http://www.paldendorje.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9&Itemid=14
kattokaa!
6
461
Vastaukset
- merkillistä...
ihmettelen miksi hänen pitää meditoida niin kauheesti. Ja miksi hänen kehonsa muuttui kosketuksesta kuumaksi. se on varmaan niin, että henkinen energia muuntaa kehon energian myös ja häiriö aiheuttaa purkautumisen ja ehkä palamisen. Meditaatio ehkä opettaa säätelemään energiaa. aika vaikee sanoo...mist on kysymys.
- merkillistä...
ihan yksinkertaista tulla korkeammilta tasoilta auttamaan ja nostamaan tietoisuutta ja energiaa.
- trikki
oppia,yhtä tyhjän kanssa.
- tiikerit sun muut
Miten niin joku koskettaa tätä Buddha-poikaa?
Tuli on varmaankin sen vuoksi, että se karkoittaa eläimet. Kynttilät olisivat käytännöllinen ratkaisu, mutta poika on varaton munkki, eikä varmaan halua olla riippuvainen maailmasta.
On luonnollista, että hän mietiskelee vuosia. Niin Gautama Buddhakin teki.- näinseon
yksi poikarukka joka on joutunut pahojen henkien valtoihin ja pimentoon.
sääliksi käy. - höpön!!
näinseon kirjoitti:
yksi poikarukka joka on joutunut pahojen henkien valtoihin ja pimentoon.
sääliksi käy.No höpön höpön taas pahoine henkinesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169262
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266068- 1044946
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592931- 432711