http://www.paldendorje.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9&Itemid=14
kattokaa!
6
466
Vastaukset
- merkillistä...
ihmettelen miksi hänen pitää meditoida niin kauheesti. Ja miksi hänen kehonsa muuttui kosketuksesta kuumaksi. se on varmaan niin, että henkinen energia muuntaa kehon energian myös ja häiriö aiheuttaa purkautumisen ja ehkä palamisen. Meditaatio ehkä opettaa säätelemään energiaa. aika vaikee sanoo...mist on kysymys.
- merkillistä...
ihan yksinkertaista tulla korkeammilta tasoilta auttamaan ja nostamaan tietoisuutta ja energiaa.
- trikki
oppia,yhtä tyhjän kanssa.
- tiikerit sun muut
Miten niin joku koskettaa tätä Buddha-poikaa?
Tuli on varmaankin sen vuoksi, että se karkoittaa eläimet. Kynttilät olisivat käytännöllinen ratkaisu, mutta poika on varaton munkki, eikä varmaan halua olla riippuvainen maailmasta.
On luonnollista, että hän mietiskelee vuosia. Niin Gautama Buddhakin teki.- näinseon
yksi poikarukka joka on joutunut pahojen henkien valtoihin ja pimentoon.
sääliksi käy. - höpön!!
näinseon kirjoitti:
yksi poikarukka joka on joutunut pahojen henkien valtoihin ja pimentoon.
sääliksi käy.No höpön höpön taas pahoine henkinesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849