Etelänvareksella

nälkä?

8

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää ruokahalua tälle poron "raatelijalle". Olet varmaan susien ja karhujen ystävä.

      • ekopost

        toivotatko sinä varkaalle onnea.tiedätkö,että poro on yksityistäomaisuutta.poron varastaessaan saa sakkoja tahi linnaa.ja on sen jälkeen halveksutuimpi ,kuin pedon tappaja.kulkee kylillä aina mustissa silmissä,sen jälkeen kun jää kiinni.


      • asuste
        ekopost kirjoitti:

        toivotatko sinä varkaalle onnea.tiedätkö,että poro on yksityistäomaisuutta.poron varastaessaan saa sakkoja tahi linnaa.ja on sen jälkeen halveksutuimpi ,kuin pedon tappaja.kulkee kylillä aina mustissa silmissä,sen jälkeen kun jää kiinni.

        on tämän kaltainen kasvonaamio öisillä retkillään.

        http://www.moremusic.fi/jpics/52-8009-03.jpg


      • ekopost kirjoitti:

        toivotatko sinä varkaalle onnea.tiedätkö,että poro on yksityistäomaisuutta.poron varastaessaan saa sakkoja tahi linnaa.ja on sen jälkeen halveksutuimpi ,kuin pedon tappaja.kulkee kylillä aina mustissa silmissä,sen jälkeen kun jää kiinni.

        Robin Hoodkin viranomaisten silmissä varas, mutta fiksut pitivät häntä sankarina. Ihan sama juttu irrallaan olevien porojen "raatelemisessa".


      • ekopost
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Robin Hoodkin viranomaisten silmissä varas, mutta fiksut pitivät häntä sankarina. Ihan sama juttu irrallaan olevien porojen "raatelemisessa".

        sinä siis meinaat,että tämä varas antaisi paistin köyhille sisäfileen syrjäytyneille.alkoholisteille menisi maksa siis ruokaan.nyt sinä taas puhut omia ajatuksia vastaan,sillä olet myös kirjoittanut,että susien salakaatajat on ihmissikoja jotka pitäisi tuomita.nämä kaksi on sama asia kummassakin on tapahtunut rikos.miksi siis tuomita metsästäjä,joka koiraa ja itseään suojellakseen ampuu suden hengettömäksi


      • ekopost kirjoitti:

        sinä siis meinaat,että tämä varas antaisi paistin köyhille sisäfileen syrjäytyneille.alkoholisteille menisi maksa siis ruokaan.nyt sinä taas puhut omia ajatuksia vastaan,sillä olet myös kirjoittanut,että susien salakaatajat on ihmissikoja jotka pitäisi tuomita.nämä kaksi on sama asia kummassakin on tapahtunut rikos.miksi siis tuomita metsästäjä,joka koiraa ja itseään suojellakseen ampuu suden hengettömäksi

        asia, tappaako irrallaan olevia teuraselukoita vaiko yleviä metsän petoja. Fiksu raatelee porot (joko susi taikka ihminen) ja antaa petojen jolkutella rauhassa niitä pelkäämättä. Susien ja karhujen kaatajat joutaisivat vankiloihin. Näin ajattelee luonnon ystävä. Minun mielestä rikollista on olla toivottoman tyhmä ja ahne kuten esim. poropaimenet.


      • ekopost
        Susianalyytikko kirjoitti:

        asia, tappaako irrallaan olevia teuraselukoita vaiko yleviä metsän petoja. Fiksu raatelee porot (joko susi taikka ihminen) ja antaa petojen jolkutella rauhassa niitä pelkäämättä. Susien ja karhujen kaatajat joutaisivat vankiloihin. Näin ajattelee luonnon ystävä. Minun mielestä rikollista on olla toivottoman tyhmä ja ahne kuten esim. poropaimenet.

        se on sama asia.irrallaanhan ne on myös pedot.syövät yksityistä omaisuutta.joutasivat lynxsittää.näin ajattelee porojen ystävä.missä mielessä poromies on ahne? niitä jotka siirtoistuttavat petoja pitäisi viedä vankilaan


      • parikin metriä
        ekopost kirjoitti:

        se on sama asia.irrallaanhan ne on myös pedot.syövät yksityistä omaisuutta.joutasivat lynxsittää.näin ajattelee porojen ystävä.missä mielessä poromies on ahne? niitä jotka siirtoistuttavat petoja pitäisi viedä vankilaan

        sontapatteriin, niin hyvä tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe