Sähköpostin osoitekirja

Suomi24toimitus

Suomi24 Postissa on tällä hetkellä virhe, jonka takia postin osoitekirja on kadonnut näkyvistä osalla käyttäjistä.

Korjaamme ongelman mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.

Terveisin
Suomi24

19

2153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt käyttäjä

      sanoo vaan virhe virhe... virhe virhe virhe...

    • Tikku paskassa

      Nettitikulla ei toimi koko paska sähköposti.

    • pikku****

      että olenko itse jotenkin "toheloinut" että osoitekirja on hävinnyt!?

      Toivottavasti kun kirja palaa niin osoitteet ovat tallessa.

    • Hilla

      Avasin tauon jälkeen Suomi24 postilaatikon. Kaikki postit ovat kadonneet osoitekirjaa myöten. MITEN tämä on mahdollista?!?!?!

      • grgrgrgrrrrrr

        ..jolla on ongelmia. En itse pääse edes sisäänkirjautumisvaiheeseen. Kauhulla odotan mitä sähköposteilleni kuuluu.


      • postiposti
        grgrgrgrrrrrr kirjoitti:

        ..jolla on ongelmia. En itse pääse edes sisäänkirjautumisvaiheeseen. Kauhulla odotan mitä sähköposteilleni kuuluu.

        nyt tekis mieli sanoa RRRUMA SANA !!!!


      • s-postilla kaikki

        -kaikki on mahdollista, 45 pv:n jälkeen postihan tyhjennetään, mutta mielestäni osoitekirjan voisi sentään jättää.


    • r35

      mistä vika johtuu ja kaunko korjaamisessa kestää? Palautuuko hävinneet postit?

    • tabbee

      KOITTAKAA NYT SAADA SÄHKÖPOSTIT KUNTOON !!!!

      LAITTAKAA AINA SUOMI24 ETUSIVULLE TIEDOTE JOS EI SIVUT TOIMI JA TIETO MILLOIN VOISI TOIMIA !!!

      • juujuuniin

        Olipa vaikea löytää tätä tietoa.
        Sama ongelma siis minullakin.
        ETUSIVULLE tällaisesta tietoa pitäisi laittaa ... aina.


      • gmail.com
        juujuuniin kirjoitti:

        Olipa vaikea löytää tätä tietoa.
        Sama ongelma siis minullakin.
        ETUSIVULLE tällaisesta tietoa pitäisi laittaa ... aina.

        aika heikoissa kantimissa on suomi24...
        lienee kapasiteetti tai mikä palvelintila lieneekään... annettu mainoksille ja gallerian nukkuville jäsenille.
        gallerian puolella lienee vain kolmasosa aktiivisia jos niinkään paljon, muistelin jo jippiin aikaan oli käytävä tietyin aikavälein profiilissa että se säilyi... lasten kengissä on...


      • minäkään
        juujuuniin kirjoitti:

        Olipa vaikea löytää tätä tietoa.
        Sama ongelma siis minullakin.
        ETUSIVULLE tällaisesta tietoa pitäisi laittaa ... aina.

        Ollenkaan koko sähköpostiin ihan vahingossa löysin tämän "sivun" ja tiedän nyt etten ole ainoa...


      • KIIRE
        minäkään kirjoitti:

        Ollenkaan koko sähköpostiin ihan vahingossa löysin tämän "sivun" ja tiedän nyt etten ole ainoa...

        laittakaa ny se s-posti toimii äkkii...yks lasku pitäs päästä tänää maksaa ku on eräpäivä ja kyseinen lasku on mulla s-postissa. ilmoittaa vaa virhettä eikä avaa koko paskaa s-postii ollenkaa....


    • Koskahan tulisi osoitekirja takaisin? siis toimivana? nyt se ilmestyy jos ilmestyy harmaana, eikä anna valita....
      vai onko tämä sitä toiminnan parantamista?

      • piakkoin vaihtuu

        sama vika mulla ollut jo pari viikkoa kohta


    • K_arenie

      VAIHDOIN SALASANAN KUN EN PÄÄSSYT KIRJAUTUMAAN VANHALLA JA KAIKKI POSTIT OVAT HÄVINNEET. SIELLÄ ON TÄRKEITÄ TIETOJA, MITÄ TEEN?

      • PIMALAUTA

        ON NÄEMMÄ SAMA TILANNE TÄÄLLÄKIN. JA KAIKKI ON HÄVINNYT EIKÄ KUKAAN AUTA PRKL!!!
        KAIIKI ERITTÄIN TÄRKEÄT ASIAT POISSA KUTEN KOKO SÄHKÖPOSTINI KAIKKI ON POIS!!!!


    • ot-taa-kaa-liin

      minä en ole uudistuksen jälkeen saanut liitetiedostoja auki
      täityy lähettää liitteet toiseen postipalveluun ja avata ne siellä
      jossa ne aukee heti.

      mistä tämäkin voi johtua?

    • dsdg

      nosto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe