Moi! Mie tarviisiin vähän apua suksien ostossa, koska mie en tosiasiassa tiiä mittää näistä.
Eli, mie oon siis laskenu vasta yhen kauden, ja oon nyt ostamassa omia suksia että tulis vähän halvemmaks tää homma.
Millaset sukset miun kannattas ostaa? Tykkäsin kovasti semmosista hiihtokeskuksien lyhyistä suksista, pitkillä on hankala laskee. En tee temppuja, vaan lasken yleensä syöksyllä ja yritän harjoitella kääntyilyä.
Minkä pituset sukset miun kannattaa ostaa? Oon tyttö ja oon noin 160 - 162
Pitääkö ottaa jotku 140cm? Vai otanko ihan oman pituset?
Miten useesti kannattaa huoltaa? Sukset mistä ostan nää, on siis käytetyt ja niitä on useempia vaihtoehtoja. Ja myöskin nää on huollettu.
Kiitos jo etukäteen : )
Heips!
Help =)
3
258
Vastaukset
- tyhmyyttä
Itse olen noin 160, ja mulla on 140 pitkät.en kyllä itseni pitisia ottas.
- tyrt
Jos olet n.160 niin elä ihmeessä ota ittes pitusia.140 on ihan hyvä.
- jokuguupper
Jos oot vielä aloittelija nii ota aika lyhyet sukset jokkut 140-155cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814