Tapasin viime kesänä unelmieni poikaystävän. Olin muutaman ystäväni kanssa maltalla lomailemassa, ja lähdimme laivalla sisiliaan päiväretkelle. Paluumatkalla menin istumaan tämän pojan viereen. Juttelimme koko matkan. Myöhemmin alkoi kaduttamaan, kun ei vaihdettu puhelinnumeroita. Sain vain selville hänen nimensä ja missä maassa hän asuu.
Onko minulla mitään mahdollisuuksia löytää tätä poikaa enää koskaan? :( Mistä kannattaisi aloittaa?
Miten löydän tapaamani pojan?
5
686
Vastaukset
- hehehelmi
ei ole. luovuta vaan suosiolla.
- ,,,,,,,,,,,,,mmm
ovat erittäin pienet.Tulee keinoista lähinnä ainoastaan mieleen facebook haku.
- Elämää nähnyt
Kyllä poika ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Älä ole tyrkyllä, vanhan neuvo. Se oikea tulee aikanaan.
- ihanaloma
kanssa fb-stä, jos kerran nimen tiedät. ja tietty jos vielä tiedät sen kavereitten nimiä, niin auttaa.
Moi!
Kuka oli toi tapaamani nainen johon törmäsin itäkeskuksen kaaren Dna myymälässä tänään jutteli että oli Samsung läppäri ja siinä jtn ongelmia nettitikun uuden ohjelman kaa..hänellä oli tummansininen Krone toppaliivi yllä..haluaisin tavata uudelleen..??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105025
- 1535023
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464712- 1463034
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302743- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421977
- 401630
- 231528