onko hyvää palvelua ja millainen henkilökuntapanos siellä on? olen pian muuttamassa lähistölle jos sitten vaikka alkaisi käydä siellä
entä millainen on tankkis siinä siwan vieressä? sopiiko nauttia perjantaiolut siellä?
sale leenala ja tankkis
6
1118
Vastaukset
- Jooeijoo
Ei kukaan voi puolestasi päättää. Miksi pitäisi muiden mielipiteiden perusteella elää ja tehdä valintoja? Molemmista paikoista on monenlaisia mielipiteitä, minulle sopii sekä Salen että Tankkiksen meininki, jolle kulle muulle taas ei. Eli kannattaa tsekata aivan itse, ja tyrmätä vasta sitten, jos ei miellyttänyt.
- kalavelat
eli tässä yritetään saada maine pilattua kyseisiltä paikoilta?
- alueen asukas
kalavelat kirjoitti:
eli tässä yritetään saada maine pilattua kyseisiltä paikoilta?
Sale Leenala on hyvä ja siisti kauppa. Mutta valitsisin kyllä jonkun toisen paikan missä nauttia se olut...
- vesa67
missä
- Anonyymi
Sale Leenala! Mene myymälään ja myyjä pyytää luopumaan repusta/laukusta ja laittamaan sen myymälän seinän viereen.Mitä luulette, myymälä kauppias, kauanko tämä oma määrämäsi "laillinen" sääntö toimii!!! 🖕
- Anonyymi
Kun ne repputyypit pöllii tavaraa yhtenään. Asia lienee kameratallenteilta viimeistään todettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944145
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663403Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52336Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1992095Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302051- 41840
- 52746
- 70745