Turhaa odotusta

Sama kappale luureista korviin
jo kymmenettä kertaa.
En kyllästy, tahdon laulun olevan totta.
Laulan mukana pelkäämättä.
Naapuri paukuttakoon seinään, jos tahtoo.
Voi olla, että käyn pyytämässä,
että hän tulisi laulamaan kanssani.

Tai vien illansuussa oven taakse lämpimäisiä.

Miksi helvetissä paukutusta ei kuulu jo?
Tahtoisin itkeä hänen olkaansa vasten.

Laulan siis kovemmin,
jo yhdettätoista kertaa..............

8

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumileijona

      Se joka vuosikymmiä sitten luki satuja ja
      ihaili niiden uljaita prinssejä,
      Sehän siellä jälleen nostelee päätään ja muistuttaa,
      miten hyvältä sellainen tuntuukaan.
      Kun todellisuus on pelkkää harmaata arkea vaan.
      Siispä sinä rohkea maatalon tyttönen,
      laula laula kovempaa,
      kyllä hän kohden seireeniään jo ratsastaa

      • Pekka*

        soemaan vaekka joku Jaakko Tepon
        kipale niin seinän takkoo
        ruppee kuulumaan naurun kätkätystä....


      • Sitä toivoo, että joku huomaisi surun.....
        vaikka se äkäinen naapuri, tulisi juttelemaan
        ja antaisi mahollisuuden tulla lähelle...
        jne.... sellaista tuntumaa hain.

        (Olet oikeassa, on olemassa se pikkuinen.....:)


      • Pekka* kirjoitti:

        soemaan vaekka joku Jaakko Tepon
        kipale niin seinän takkoo
        ruppee kuulumaan naurun kätkätystä....

        Heh;)
        Täällä ei kuulu, kuin miun oma nauru ja siitä
        saat sinä syyt niskoillesi;)


    • Minanoita

      Onkos sul jiänyt gramovoonineula kurkkuun
      ko nois mont kertaa toistat? MIe oisin veikannu
      et eka kerrast jo se paukutus ruppee rytisemmään...

      Ryskis ryskis sanoo tää noita, hianon runon etes:)

      • Myrskyssä menee milloin mikäkin kurkkuun.
        Kerran meni kaukoputki.....voit arvata että sain melkein
        merihirviölunssan:))

        Jaagtakkarochpockar:)


    • *MURUKULTA*

      Jos tähän vielä...olen nimittäin ollut lähdössä asioille.... VAAN...;)))))
      Runoja pukkaa ja hyviä sellaisia miten sitä tästä....
      Tästä runostasi ei Murukulta ole kaukana!
      Jotkut saattaa väliin repiä välillä pelihousunsa 'heheh' kun mietsi veivaa jotain yhtä ja samaa biisiä..
      huoh...ja vielä.... "uudestaan"!! :O
      Minä en oikein voi viedä mitään lämpimäisiä, kun se naapurin..murrr...rak...koira söis ne muutenkin,,,
      mutta virtuaalisellaisia kylläkin voin lähettää, kuten nyt vaikka sinne K~K ja kyllä niitä vastaankin otetaan...
      Puhutteleva runosi - trakikkaa ja ehkä komikkaakin.. :]

      • Olen semmoinen seko... sekoittelen näitä runonmurusia =)
        Onneksi, on samanhenkisiä ihmisiä kuin sääääää ja muutama muukin:)
        God Lördagks kväll ja kaksi käsiparia
        joenrannalta nousee iloiseen huiskutukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe