Joka kerta kun avaan Windows Xp, tulee ilmoitus löydetty uusilaite ja haku alkaa, mutta ei sen asentaminen!
Laitehallinnassa järjestelmälaitteet kohteessa tuntematon laite on huutomerkki.
Löydetty uusilaite
11
372
Vastaukset 11
se laite on mitä se alkaa hakeen? alhaalla oikealla kellon lähellä pitäisi näkyä, mitä hakee.
- tanelins
Tuntematon laita
- 14
tanelins kirjoitti:
Tuntematon laita
Tuskin laitehallinta sanoo pelkästään, että tuntematon laite? Ja jos sanoo, ota pois käytöstä.
- 1Tane
14 kirjoitti:
Tuskin laitehallinta sanoo pelkästään, että tuntematon laite? Ja jos sanoo, ota pois käytöstä.
Ominaisuudet antaa tiedon Intel Craphics Controller. - 12
1Tane kirjoitti:
Ominaisuudet antaa tiedon Intel Craphics Controller.Samasta paikasta 'poista käytöstä'.
- 1Tane
12 kirjoitti:
Samasta paikasta 'poista käytöstä'.
Joo kokeiltu on, mutta kun käynnistän uudestaan niin taas etsitään!
- luukkpe
1Tane kirjoitti:
Joo kokeiltu on, mutta kun käynnistän uudestaan niin taas etsitään!
Sulla ole TV korttia asennettuna ? Mulla oli ja aina etsi ajureita, eikä löytänyt joten poistin TV kortin ni lakkkas etsimästä.
- 1Tane
luukkpe kirjoitti:
Sulla ole TV korttia asennettuna ? Mulla oli ja aina etsi ajureita, eikä löytänyt joten poistin TV kortin ni lakkkas etsimästä.
Ei ole Tv korttia
- juk
1Tane kirjoitti:
Ei ole Tv korttia
puttuu intellin ajurit chipset/ Intel Craphics Controller,kerro nyt koneesi merkki/malli niin eiköhän siihen ajurit löydy.
- 1Tane
juk kirjoitti:
puttuu intellin ajurit chipset/ Intel Craphics Controller,kerro nyt koneesi merkki/malli niin eiköhän siihen ajurit löydy.
Fujitsu Siemens TUWE-M
Asus tuwe-m (3pci,1cntr,2dimm,video) - juk
1Tane kirjoitti:
Fujitsu Siemens TUWE-M
Asus tuwe-m (3pci,1cntr,2dimm,video)löytyy:
http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=4657&lang=eng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557