Ostetaan Chow Chow

PipsaChowchow

Hei.

Olen 1v 2kk vanha Pipsa Chow chow. Tähän asti olen tottunut siihen, että omistajistani toinen on aina päivät kanssani kotona, mutta nyt he molemmat ovat työelämässä. Siksipä haluaisinkin itselleni leikkikaverin. Sen pitäisi olla miellellään tyttö ja vaalea turkki (beige) olisi plussaa itse olen punainen. Ei tarvitse olla näyttelykoira eikä menestyneiden vanhempien jälkeläinen, kunhan saan siitä terveen leikkikaverin itselleni pitkien päivien ratoksi. Kuvat plussaa.
Asun Oulussa, mutta omistajillani on mahdollisuus hakea sinut kauempaakin.
Leikkikaveria odotellen Pipsa.

Yhteydenotot: [email protected]

2

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsop tsop

      ei ole osto eikä myyntipalsta ja ota yhteyttä rotuyhdistykseen, sen verran harvinainen rotukin kyseessä

      • chowwi

        Heti näitä ärsyttäviä ilkeitä vastauksia..^ Ihan asiallinen viesti/ilmoitus kuitenkin kyseessä. Joo, voi olla että paikan olisi voinut valita paremminkin, mutta senkin vois mukavammin sanoa.

        Mutta siis, koita katsoa löytyykö chowchow.fi sivulta. Tai sitten ota yhteyttä kasvattajiin(jotkä löytyy myös kys. sivulta) ja kysele. Choweja on vähän (myynnissä), joten oikean pennun löytyminen voi viedä aikaa.

        Ja korjaan tuohon beigeen, tarkoitat varmaan kermaa. Ja näitähän on sitten myös melko vähän choweissa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe