Moi! Mie tarviisiin vähän apua suksien ostossa, koska mie en tosiasiassa tiiä mittää näistä.
Eli, mie oon siis laskenu vasta yhen kauden, ja oon nyt ostamassa omia suksia että tulis vähän halvemmaks tää homma.
Millaset sukset miun kannattas ostaa? Tykkäsin kovasti semmosista hiihtokeskuksien lyhyistä suksista, pitkillä on hankala laskee. En tee temppuja, vaan lasken yleensä syöksyllä ja yritän harjoitella kääntyilyä.
Minkä pituset sukset miun kannattaa ostaa? Oon tyttö ja oon noin 160 - 162
Pitääkö ottaa jotku 140cm? Vai otanko ihan oman pituset?
Miten useesti kannattaa huoltaa? Sukset mistä ostan nää, on siis käytetyt ja niitä on useempia vaihtoehtoja. Ja myöskin nää on huollettu.
Kiitos jo etukäteen : )
Heips!
Help =)
3
235
Vastaukset
- tyhmyyttä
Itse olen noin 160, ja mulla on 140 pitkät.en kyllä itseni pitisia ottas.
- tyrt
Jos olet n.160 niin elä ihmeessä ota ittes pitusia.140 on ihan hyvä.
- jokuguupper
Jos oot vielä aloittelija nii ota aika lyhyet sukset jokkut 140-155cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875