mistä edullinen lastu bensamoottoriin...?

vw 1.8T

onko kellään kokemusta keltä tai mistä saisi "edullisia" lastuja...?

10

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turpogolffi

      lastuja saa höyläämöstä ilmaiseksi ja kaupasta voi ostaa edullisia perunalastuja.mikä on edullinen? itseäni kiinnosti eniten lastuttamisessa mitä sillä lastulla saa,ei hinta.joten päädyin Sporttiauton myymään/asentamaan ohjelmaan.

      • Zoui

        ja jos autosi on viritetty tai siihen ei löydy valmista ohjelmaa niin siihen pystytään tekemään se "mittatilauksena". Itse suosittelen Harista


      • ja jää!!
        Zoui kirjoitti:

        ja jos autosi on viritetty tai siihen ei löydy valmista ohjelmaa niin siihen pystytään tekemään se "mittatilauksena". Itse suosittelen Harista

        Karalan tuntee kaikki asiaan perehtyneet audi tt 1.8t(180hp) nyt 260hp 400nm
        http://www.turbotec.com/index.php


    • Silmälasi hieroja

      ja bacikilla teet ohjeman,ja sen jälkeen liität mikrofonin pakoputkeen ja kaikkarit auton alle tietysti bossin 1500wattinen subbari vaffistin ja pakoliset ledivalot ,käytä coomodoren usbi liitäntää ja liitä se c-kasettisoittimeesi siis se usbikasetti.Muista ajaa volgarin kone sisään ettei poksahda raidetanko.Tuningii Tuningii nääääääääääs.

    • Masa9587

      Bensa autoihinki saa nykyään turbollisiin tehoboxeja katsokaa tuolta Tuningboxi www.vmautojakone.fi sieltä hain edulliset renkaat, ja ilmastoinin huollon 60e autooni luetiin samalla vika koodit 20e niitä oli kertynyt paljon muistiin.

    • volvo s40

      ite käytin tuolla http://www.motest.fi/ suosittelen

    • A4 1.8 20vt

      Kaksi autoa motestilla käyttäneenä suosittelen myös.

      Hukkaporttivikaisesta S40 2.0Tstä sai irti 195hp/300nm 0.6bar ahdoilla ja 1.8T A4sesta otettiin sitten 200hp/320nm. Piti rajoittaa vääntöä kytkimen takia.

      Ammattitaitoa on ja palvelu on erinomaista. Volvon kanssa joutui taistelemaan pitkään kun ahdot ei noussut. Yritti kaikkensa mutta ei rautavikaisena pystynytkään ahtamaan enemmän ja silti tehot on samoissa kun karalan lastulla 1bar paineilla. Kulku vielä tarkastettiin jälkikäteen vertaamalla suoritusarvoja vastaavalla autolla.

    • volvo s40

      itelläni on ahdot 1.3 bar :)

    • A4 1.8 20vt

      Paljonko sai irti? Tuo varmaan T4?

    • volvo s40

      joo on t4 :) 231 hv :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1492
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      901
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      700
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      636
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    Aihe