Eli siis on ladattu se uusin Windows Live Messenger kun se pakotti. No toimi jonkun aikaa ihan ok ja sit yks kans ei toiminut.
Poistin ohjelman ja yritin asentaa uudestaan muttei suostu asentamaan.
Sanoo vaan että yritä uudelleen ja blaa blaa.
Windows ei myöskään suostu päivittämään live essentialsia eli johtuuko ongelma siitä?
Kannattaisisko suoraan vaan vaihtaa johonkin toiseen vaikka aMSN:n vai saisko ton messengerin vielä toimimaan?
(Että mä vihaan näitä uudistuksia)
Uudesta messengeristä taas
2
215
Vastaukset
Itse suosittelen vaihtamista koska se on helpoin ratkaisu.
Toisekseen, Windows Live Messengerissä sellainen homma, että tulevaisuutta ajattelen se on ikävä kun se ei välttämättä toimi seuraavassa tietokoneessa minkä hankkii, kun seuraavaa tietokonetta ei välttämättä ole fiksua hankkia Windowsilla jos joskus 5v kuluttua hommailee konetta kun se Windows Live Messenger ei muualla toimi. Lisäksi se tuntuu olevan mesen käytössä monilla melkoinen ongelmien aiheuttaja kun välillä viestit ei mene perille ja välillä ei onnistu kirjautumaan ja nyt myös asennusongelmat. Itselläni on ollut aMSN ilman useamman vuoden ja on se vissiin kaksi kertaa kaatunut, että on pitäny käynnistää uudestaan.
Uudistuksilta ei voi välttyä, mutta niitä voi kyllä ajoittaa, että ne tapahtuu yhdellä kertaa vuosineljännäksen tarkkuudella ja N vuoden välein, silloin kuin haluaa ettei tarvitse häslätä. Oleellisesti kyse on siitä, että kuinka usein haluat/on pakko saada jotain uutta tietokoneen käyttöön. Molemmat ääripäät niin, että kuinka nopeasti tai kuinka kauan haluat pysyä samassa.
Käytännössä et tietokonetta pysty käyttämään yli kuutta vuotta putkeen ilman jotain pieniä muutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984