onko sinulla omaa elämää? Juttusi ovat kriittisiä ja näytät keskittyvän raha-asioihin, voisi jopa luulla että olet kateellinen tai vahingoniloinen. Kateus on voima josta kateuden kohde ei yleensä tiedä mitään, siis ei hyödy tai häviä. Kaikki kateuden teho jää kateellisen ihmisen mieleen ja on siis negatiivinen voima.
Vahingonilosta saa hyviä väristyksiä kun näkee toisen kärsivän. Se on vain niin, se kuuluu ihmisen pään toimintaan. Kun menee hiton huonosti niin olo paranee kummasti kun näkee jonkun kusipään epäonnistuvan.
Jutuissasi on niin paljon yksityiskohtia että selvästi käytät juttujesi valmisteluun aikaasi moninkertaisesti siihen verattuna mitä peeseen näppäinten tökkiminen vie. Siis kerro, oletko maailman pelastaja, ärsyttävä kommetoija vai kaikkitietävä nettiapostoli.
Kerro meille, Ada,
5
225
Vastaukset
- Ns. normaali
Ada Flinkkiä äärimmäisen omituiseksi ihmiseksi.
Oletko sä, Ada, normaalissa elämässäsi yhtä omituinen kuin miltä täällä foorumilla vaikutat? Olethan samaa mieltä, että sä et täällä käyttäydy normaalin ihmisen tapaan?- OK
Taitaa olla vasikka KRP
Luulen että liippaa läheltä kuten minulta.
On huoli miten auttaa.
Näin minä koen näin avoimen avauksen.- taas pökäleiltä
Mitä höpinää tämäkin nyt on? Mistä päättelet, että kukaan olisi kateellinen sellaiselle henkilölle joka tyhmänä on työnsi rahansa ponziin ja on nyt hankkimassa rikosrekisteriä? Ei sellaista kukaan sellaista rupea kadehtimaan. Vähän realismia lisää näihin teorioihin siis. Ymmärrän, että keljuttaa kun joku jaksaa teidän uusimpia selityksiä kritisoida, mutta ei nyt ihan ufo-selityksiin kannata mennä (vaikka ufo-palstoilla kampanjoittekin asianne puolesta, kertoo teistä jo jotakin).
- AdaFlink
... omaa elämää. En mä valmistele juttujani mitenkään. Noin 10 vuoden aikana on tullut tietynlainen tuntuma noihin uunotuksiin, joten ei tartte paljon miettiä, kun vastailee. Samaa kaavaa noi kaikki kusetukset käyttää.
Sen tiedän, että olen rehellinen, lahjomaton ja niitä harvoja, jotka kehtaa kirjoittaa silleen, että henkilöllisyys on jokaisen saatavilla. Sanon suoraan asioita. En viitti niitä kaunistella, koska suoraan puhuminen on paras tapa tuoda asia esille. Ton suorasanaisuuden ja pyramidipelien tietämyksen tavallisille ihmisille tajuttavaan muotoon kirjoittamisen takia mua pyramidimaakarit kait eniten inhookin. Mähän olisin pirun "hyvä jätkä" kusettajien mielestä, jos mä puhuisin niitten haluamalla tavalla. En vaan sitä tee, koska en voi sietää niitä, jotka uunottavat heikompiaan.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713