Myydään Live for speed S2-lisenssi

elpeetro81

Eli jos jotain kiinnostais niin olisi myytävänä S2-lisenssi(tili) live for speed peliin. Lisenssi oikeuttaa pelaamaan kaikilla servereillä, niin demo kuin S2-servuilla. Lisenssi jäänyt tarpeettomaksi ilmeisesti aikuistumisen johdosta ;) Hinta pyyntö olisi 15euroa (alkuperäinen hinta n.30e). Ostettuasi lisenssin voit vaihtaa salasanani omaasi jolloin minulla ei ole enää pääsyä kyseisen tilin hallintaan. Jos kiinnostaa niin postaa tänne niin voidaan sopia tarkemmin...

5

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiveForSpeed

Moro! Vieläkö sulta tuo lisenssi löytyy? Olisin kiinnostunut.

• sgfsgffhg

Mikset itse hanki sitä lisenssiä?
        Onhan mullakin aika käyttämätön tuo lisenssi mutta vähintään sen alkuperäisen hinnan pyydän.

• LiveForSpeed
        sgfsgffhg kirjoitti:

Mikset itse hanki sitä lisenssiä?
        Onhan mullakin aika käyttämätön tuo lisenssi mutta vähintään sen alkuperäisen hinnan pyydän.

Minkä ihmeen takia pitäisi maksaa 30€ lisenssistä jonka saa ostaa käytettynä 15€? Järjenkäyttö sallittu.

• sdgsdfgsdfgf
        LiveForSpeed kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitäisi maksaa 30€ lisenssistä jonka saa ostaa käytettynä 15€? Järjenkäyttö sallittu.

Osta sitten 15egellä ihan sama.

• aeaewdac afwfa

oisin kiinnostunu tuosta lisensistä jos vielä tarjolla ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe