Porto de Galinhas - Maceió

brazil123

Ollaan menossa 7.- 21.12.2009 Aurinkomatkojen järjestämälle PdG:n ja Maceión yhdistelmämatkalle. Olisko kenelläkään kokemuksia tästä matkasta? Entä Marupiara tai Ritz Coralli hotelleista? Ja sitte mietin sitä että onko jotain erityisiä ruokalajeja mitä kannattaa välttää ettei sais mitään vatsatauteja? Kiitos etukäteen vastauksista! :)

7

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bem bom bom

      Marupiara on tylsä (kuten PDG yleensäkin), mutta lapsiperheille hyvä.

      Maceio on myös rauhallinen, mutta ihmiset miellyttäviä ja häsläritkin ihan ok verrattuna esim,. Fortaan.

      Ruoka Brasiliassa on lihaa ja kalaa. Miehet kun ei salaattia syö (siellä). Ota maitohappobakteeritabeltteja mukaan.''

      Älkää uiko rantavedessä Maceiossa, PDG:ssä on puhtaat vedet, mutta perkeleen vaaralliset virtaukset.

      • brazil123

        okei.. kiitos vastauksesta! =)


    • brazil123

      mietin vielä sitä että minkälaiset yöelämät noissa paikoissa on? onko PdG:ssä minkäänlaista yöelämää? baareja tai diskoja?

      • Jotain löytyy

        Jos yöelämää haluat niin mene Fortalezaaan (Riosta nyt puhumattakaan).

        PDG on pieni kylä jossa on baareja ja ravintoloita.

        Maceio on Suomen mittapuun mukaan iso kaupunki,mutta paikallisittain pieni ja rauhallinen. Diskoja kyllä löytyy, suosituin lienee Maikai.

        Ranta on täynnä kaiken maailman forro-paikkoja, jos se haitarihumppa kiinnostaa...


      • Mies Riosta
        Jotain löytyy kirjoitti:

        Jos yöelämää haluat niin mene Fortalezaaan (Riosta nyt puhumattakaan).

        PDG on pieni kylä jossa on baareja ja ravintoloita.

        Maceio on Suomen mittapuun mukaan iso kaupunki,mutta paikallisittain pieni ja rauhallinen. Diskoja kyllä löytyy, suosituin lienee Maikai.

        Ranta on täynnä kaiken maailman forro-paikkoja, jos se haitarihumppa kiinnostaa...

        Rion voittanutta Brasiliassa yksinkertaisesti ei ole.

        Mutta PDGsta lahin isompi pitaja on Recife. Tosin taallakaan ei juuri mitaan tekemista ole. PDG on tosi pieni ja tylsa paikka, sopii siis lahinna rantalohoilyyn.


      • on mukava
        Jotain löytyy kirjoitti:

        Jos yöelämää haluat niin mene Fortalezaaan (Riosta nyt puhumattakaan).

        PDG on pieni kylä jossa on baareja ja ravintoloita.

        Maceio on Suomen mittapuun mukaan iso kaupunki,mutta paikallisittain pieni ja rauhallinen. Diskoja kyllä löytyy, suosituin lienee Maikai.

        Ranta on täynnä kaiken maailman forro-paikkoja, jos se haitarihumppa kiinnostaa...

        pieni kaupunki siellä.Hinnat jonkin verran halvemmat kuin PDC.Esim ne brazil-hatut ja riippumatot kannattaa ostaa sieltä. Ei paljoa turisteja siis ulkomaisia.5 kertaa käyneenä voin sanoa ettei turvatonkaan.Kerran rahaa tultu kysymään mut paikalliset tutut hoitivat tilanteen.
        Lauantaina hyvät menot Ravintola Bugaville tai jotain sinne päin.Taxi vie ja hotellilla kyllä tiedetään. Forroa tietty yleensä.
        Centro ostospaikkana halpa eikä ihan huonoa laatua.Naisten kengät ja t-paidat joskus löytöjä.
        Ranta ruokapaikkana siis Ponta Verde lähinnä.
        Vedet on mitä on mutta Praia de Frances aika lähellä ja taxi saa tingattua sopuhintaan sinne.Vkl siellä tosi ahdasta etten itse siellä viihtynyt.
        Pdc kerran käyneenä voin sanoa et turistirysä.


      • 16++9
        on mukava kirjoitti:

        pieni kaupunki siellä.Hinnat jonkin verran halvemmat kuin PDC.Esim ne brazil-hatut ja riippumatot kannattaa ostaa sieltä. Ei paljoa turisteja siis ulkomaisia.5 kertaa käyneenä voin sanoa ettei turvatonkaan.Kerran rahaa tultu kysymään mut paikalliset tutut hoitivat tilanteen.
        Lauantaina hyvät menot Ravintola Bugaville tai jotain sinne päin.Taxi vie ja hotellilla kyllä tiedetään. Forroa tietty yleensä.
        Centro ostospaikkana halpa eikä ihan huonoa laatua.Naisten kengät ja t-paidat joskus löytöjä.
        Ranta ruokapaikkana siis Ponta Verde lähinnä.
        Vedet on mitä on mutta Praia de Frances aika lähellä ja taxi saa tingattua sopuhintaan sinne.Vkl siellä tosi ahdasta etten itse siellä viihtynyt.
        Pdc kerran käyneenä voin sanoa et turistirysä.

        P. po OK paikka,kun rouva on matkassa. 2 viikkoa liian kauan. M. sopinee sen jatkoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe