ET ole ainut ...
http://www.youtube.com/watch?v=sEjEez3M2Jc
Ottaako mediamaksu päähän
4
346
Vastaukset 4
- lobbausta
Ei muo ota päähän toi maksu vaan sen kiertäminen on hankalaa. Maksu pitäs porrastaa ja antaa köyhille kokonaan ilmaseksi.
- Hyvä mediamaksu
Ihan niinkuin valtaosalla kansasta, ei ota päähän. Sen sijaan olen varsin tyytyväinen, että maksu alenee nykyisestä. Se on hyvä asia se. Näin tapahtuu valtaosalla kotitalouksista, vaikka miten tätä menisitte vääntämään.
- olli43
jos tulee en maksa ja koska olen jo ulosotossa seuraavat 12 vuotta vielä ja todettu varattomaksi kun eivät voi ottaa penniäkään niin sinne vaan perään:=)Tietysti jos vähän eläkettä saavat saisi vapautuksen maksusta olisi se parempi asia.Tv:tä ei ole ollut 8 vuoteen eikä tule.Tietokoneella netistä luen uutiset ja koska veljellä suuri filmivuokraamo saan sieltä kaikki mitä haluan katsoa ilmaiseksi.
- Laura---33
Heh heh, maksu ehkä on pienempi ekoina vuosina, näin ei ole muutoksella niin paljon vastarintaa. Mutta minkäs teet jos 5 vuoden päästä määräävät maksuksi 580e. Ennen vanhaan se ei onnistunut, kun ihmiset olisivat lopettaneet TV:n katselun jos olisi ollut liian kova maksu. Mutta tulevaisuudessa et lopetakkaan maksamista vaikka olisi miten kova maksu tahansa, tai jos ei ole varaa siihen. Pakko vaan tyytyä siihen mitä päättävät, vaikka olisi miten törkeää tahansa. Rikkaat ovat siellä päättämässä, ei niille muutamat sataset tunnu missään.
Ihan varma olen että maksu tulee nousemaan rajusti vuosien saatossa!!!! Mutta pakko se on vaan maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912076Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391343Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371005Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 74710
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52705On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427