Hei!
olen käyttänyt e-pillereitä nyt 3kk ja nyt on tullut alamahaan viime aikoina sellainen tunne,kuin olisi elohiiri mahassa,tai vauva potkisi.Raskaana en kuitenkaan ole,mutta voivatko hormonit aiheuttaa tällaista tykytystä?
olen käyttänyt e-pillereitä nyt 3kk ja nyt on tullut alamahaan viime aikoina sellainen tunne,kuin olisi elohiiri mahassa,tai vauva potkisi.Raskaana en kuitenkaan ole,mutta voivatko hormonit aiheuttaa tällaista tykytystä?
Vastaukset 3
Vanhimmat
Mulla on ollu ihan samaa ongelmaa, menkkoja vaan ei oo näkyny 3kk, raskaana en myös ole, mutta ihan samanlaista elohiirtä tai vauvanpotkintaa tuntuu yleensä alamahassa/alakyljen kohdalla ?
Mulla sama ongelma vaikka en mitään syö, raskaanaolo ei mahdollista. Mahd. verenkierto?
Elikkäs aattelin tänne kirjottaa uudestaan kun kävin tossa nuorisoneuvolassa joku aika sitten, niin siellä kun kerroin myös tästä asiasta niin mulle ne sanoivat että ihan on periaatteessa "normaalia" hormoonien käyttäytymistä, että tällästä tykytystä sattuu tuleen vaan joillekin. Toivottavasti tää tieto auttaa nyt teitäkin, mulle ainakin tuli ns. helpotuksena ettei mistään vakavammasta ole kyse. :)