edelleen verson radio

versooo

Tietääkö kukaan mistä saisi versoon(-05) cd-radion.
Toyotalla se maksaa 3500e
Meni rikki enkä tiedä saako kuntoon.
Ei löytynyt romuttamoilta.

10

2758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

alle 100€ noita on kaupoissa myyty,ei nyt ihan saman näköinen kuin alkuperäinen mut toimivat ihan huvin

• mie vuan

Ei voi maksaa merkkiliikkeessä noin paljoa.

Osta asennuskehys ja laita siihen sellainen radio kuin haluat.

• 8 +++++ 6

Ei vaikuta oikealta hinnalta. Mistä sait ko. hinnan ? Muistini mukaan Toyotalla on ns. vaihtoradiopalvelu, tai on ainakin aikaisemmin ollut. Hintatasoa en enää muista, mielestäni sain sieltä kohtuuhintaisen radion. Soita Toyota-infoon p. 0800-13663, sieltä kertovat löytyykö vaihtolaitteita ja saat hintatiedon ?
      Itse olen sieltä saanut aina tarvitessani hyvää palvelua ja vastaukset kysymyksiini.

• Palvelu ok

Soittelin tonne ja palvelu oli hyvää, ohjasivat soittamaan suoraan huoltoon, siellä löytyi hinnatkin, uusi 3390€ ja joku käytetty vajaa 2000€, kyllä on hinnat kohdallaan.

• Anonyymi
        Palvelu ok kirjoitti:

Soittelin tonne ja palvelu oli hyvää, ohjasivat soittamaan suoraan huoltoon, siellä löytyi hinnatkin, uusi 3390€ ja joku käytetty vajaa 2000€, kyllä on hinnat kohdallaan.

Puolasta ja muualta 50e ja 100e

• fgfdgfg

tuolla on paljon juttua kyseisen auton audio vermeistä, ohjeita ja kuvia kuinka mm. soitin vaihdetaan.. tosiaan pääset paljon halvemmalla jos ostat normi mp3 soittimen ja pikkupiuhan pätkän eli adapterin.
      http://www.cc.puv.fi/~oh/Verso/

• ei kaikki kallistu

Päivitetääs vähän hintapolitiikkaa, Toyotan uusi radio maksaa vain 3390€, siis 3390€, eipä kannata tuosta "hifistä" tuota hintaa maksaa. Sovitin, johtosarja ja ilmeisen asiallinen 2 din soitin ( JVC) kustantaa yhteensä n 300€. Tietysti jos tarvitsee asennuksen maksaa erikseen.

• PERSUM

HUOM.HINTA TARKOTTAA KOKONÄYTTÖÄ,3390E,SIITÄ SAA PELKÄN RADION KUNTOON HALVALLA,JA KONSOLIN ULKONÄKÖ PYSYY SAMANA MUTTA NÄYTTÖSTÄ EI NÄY KULUTUS YMS.LUKEMIA.
      KYSY JOSTAKIN TOYOTA HUOLLOSTA,KUKA RADIO KORJAUKSIA TEKEE.

• CJ-TECH

Toyota autoradioita korjaa CJ-TECH , ota yhteyttä CJTECH(at)KOLUMBUS.FI ,laite pitää olla valmiiksi irroitettuna huoltoon tullessa. mikäli toimitetaan matkahuollolla,tai postilla,laita yhteystiedot ja vikaseloste mukaan pakettiin.

• Elkotron Tuusula korjaa myös Corolla Verso radiot.

Onnistuu siten, että auto pihaan ja soittimen irrotus, huolto ja asennus hoidetaan odotellessa.

facebook.com/elkotron

www.elkotron.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe