ja epätasapainon hajua on, mikä tulee vaginan sisältä ja siihen auttaa ao. lääkityspuikot.

Mulla ei varsinaista lirahteluongelmaa ole, mutta panin kuitenkin antamasi tiedon/mainoksen korvan taa.

• ........
        idea idea kirjoitti:

Heip, sinäkin Tyttö. - Tuohan oli taas hyvä oivallus tyyliin mikäs siinä kohtaa sijaitsee! Virtsaputken pää. Jospa jotkut ihmiset, kuten minä, vain olen niin herkkä, että omalle virtsalle ei ole niinku 'vastustuskykyä' bakteereilta tms., kun/jos virtsaa pyyhkimisen jälkeen jää karvojen juuriin. Erittäin järkevä selitys, kiitos!

Ainakin tässä mun tapauksessa just tuon kohdan desinfioiva pesu auttaa, kuten jo sanoin. Tuollaista pesuainetta ei välttämättä herkkä limakalvo varsinaisesti vaginan suulla kestä, sillä se hiukan kirpaisee josku, mutta auttaa! Se on pääasia. Mikä vapaus koittaakaan! - Haju ei aina välttämättä tule sisältä. Sellaistakin tulehduksen ja epätasapainon hajua on, mikä tulee vaginan sisältä ja siihen auttaa ao. lääkityspuikot.

Mulla ei varsinaista lirahteluongelmaa ole, mutta panin kuitenkin antamasi tiedon/mainoksen korvan taa.

Ei ole minullakaan noita varsinaisia virtsanpidätysongelmia, vaikka tätä ikääkin on. Mutta olen havainnut että vaikka kuinka pytyllä odottelee että saisi kaikki tiristettyä ja paikat pyyhittyä, niin joskus ylös noustessa ja liikkeelle lähtiessä jostain vain tulee tippa ja sekin voi jo aiheuttaa hajua.

Lactalia en ole tarvinnut moneen kuukauteen, kun ei ole ollut emätinvaivoja.

• mörrikäki

Noni no sitte, ku ihmettelin, et koskaa ei haissu ku pesin karvotusta, mut nyt ku loppu toi vartalopesuaine ni heti alko haisee pari päivä päästä.. käviskö tavallinen käsienpesu aine?

• heppaaa

Itselläni auttoi Gynocapsit, saatavana apteekin hygieniahyllyltä. Harmi että vasta nyt 24-vuotiaana oon tajunnu että pahanhajuiseen alapäähän on olemassa tehokkaat lääkkeet...:E mutta ongelma poistui eikä haise millekkään :)

• fiiwor

oon 17-vuotias tyttö ja itselläni tämä alkoi reilu vuosi sitten. valkovuoto haisee TODELLA pahalle, on runsasta ja valkoista. kävin papa testissä eikä hiivaa löytynyt. olen kokeillut lactalia ja se auttoi vain sen aikaa kun sitä söin, toisella kerralla ei auttanut ollenkaan. kuukautisten aikana käytän tamponia joten hautovista kuukautissuojista ei ole kyse.. en ole ollut yhdynnässä, joten siitäkään ei ole kyse. käytän kylläkin stringejä päivittäin, ja olen jo niin tottunut niihin etten muita voisi käyttää, yöllä en käytä mitään alushousuja. kertokaa mistä on kyse ja mitä voisin tehdä!

• jfoejdiksol

Kyllä kyseessä on melko varmasti emätintulehdus. Itselläni oli vastaavaa hajuongelmaa vuosia eikä papassa ikinä ollut mitään. Kokeilin ties mitä ilman reseptiä saatavia kuureja, kunnes vihdoin menin oikealle gynelle, joka määräsi vaivaan Flagyl Comp-kuurin ja vaiva lähti sillä. Minulla on edelleen tulehduksia mota kertaa vuodessa (johtunee kierukasta) eikä apua ole ollut koskaan muusta kuin tuosta Flagylista tai Dalacin-kuurista. Mitään muita oireita ei ole ollut. Eli mars lääkäriin, sieltä saat avun. Mutta muista mainita tuo paha haju, että lääkäri tietää tutkia oikeaa asiaa. Yleensä lääkäri sen kyllä huomaa mainitsemattakin.

• auttakaa876

Hei! Minullakin on ollut pahanhajuista vuotoa pitkään. Vaan kävin lääkärillä jolle selitin oireet. Ja sanoin että kun muutin ruokavaliotani niin oireet hävisivät. Mut tulivat nyt takasin. On sattunu lipsumisia ruuan suhteen mutta että mietin että johtuis ruokavaliostani. Niin se vaan et joo sukupuolitauti tietysti on et mene kusi testiin. Mutta mulla ei voi olla sitä. Ja nyt pelottaa jos onkin. Onko teitä muita laitettu klamydia testiin näiden vaivojen takia?

• Miisa23

Itelläkin haisevaa valkovuotoo, en oo uskaltanu äitille sanoo olen siis 14-vuotias ja täytän 15. Yhdynnässä en ole ollut mikä auttaisi näin ”kotikonstina” koska en haluaisi apteekistakaan ostaa mitään kalliita puikkoja. Menkat ei ole vielä alkanut mutta alkaa kuulemma tänä vuonna voiko tämä haju johtua siitä että menkat on alkamassa? Aivan hirveä haju.

• yghiukgujfvjhj

Yleensä voimakas paha haju osoittaa että emättimessä on jokin tulehdus. Siihen ei auta muu kuin kunnon reseptilääkitys ja sen vuoksi on syytä käydä lääkärillä.

Menkkojen alkamiselle ei ole mitään tarkkaa ikävuotta. Hyvin pitkälle alkamisen viivästymisen vuoksi kannattaa myöskin käydä lääkärillä.

• Apuaapuaaa

OON 12v ja mulla on haisevaa valkovuotoa. Olen hammasharjalla masturboinut pikkareitten päältä ja mua pelottaa enkä uskalla kertoa kenellekkään.

• uygkuhjkl

Käy juttelemassa kouluhoitajalle että saisit lääkkeet tulehdukseen.

• Pikkutyttö

Oon vasta 12v ja mulla on ollu vasta n. viikon ajan haisevaa valkovuotoa. Voiko näin nuorelle tulla tulehdusta? En siis ole masturboinut tai ollut yhdynnässä.

• Anonyymi

kyllä voi, sukupuolitauti myös mahdollinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä voi, sukupuolitauti myös mahdollinen

Kun ei ole ollut yhdynnässä niin sukupuolitauti ollut vauvasta asti?

• Anonyymi

Voi tulla. Haiseva valkovuoto osoittaa yleensä että kyse on emätintulehduksesta. Bakteerit voivat tulla ulosteesta väärästä tai huolimattomasta pyyhkimisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tulla. Haiseva valkovuoto osoittaa yleensä että kyse on emätintulehduksesta. Bakteerit voivat tulla ulosteesta väärästä tai huolimattomasta pyyhkimisestä.

eli vanhempien vika etteivät ole pyyhkineet vauvan pyllyä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe