Sain ilmaisen Venetsian matka tarjouksen. Lähtö todennäköisesti huhtikuussa 2010. Natura Med Pharma lähetti minulle kyseisen tarjouksen ja otin kiinni tarjouksesta , matka maksettu (verot). Työkaveri oli ollut kyseisellä matkalla viime kuussa ja sanoi matkan olleen nappi juttu ja suositteli 100% matkaa. Joten uskaltautusin mukaan juttuun. Joten jos muita jotka ovat lähdössä niin ottakaa yhteyttä. Olisi kiva tuntea joku joka tulisi mahdollisesti samaan matkaseurueeseen. Päivämääräähän ei vielä tiedä 100%, mutta jossain vaiheessahan sekin varmuus tulee.
Vastaukset 3
- Tarja Kuopiosta
Hei, minulla on matka maaliskuulle 11.3 , ja se on vahvistettu lähtöpäivä. Olin ensin tyrkyllä tämän syksyn lähtöihin, mutta en mahtunut mukaan. Keväällä sitten.
- kh
Hei,
Olen saanut myös sen tarjouksen ja keväällä 2010 lähtö :) Ei tiedä myös päivämäärä.- Pauli57
Lähden matkaan näillä näkymin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291964
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601154- 20985
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125686- 38669
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 38418
- 50418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412