Yksinkertaistettu pyramidipelien ...

AdaFlink

... toimintarakenne.

Sinulla on puutetta rahasta. Tai ainakin tunnet, että haluisit vähän enempi käyttövaroja. Sinähän et kysy tietenkään kaveriltasi vippiä, koska vippihän pitäisi maksaa jossain vaiheessa takasin. Sinä haluat kaverisi rahat ittellesi ilman mitää takaisinmaksuvelvoitteita. Kun saat kaverisi rahat, niin härski kun oot niin pyydät, että kavarisi tuo myös oman kaverinsa rahnut sinulle. Samoin tämän kaverin kaverin kaverin rahoja hinkuut ja vaadit niitäkin ittelles. Joskus sitten ikäänkuin säälistä heität muutaman latin niille, ketkä ovat tuoneet juuri sinulle kaveriensa rahat.

Tossa se on lyhykäisyydessään.

Ja mitaan ette voi...

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyramiitti se on

      "yhden miehen pyramidi". Sana pyramidi tulee säilyttä, vaikka kyseessä olisi minkälainen verkostomalli hyvänsä?

    • piikki.

      paljonko sulle tästäkin neronleimauksesta maksetaan, vautsi.

      • 1

        Pyramidipeli, mikä se oikeastaan on?
        Oikean pyramidipelin eli globaalien pankkiirien muodostama eliitti tulee vielä irvistelemään kansainvälisen oikeuden edessä. Ajatteleppas nyt hetki, että kuka tässä sitä pyramidipeliä oikein pyörittää. Sinä menet pankkiin ja otat suurin piirtein koko elämäksesi lainaa 100-200k? että saat itsellesi ja perheellesi kodin. Eliitti ei tee asian eteen mitään muuta kuin painaa pari kertaa näppäimistöä ja luo täysin tyhjästä sinulle 200 000?. Sitten sinä teet töitä 30-40 vuotta eli koko elämäsi ja maksat velkataakkaasi eliitille aidosti työtä tekemällä. Ja kaikkien näiden vuosikymmenten aikana he vielä ottavat välistä maksuja ja nimittävät niitä veroiksi. Jos sattuisit tienaamaan enemmän, niin siitä pitää huolen systeemi, että sinua verotetaan myös enemmän ja olet taas takaisin löyhässä hirressä. Eliitille toiminta on riskitöntä, sillä ensinnäkin sinulle annettu mielikuvitusraha luotiin täysin tyhjästä ja toisekseen eliitti ottaa kotisi pantiksi, että jos et pystykkään maksamaan, niin sinut ajetaan kodistasi pois.
        Tämä mielikuvitusraha joka ei siis nykyään enää perustu yhtään mihinkään, on peräisin keskupankeista kuten EKP ja FED. Nämä keskuspankit puolestaan ovat yksityisten henkilöiden omistuksessa. Tämä voi tuntua uskomattomalta, ja jos näin on, niin nyt on sitten pienen oma-alotteisen tutkimuksen paikka eli googlettamaan mars. Kaikkien maailman keskuspankkien omistajat voidaan esittää alle 1000 nimellä ja siinä on myös se globaali eliitti mistä nykyään paljon puhutaan. Tuo porukka määrittelee sinunkin elämäsi eli aluksi lastentarhaan, sitten kouluun, töihin ja sen jälkeen mahdollisimman nopeasti hautaan. Tämäkö se on nyt se maailman ihanuus ja elämän tarkoitus pelata heidän pyramidipeliään?


      • 1 kirjoitti:

        Pyramidipeli, mikä se oikeastaan on?
        Oikean pyramidipelin eli globaalien pankkiirien muodostama eliitti tulee vielä irvistelemään kansainvälisen oikeuden edessä. Ajatteleppas nyt hetki, että kuka tässä sitä pyramidipeliä oikein pyörittää. Sinä menet pankkiin ja otat suurin piirtein koko elämäksesi lainaa 100-200k? että saat itsellesi ja perheellesi kodin. Eliitti ei tee asian eteen mitään muuta kuin painaa pari kertaa näppäimistöä ja luo täysin tyhjästä sinulle 200 000?. Sitten sinä teet töitä 30-40 vuotta eli koko elämäsi ja maksat velkataakkaasi eliitille aidosti työtä tekemällä. Ja kaikkien näiden vuosikymmenten aikana he vielä ottavat välistä maksuja ja nimittävät niitä veroiksi. Jos sattuisit tienaamaan enemmän, niin siitä pitää huolen systeemi, että sinua verotetaan myös enemmän ja olet taas takaisin löyhässä hirressä. Eliitille toiminta on riskitöntä, sillä ensinnäkin sinulle annettu mielikuvitusraha luotiin täysin tyhjästä ja toisekseen eliitti ottaa kotisi pantiksi, että jos et pystykkään maksamaan, niin sinut ajetaan kodistasi pois.
        Tämä mielikuvitusraha joka ei siis nykyään enää perustu yhtään mihinkään, on peräisin keskupankeista kuten EKP ja FED. Nämä keskuspankit puolestaan ovat yksityisten henkilöiden omistuksessa. Tämä voi tuntua uskomattomalta, ja jos näin on, niin nyt on sitten pienen oma-alotteisen tutkimuksen paikka eli googlettamaan mars. Kaikkien maailman keskuspankkien omistajat voidaan esittää alle 1000 nimellä ja siinä on myös se globaali eliitti mistä nykyään paljon puhutaan. Tuo porukka määrittelee sinunkin elämäsi eli aluksi lastentarhaan, sitten kouluun, töihin ja sen jälkeen mahdollisimman nopeasti hautaan. Tämäkö se on nyt se maailman ihanuus ja elämän tarkoitus pelata heidän pyramidipeliään?

        Mielikuvitusraha on vaitunut asuttavaan asuntoon.
        Muuttuuko mielikuvitusraha Wincapitassa todellisiksi miljooniksi siinä miljoonan taalan kysymys?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe