Ollaan menossa 7.- 21.12.2009 Aurinkomatkojen järjestämälle PdG:n ja Maceión yhdistelmämatkalle. Olisko kenelläkään kokemuksia tästä matkasta? Entä Marupiara tai Ritz Coralli hotelleista? Ja sitte mietin sitä että onko jotain erityisiä ruokalajeja mitä kannattaa välttää ettei sais mitään vatsatauteja? Kiitos etukäteen vastauksista! :)
Porto de Galinhas - Maceió
7
808
Vastaukset
- Bem bom bom
Marupiara on tylsä (kuten PDG yleensäkin), mutta lapsiperheille hyvä.
Maceio on myös rauhallinen, mutta ihmiset miellyttäviä ja häsläritkin ihan ok verrattuna esim,. Fortaan.
Ruoka Brasiliassa on lihaa ja kalaa. Miehet kun ei salaattia syö (siellä). Ota maitohappobakteeritabeltteja mukaan.''
Älkää uiko rantavedessä Maceiossa, PDG:ssä on puhtaat vedet, mutta perkeleen vaaralliset virtaukset.- brazil123
okei.. kiitos vastauksesta! =)
- brazil123
mietin vielä sitä että minkälaiset yöelämät noissa paikoissa on? onko PdG:ssä minkäänlaista yöelämää? baareja tai diskoja?
- Jotain löytyy
Jos yöelämää haluat niin mene Fortalezaaan (Riosta nyt puhumattakaan).
PDG on pieni kylä jossa on baareja ja ravintoloita.
Maceio on Suomen mittapuun mukaan iso kaupunki,mutta paikallisittain pieni ja rauhallinen. Diskoja kyllä löytyy, suosituin lienee Maikai.
Ranta on täynnä kaiken maailman forro-paikkoja, jos se haitarihumppa kiinnostaa... - Mies Riosta
Jotain löytyy kirjoitti:
Jos yöelämää haluat niin mene Fortalezaaan (Riosta nyt puhumattakaan).
PDG on pieni kylä jossa on baareja ja ravintoloita.
Maceio on Suomen mittapuun mukaan iso kaupunki,mutta paikallisittain pieni ja rauhallinen. Diskoja kyllä löytyy, suosituin lienee Maikai.
Ranta on täynnä kaiken maailman forro-paikkoja, jos se haitarihumppa kiinnostaa...Rion voittanutta Brasiliassa yksinkertaisesti ei ole.
Mutta PDGsta lahin isompi pitaja on Recife. Tosin taallakaan ei juuri mitaan tekemista ole. PDG on tosi pieni ja tylsa paikka, sopii siis lahinna rantalohoilyyn. - on mukava
Jotain löytyy kirjoitti:
Jos yöelämää haluat niin mene Fortalezaaan (Riosta nyt puhumattakaan).
PDG on pieni kylä jossa on baareja ja ravintoloita.
Maceio on Suomen mittapuun mukaan iso kaupunki,mutta paikallisittain pieni ja rauhallinen. Diskoja kyllä löytyy, suosituin lienee Maikai.
Ranta on täynnä kaiken maailman forro-paikkoja, jos se haitarihumppa kiinnostaa...pieni kaupunki siellä.Hinnat jonkin verran halvemmat kuin PDC.Esim ne brazil-hatut ja riippumatot kannattaa ostaa sieltä. Ei paljoa turisteja siis ulkomaisia.5 kertaa käyneenä voin sanoa ettei turvatonkaan.Kerran rahaa tultu kysymään mut paikalliset tutut hoitivat tilanteen.
Lauantaina hyvät menot Ravintola Bugaville tai jotain sinne päin.Taxi vie ja hotellilla kyllä tiedetään. Forroa tietty yleensä.
Centro ostospaikkana halpa eikä ihan huonoa laatua.Naisten kengät ja t-paidat joskus löytöjä.
Ranta ruokapaikkana siis Ponta Verde lähinnä.
Vedet on mitä on mutta Praia de Frances aika lähellä ja taxi saa tingattua sopuhintaan sinne.Vkl siellä tosi ahdasta etten itse siellä viihtynyt.
Pdc kerran käyneenä voin sanoa et turistirysä. - 16++9
on mukava kirjoitti:
pieni kaupunki siellä.Hinnat jonkin verran halvemmat kuin PDC.Esim ne brazil-hatut ja riippumatot kannattaa ostaa sieltä. Ei paljoa turisteja siis ulkomaisia.5 kertaa käyneenä voin sanoa ettei turvatonkaan.Kerran rahaa tultu kysymään mut paikalliset tutut hoitivat tilanteen.
Lauantaina hyvät menot Ravintola Bugaville tai jotain sinne päin.Taxi vie ja hotellilla kyllä tiedetään. Forroa tietty yleensä.
Centro ostospaikkana halpa eikä ihan huonoa laatua.Naisten kengät ja t-paidat joskus löytöjä.
Ranta ruokapaikkana siis Ponta Verde lähinnä.
Vedet on mitä on mutta Praia de Frances aika lähellä ja taxi saa tingattua sopuhintaan sinne.Vkl siellä tosi ahdasta etten itse siellä viihtynyt.
Pdc kerran käyneenä voin sanoa et turistirysä.P. po OK paikka,kun rouva on matkassa. 2 viikkoa liian kauan. M. sopinee sen jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483