sale leenala ja tankkis

kukkelipukkeli

onko hyvää palvelua ja millainen henkilökuntapanos siellä on? olen pian muuttamassa lähistölle jos sitten vaikka alkaisi käydä siellä

entä millainen on tankkis siinä siwan vieressä? sopiiko nauttia perjantaiolut siellä?

6

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooeijoo

Ei kukaan voi puolestasi päättää. Miksi pitäisi muiden mielipiteiden perusteella elää ja tehdä valintoja? Molemmista paikoista on monenlaisia mielipiteitä, minulle sopii sekä Salen että Tankkiksen meininki, jolle kulle muulle taas ei. Eli kannattaa tsekata aivan itse, ja tyrmätä vasta sitten, jos ei miellyttänyt.

• kalavelat

eli tässä yritetään saada maine pilattua kyseisiltä paikoilta?

• alueen asukas
        kalavelat kirjoitti:

eli tässä yritetään saada maine pilattua kyseisiltä paikoilta?

Sale Leenala on hyvä ja siisti kauppa. Mutta valitsisin kyllä jonkun toisen paikan missä nauttia se olut...

• vesa67

missä

• Anonyymi

Sale Leenala! Mene myymälään ja myyjä pyytää luopumaan repusta/laukusta ja laittamaan sen myymälän seinän viereen.Mitä luulette, myymälä kauppias, kauanko tämä oma määrämäsi "laillinen" sääntö toimii!!! 🖕

• Anonyymi

Kun ne repputyypit pöllii tavaraa yhtenään. Asia lienee kameratallenteilta viimeistään todettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4145
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      745
    Aihe