Hei!
Olen pitkään etsinyt valkoista untuvatakkia jonka olen nähnyt tähän mennessä 2-3 ihmisellä päällä. Kyseessä on polviin ulottuva ihana naisellinen untuvatakki jossa kaulus on tottakain suuri "kaulaliina"mallinen ja lämmittää kivasti kaulaa.. Lisäksi takissa on yleensä lantion kohdalla vyö/naru.. En ole varma, että onko näitä untuvatakkeja eri valmistajilla samaa mallia useempi mutta en vain saa käsiini sellaista..
Olen kattellut Modasta, urheiluliikkeistä ja Espiritistä.. Vielä ei ole tärpännnyt. Kaikenlaisit toppatakkeja kyllä löytyy mutta en halua sellaista. Olen myös googlettanut enkä löytänyt edes kuvaa sellaisesta.
Osaisiko joku auttaa?
Valkoinen untuvatakki?
shaz84
2
885
Vastaukset
- ...
esiteltiin 11 erilaista toppatakkia, joista Seppälän malli muistutti hiukan kuvailemaasi. Seppälän sivuilla ei valitettavasti ollut ollenkaan takkien kuvia, enkä tiedä, onko ko. mallia valkoisena.
- Swan---
Voisi olla Joutsenen untuvatakki, katso http://www.joutsen.com/index.php/fi/asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491787
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50796